باربری تهران با نام تجاری نتسان از مبدا تهران و مشهد به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد: 05137336300    09150276300
تهران: 02133326300     09120776300

حمل بار و خرده بار و اثاثیه با تخفیف استثنایی - باربری تهران با ارائه نازلترین قیمتهای حمل بار بین شهری و درون شهری در كلان شهر تهران و بین این شهر با دیگر نقاط كشور از جمله دزفول توانسته است رضایت خاطر مشتریان خود را فراهم آورد. ارزانترین قیمت حمل بار در ضمن حفظ كیفیت خدمات این باربری می باشد.



حمل بار ارزان و سریع از تهران به دزفول

باربری تهران با ارائه نازلترین قیمتهای حمل بار بین شهری و درون شهری در كلان شهر تهران و بین این شهر با دیگر نقاط كشور از جمله دزفول توانسته است رضایت خاطر مشتریان خود را فراهم آورد. ارزانترین قیمت حمل بار در ضمن حفظ كیفیت خدمات این باربری می باشد.
حمل انواع بار و خرده بار و اثاثیه و محصول و كالا به صورت درون شهری یا بین شهری از تهران به دیگر شهرهای كشور علی الخصوص دزفول و سایر شهرهای استان خوزستان مانند اهواز و آبادان و بندر ماهشهر توسط باربری تهران به انجام می رسد.
باربری تهران با اختصاص تخفیفات گوناگون توانسته است همكنون به عنوان ارزانترین باربری در بین صدها شركت دیگر كه در زمینه حمل بار در صنعت حمل و نقل كشور فعالیت می كنند شناخته شود. این مهم بدست نیامده است مگر با تلاش شبانه روزی و چندین ساله.
اما باید دانست كه ارزانترین بودن همیشه به معنای بهترین بودن نیست و مدیریت باربری تهران نیز با توجه به این نكته ضمن تلاش برای ارائه قیمتهای پایین بر محور افزایش كیفیت خدمات دهی خود در شهر بزرگ تهران نیز توجه ویژه ای داشته است.
از جمله خدمات ویژه ای كه باربری تهران برای بالا بردن سطح كیفی خود به مشتریانش تقدیم می نماید استفاده از پرسنل زبده و با تجربه است.
به عنوان مثال كارگرانی كه وظیفه بارگیری و تخلیه بار را بر عهده دارند در باربری تهران از بین افرادی انتخاب شده اند كه اولا با سابقه و كارامد باشند و در ثانی اخلاق حرفه ای و مشتری مداری را سر لوحه كار خویش قرار دهند.
اگر كارگرانی كه بار یا محصول یا اثاثیه شما را در خودرو مخصوص حمل بار بارگیری می نمایند تجربه كافی نداشته باشند یا دقت لازمه را به خرج ندهند این امكان پیش می اید كه در حین جا به جایی بار به كالا یا محصول شما صدمه وارد آید.
كارگران باربری تهران با توجه به حساسیت بسیار بالای مدیریت این شركت به این مسئله دقت بسیار بالایی در این زمینه به كار می بندند تا مبادا كوچكترین صدمه ای به محموله مشتری وارد نیاید. در حقیقت سالم رساندن محموله به مقصد اولین و مهمترین هدف یك باربری می بایست قلمداد شود.
همچنین با توجه به كارامدی و تجربه بالای ایشان عمل بارگیری با سرعت عمل بالا به انجام می رسد. تا در كوتاه ترین زمان ممكن و با اطمینان كامل محموله مورد نظر مشتری بارگیری شده و به مقصد منتقل شود و در محل مورد نظر مشتری تخلیه گردد.
خودروهای حمل بار نیز می بایست استاندارد های لازمه را داشته باشند تا در حین فرآیند حمل بار آسیبی متوجه بار و اثاثیه مشتری نگردد. به همین منظور باربری تهران تنها از خودروهای مدل بالا و كاملا سالم و مجهز استفاده می نماید.
كلیه خدماتی كه ذكر گردید به علاوه ده ها خدمت تاثیر گذار دیگر مانند ارائه بارنامه معتبر و وقت شناسی و رعایت ادب و اخلاق حرفه ای و... در حالی توسط باربری تهران به انجام می رسد كه این شركت نازلترین قیمتها را نیز در نظر گرفته است.
مجموع دو فاكتور كیفیت بالای خدمات و قیمت ارزان حمل بار توانسته است پس از سالها تلاش باربری تهران را به بهترین باربری استان تبدیل كند و همچنین موجب شده است رضایت خاطر و خرسندی قلبی مشتریان این باربری را برای این باربری به همراه داشته باشد.
سایت باربری تهران پذیرایی هرگونه پیشنهاد و انتقاد شما در حین فرآیند باربری و یا پس از اتمام آن بوده و سعی خواهد كرد با به كار گیری این پیشنهادات و انتقادات كاستی ها و اشكلات جزئی احتمالی را به بهترین نحو ممكن بر طرف نماید.
امیدواریم شما نیز مانند سایر همشهریان عزیز از خدمات باربری تهران رضایت كامل را حاصل نمایید.

Top