باربری تهران با نام تجاری نتسان از مبدا تهران و مشهد به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد: 05137336300    09150276300
تهران: 02133326300     09120776300

حمل بار و خرده بار و اثاثیه با تخفیف 70 درصد - باربری تهران به عنوان یكی از با سابقه ترین و با كیفیت ترین شركتهای فعال در زمینه حمل بار مفتخر است كه انواع بار و محموله شما را از تهران به اسلام آباد غرب به كمترین قیمت حمل می نماید. این در حالی است كه این باربری سطح كفی خدمات دهی خود را نیز در بالاترین سطح حفظ نموده است.



حمل انواع بار از تهران به اسلام آباد غرب به كمترین قیمت


باربری تهران به عنوان یكی از با سابقه ترین و با كیفیت ترین شركتهای فعال در زمینه حمل بار مفتخر است كه انواع بار و محموله شما را از تهران به اسلام آباد غرب به كمترین قیمت حمل می نماید. این در حالی است كه این باربری سطح كفی خدمات دهی خود را نیز در بالاترین سطح حفظ نموده است.
حمل انواع بار در ابعاد و اوزان مختلف از كوچكترین حجم و وزن گرفته تا ابعاد بزرگ و سنگین از تهران به اسلام آباد غرب و دیگر شهرهای استان كرمانشاه مانند جوان رود و كنگاور و... توسط باربری تهران به قیمتهای باور نكردنی به انجام می رسد.
باربری تهران كه سالهای سال است فعالیت خود را در صنعت حمل و نقل كشور علی الخصوص از مبدا تهران و مشهد آغاز نموده است همكنون به عنوان برترین باربری درون شهری و بین شهری در استان تهران مطرح است كه باكیفیت ترین خدمات را به ارزانترین قیمت ارائه می دهد.
شاید این امر در وهله اول عجیب به نظر برسد كه چطور می توان پایینترین قیمتها را داشت و در عین حالی كه سطح كیفی خدمات دهی نیز حفظ شود. در توضیح باید گفت كه این مهم محقق نمی گردید مگر با برنامه ریزی دقیق بلند و تلاش شبانه روزی مدیریت باربری تهران.
مدیریت باربری تهران از بدو تاسیس این شركت با هدف گذاری بلند مدت سعی داشته كه به عنوان برتری شركت باربری در تهران معرفی گردد. لذا برنامه دراز مدتی را طراحی نموده كه گام نخست ان گسترش فعالیت در تمامی مناطق تهران و دیگر شهرها بوده است.
این باربری با تلاش شبانه روزی چندین ساله در گام نخست توانسته است تعداد سفارشات حمل بار خود را از مناطق مختلف تهران و همچنین شهرهای مختلف كشور به میزان قابل توجهی افزایش دهد. هر چند كه در چند سال نخست سود چندانی نصیب این شركت نگردد.
در وهله دوم باربری تهران با راهكاری هوشمندانه سعی نموده كه با برنامه ریزی دقیق برنامه سرویس دهی بازگشتی را در این شركت پیاده كند. سرویس دهی بازگشتی از پیشرفته ترین و پیشروترین شركتهای باربری در دنیا الگو برداری شده و در ایران توسط باربری تهران پیاده سازی می گردد.
در نوع سرویس دهی هر خودرو حمل بار پس از رساندن بار به مقصد مورد نظر خود به جای اینكه به محل باربری بازگردد سرویس دیگری را متقبل می شود و با بارگیری محموله دوم به سمت مقصد بعدی حركت می كند و به همین ترتیب مقاصد سوم و...
به عبارت ساده تر و به عنوان مثال اگر محموله ای توسط یك خودروی مخصوص حمل بار از سوی باربری تهران از شهر تهران به مقصد اسلام آباد غرب در كرمانشاه حمل گردد خودرو مذكور دیگر به صورت خالی به تهران باز نخواهد گشت.
بلكه این خودرو محموله دیگری را از اسلام آباد غرب به مقصدی دیگر مثلا شهر اراك حمل می كند. سپس از این شهر نیز محموله دیگری را به مقصد بعدی مثلا تهران منتقل می نماید و به این ترتیب در طول یك سرویس سه محموله مختلف را حمل كرده است.
حال با توجه به قیمتهای استثنایی و فوق العاده باربری تهران هر خودرو در طول ماه با توجه به تعداد سرویسها و راهكار سرویس دهی بازگشتی به درامدی بیشتر از سایر شركتهای حمل بار مشابه خواهد رسید و این چنین است كه بهترین خودروها و بهترین نیروها حاضر می شوند در باربری تهران مشغول به فعالیت شوند.
قیمتهای ارزان و كیفیت بالای خدمات دهی در باربری تهران و همچنین تلاش شبانه روزی مدیریت باربری تهران در طول این سالها سبب شده كه رضایت كامل پرسنل و مشتریان در با سرویس دهی بازگشتی و قیمتهای استثنایی فراهم اید.
همچنین باربری تهران با تخفیف هفتاد درصدی در سود و پورسانت دریافتی خود تاثیر مستقیم دیگری نیز در هزینه نهایی حمل بار گذارده است.


Top