باربری تهران با نام تجاری نتسان از مبدا تهران و مشهد به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد: 05137336300    09150276300
تهران: 02133326300     09120776300

حمل بار و خرده بار و اثاثیه با تخفیف استثنایی - حمل انواع محموله های مختلف شامل اثاثیه و كالا و محصول از تهران به دیگر شهرها از جمله به شاهرود توسط باربری تهران با تخصیص تخفیفات استثنایی به ارزانترین قیمت به انجام می رسد. نازلترین نرخ حمل انواع بار از تهران به نیشابور ضمن حفظ كیفیت خدمات باربری می باشد.



ارزانترین و با كیفیت ترین باربری تهران به شاهرود


ارائه ارزانترین خدمات حمل بار از تهران به شاهرود و دیگر شهرهای استان سمنان از جمله دامغان و گرمسار و... در حالی به انجام می رسد كه باربری تهران خدمات ویژه ای را نیز در نظر گرفته است تا موجبات خرسندی مشتریان خود را فراهم اورد.
باربری تهران سالهای سال است كه فعالیت خود را در زمینه حمل انواع بار و خرده بار و اثاثیه با نام تجاری نتسان در صنعت حمل و نقل كشور بویژه در استانهای تهران و خراسان آغاز نموده است. مدیریت باربری تهران از همان ابتدا مواردی را به عنوان اصول اساسی پیشرفت و گسترش فعالیت باربری تهران مد نظر قرار داده است.
از جمله این موارد نیروهایی هستند كه در باربری تهران مشغول به فعالیت می شود. مدیریت این باربری با حساسیت بالا در زمینه جذب نیرو تنها از افراد متخصص و با تجربه بالا در صنعت حمل و نقل استفاده می كند كه ضمن كارآمدی دیگر ویژگی های یك نیروی ممتاز را نیز دارا باشند.
تعهد كاری بالا نسبت به بار مشتری و دقت عمل و دلسزی نسبت به بار از جمله این موارد می باشد كه در دراز مدت سبب شده است اعتماد همشهریان عزیز نسبت به این باربری جلب گردد. رعایت اخلاق حرفه ای و مشتری مداری نیز از دیگر ویژگی های پرسنل باربری تهران به شمار می رود.
ارائه بارنامه معتبر از دیگر ویژگی های باربری تهران به شمار می رود. اگر قصد حمل بار را دارید مخصوصا در مسیرهای بین شهری توصیه می كنیم هرگز از خودروهای حمل بار گذری و یا باربری هایی كه بارنامه مجاز ندارند استفاده ننمایید.
به مراتب گزارشاتی وجود دارد كه نشان می دهد كسانی كه از این نوع خدمات باربری استفاده می نمایند با مشكلات متعددی رو به رو شده اند. از یك طرف در صورت بروز كوچكترین آسیب به بار شما در صورتی كه بارنامه مجاز و معتبری نداشته باشید هیچ كس پاسخگوی شما نیست.
از طرف دیگر حتی پیش امده كه بار یك مشتری به كلی مفقود گردیده است و از دست ایشان نیز هیچ كاری بر نمی آید. اما ارائه بارنامه معتبر نشان می دهد كه باربری تهران كلیه مجوزهای مربوطه را از سازمان های ذی ربط اخذ نموده است.
كلیه این خدمات و ده ها خدمت استثنایی دیگر این شبهه را در ذهن مشتریان ایجاد می كند كه ممكن است نرخ حمل بار در باربری تهران بیش از سایر شركتهای مشابه باشد. این در حالی است كه تخفیفات استثنایی باربری تهران وضع را به گونه دیگری رقم زده است.
همكنون باربری تهران با اختصاص این تخفیفها توانسته است عنوان ارزانترین باربری را در بین صدها شركت فعال در صنعت حمل و نقل استان به خود اختصاص دهد. این مهم محقق نمی گردید مگر با تلاش شبانه روزی و چندین ساله مدیریت باربری تهران.
در واقع با این تلاش مداوم باربری تهران توانسته است تعداد سفارشات ثبت شده خود را به نحو چشمگیری افزایش دهد و بدین ترتیب به هر نیرو مخصوص بارگیری و یا راننده و خودرو در طول ماه تعداد بیشتری محموله جهت انتقال محول می گردد.
این مسئله سبب می شود كه پرسنل با تجربه و ممتاز صنع حمل و نقل بتوانند به درآمدی متعارف و یا حتی بیشتر از سایر باربری ها دست یابند و با قیمتهای استثنایی این باربری كنار بیایند.
شما نیز می توانید جهت حمل بار از تهران به هر نقطه دلخواه خودتان در این شهر و یا دیگر شهرهای كشور با شماره های روابط عمومی باربری تهران تماس حاصل فرمایید و  ضمن ثبت سفارش خود از خدمات ویژه و تخفیفات استثنایی ما بهره مند گردید.
امیدواریم بتوانیم رضایت شما را نیز فراهم آوریم و شما نیز به مشتری دائمی ما تبدیل شوید.

Top