باربری تهران با نام تجاری نتسان از مبدا تهران و مشهد به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد: 05137336300    09150276300
تهران: 02133326300     09120776300

حمل بار و خرده بار و اثاثیه با تخفیف استثنایی - باربری تهران كه سالهای سال است با نام تجاری نتسان در صنعت حمل و نقل كشور شهرت یافته است خدمات ویژه ای را بری حمل بار از تهران به ابهر و دیگر شهرهای كشور در نظر گرفته است تا رضایت مشتریان خود را بیش از پیش جلب نماید.



حمل بار سریع و ارزان از تهران به ابهر و استان زنجان


باربری تهران كه سالهای سال است با نام تجاری نتسان در صنعت حمل و نقل كشور شهرت یافته است خدمات ویژه ای را بری حمل بار از تهران به ابهر و دیگر شهرهای كشور در نظر گرفته است تا رضایت مشتریان خود را بیش از پیش جلب نماید.
حمل بار ارزان و سریع از تهران به ابهر و دیگر شهرهای استان زنجان مانند خرمدره و قیدار و... با تخفیفات استثنایی و خدمات بسیار ویژه به انجام می رسد. باربری تهران با تجربه فراوان در زمینه حمل بار بین شهری این خدمات و تخفیفات را در نظر گرفته است.
از جمله خدمات استثنایی باربری تهراه وقت شناسی و حضور سریع در محل مورد نظر مشتری می باشد. اغلب گزارش شده كه سایر باربری ها در این امر كوتاهی كرده و با تاخیر در مبدا حاضر می شوند كه این امر موجبات نارضایتی مشتریان را در پی داشته است.
مدیریت باربری تهران كه حساسیت فوق العاده ای در مقوله رضایت مشتری دارند با تاكید بسیار به كاركنان خود تفهیم نموده اند كه زمان در امر باربری بسیار حساس و تاثیر گذار است و حتما باید راس ساعتی مقرر شده در محل مشتری حضور یافت.
نیروهای زبده مخصوص حمل بار در باربری مشهد با توجه به تجربه و كارامدی خود در اولین زمان ممكن بار یا محموله شما را در خودرو جایگذاری می كنند. این امر از جهاتی چند حایز اهمیت است. نخست آنكه این چینش می بایست با دقت و سرعت همزمان همراه باشد.
اگر صرفا به سرعت عمل در بارگیری محموله یا اثاثیه توجه شود و از دقت پرسنل غفلت صورت گیرد ممكن است به محموله یا بار مورد نظر مشتری آسیب وارد آید كه این امر در باربری تهران با توجه به نیروهایی كه به كار گرفته شده اند عملا غیر ممكن است.
رانندگان مشغول در باربری تهران نیز از تجربه بالایی بخوردار بوده و در كوتاه ترین زمان ممكن محموله مورد نظر را به مقصد می رسانند. تجربه ایشان در انتخاب مسیرهای میانبر و جانبی و بدور از ترافیك سبب شده است كه باربری تهران را به لقب سریع ترین باربری كشور ملقب كنند.
نكته دیگری كه در این زمینه تاثیر گذار بوده استفاده از خودروهای مدل بالا و مجهز به تجهیزات لازمه حمل بار بین شهری و در شرایط جوی نامساعد می باشند كه حركت آنها را در جاده های كشور تسهیل بخشیده و در وقت مشتری صرفه جویی می نماید.
این خدمات و ده ها خدمت استثنایی دیگر سبب شده است كه باربری تهران بالاترین نمره كسب رضایت مشتری را از ان خود نماید. حال برای برخی این شائبه پیش می اید كه آیا نرخ حمل بار در باربری تهران نباید بیش از سایر باربری های استان باشد؟
باید دانست كه مدیریت باربری تهران با استفاده از تحربه چندین و چند ساله خود توانسته تعداد سفارشات روزانه حمل بار در اقصی نقاط كشور را تا اندازه زیادی افزایش دهد. این مسئله سبب می شود كه به هر تیم حمل بار شامل خودرو راننده و كارگران در طول روز تعداد محموله بیشتری محول گردد.
بدین ترتیب با حمل بار بیشتر در طول روز این پرسنل به حقوق نرمال و بلكه به حقوقی بیشتر دست یابند.
شما می توانید جهت كسب اطلاعات بیشتر و اگاهی از دیگر خدمات خارق العاده و تخفیفات استثنایی باربری تهران با یكی از شماره های روابط عمومی سازمان مندرج در سایت تماس حاصل فرموده و همچنین از نرخ حمل بار خود توسط این شركت اطلاع یابید.
با اولین تماس شما و تجربه تنها یك بار حمل بار و كالا یا اثایثیه توسط باربری تهران و مشاهده خدمات دهی ویژه و قیمتهای باورنكردنی باربری تهران امیدوار هستیم كه شما نیز به خیل عظیم مشتریان همیشگی باربری تهران خواهید پیوست.

Top