باربری تهران با نام تجاری نتسان از مبدا تهران و مشهد به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد: 05137336300    09150276300
تهران: 02133326300     09120776300

حمل بار و خرده بار و اثاثیه با تخفیف 70 درصد - باربری تهران یكی برترین باربری ها كشور می باشد كه عالیترین خدمات حمل بار درون شهری و بین شهری را به انجام می رساند. این باربری همچنین انواع بار شما را از تهران به بندر انزلی نیز بر همین اساس حمل می نماید.



عالیترین خدمات حمل بار از تهران به بندر انزلی

باربری تهران یكی برترین باربری ها كشور می باشد كه عالیترین خدمات حمل بار درون شهری و بین شهری را به انجام می رساند. این باربری همچنین مفتخر است كه انواع بار شما را از تهران به بندر انزلی نیز بر همین اساس حمل می نماید.
حمل انواع كالا و محصول و اثاثیه و بار و خرده بار از تهران به بندر انزلی و همچنین دیگر شهرهای استان گیلان مانند رشت و لاهیجان و لنگرود و... از جمله وظایف باربری تهران قلمداد می گردد.
باربری تهران سالها پیش فعالیت خود را با نام تجاری نتسان در صنعت حمل و نقل كشور آغاز نموده است و از بدو تاسیس مدیریت این مجموعه سعی نمود تا با برنامه ریزی بلند مدت و تلاش شبانه روزی باربری تهران به برترین باربری در سطح كشور تبدیل شود.
اهداف باربری تهران در دو راستای متفاوت شكل گرفت. نخست افزایش سطح كیفی باربری به نحوی كه بالاترین كیفیت خدمات دهی در بین دیگر باربری های مشغول به فعالیت در استان تهران را كسب نموده و رضایت كامل مشتریانش را جلب نماید.
همچنین باربری تهران سعی نموده تا با ارئه راهكارهای خلاقانه و مدیریتی خاص و به كارگیری برنامه های هوشمندانه هزینه های خود را كاهش دهد و متعاقبا بتواند با اعمال تخفیفات گوناگون و استثنایی قیمتهای غیر قابل رقابت در زمینه حمل و نقل را دارا باشد.
در زمینه خدمات دهی مدیریت باربری تهران از ابتدا در جذب نیروهای این شركت حساسیت ویژه ای به خرج داده و تنها نیروهایی را جذب نموده است كه توانایی قابل توجهی در امر حمل و نقل بار داشته باشند. این نیروها بالترین راندمان را در این زمینه دارا هستند.
بالاترین راندمان از چند جهت قابل توجه است. نخست از جهت سرعت عمل كه باید گفت نیروهای باربری تهران سرعت عمل بسیار بالایی دارند و محموله مورد نظر مشتری را در كوتاه ترین زمان ممكن در خودرو مخصوص حمل بار بارگیری می نمایند.
از سوی دیگر این نیروها دقت كافی را نیز در كار خود به كار می گیرند تا كوچكترین آسیبی به محموله و بار مشتری وارد نیاید. در حقیقت سرعت عمل بالا تنها در صورتی مفید و قابل قبول است كه در هنگام بارگیری به محموله مشتری صدمه ای وارد نیاید.
همچنین كلیه پرسنل مشغول در باربری تهران اصل مشتری مداری را سر لوحه كار خود قرار داده اند و عمل به شعار همیشگی این باربری یعنی «حق همیشه با مشتری است» در باربری تهران به واقعیت تبدیل شده است و تحت هر شرایطی حق به مشتری داده می شود.
خودروهایی كه در باربری تهران مشغول به فعالیت هستند نیز از بهترین نوع و مدل خودروهای مخصوص حمل بار در كشور عزیزمان محسوب می شوند. خودرو مدل بالا و سالم می تواند تا اندازه قابل توجهی اعتماد و اطمینان مشتری را جلب نماید.
كلیه این خدمات و ده ها خدمت قابل توجه و ممتاز دیگر كه توسط باربری تهران به مردم شریف كشورمان اهدا می شود در شرایطی است كه قیمتهای حمل بار در این باربری بسیار پایین تر از حد متعارف و دیگر شركتهای باربری می باشد.
از جمله تخفیفات استثنایی باربری تهران می توان به تخفیف خارق العاده هفتاد درصدی این شركت اشاره نمود. تخفیف هفتاد درصدی در سود خالص مدیریت باربری تهران بدین معناست كه این شركت از هفتاد درصد سود خالص خود به نفع مشتری گذشته است.
جهت اطلاع از دیگر تخفیفات ویزه و خدمات استثنایی باربری تهران می توانید با یكی از شماره های روابط عمومی این سازمان تماس حاصل فرموده و ضمن اطلاع از نرخ حمل بار مورد نظر خود سفارش و زمان مناسب برای حمل بار را اعلام نمایید.
خودروهای باربری تهران با وقت شناسی بالا در راس زمان تعیین شده محموله مورد نظر شما را بارگری و به مقصد منتقل خواهند كرد.



Top