باربری تهران با نام تجاری نتسان از مبدا تهران و مشهد به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد: 05137336300    09150276300
تهران: 02133326300     09120776300

حمل بار و خرده بار و اثاثیه با تخفیف 70 درصد - باربری تهران یكی از قدیمی ترین و معتبرترین باربری های كشور می باشد كه در زمینه حمل بار درون شهری و بین شهری فعال بوده و همكنون به عنوان ارزانترین باربری تهران شناخته می شود. حمل بار از تهران به بوكان از جمله مسیرهای سرویس دهی این باربری به شمار می رود.



مناسبترین قیمت حمل بار از تهران به بوكان و دیگر شهرها

باربری تهران یكی از قدیمی ترین و معتبرترین باربری های كشور می باشد كه در زمینه حمل بار درون شهری و بین شهری فعال بوده و همكنون به عنوان ارزانترین باربری تهران شناخته می شود. حمل بار از تهران به بوكان از جمله مسیرهای سرویس دهی این باربری به شمار می رود.
باربری تهران سالها پیش فعالیت خود را در صنعت حمل و نقل كشور با نام تجاری نتسان شروع كرده است. این باربری فعالیت عمده خود را در زمینه حمل انواع بار درون شهری و بین شهری علی الخصوص در مشهد و تهران قرار داده است.
حمل انواع بار و كالا و اثاثیه و خرده بار و محصول از تهران به دیگر شهرهای كشور از جمله شهر زیبای بوكان در استان آذربایجان غربی و همچنین دیگر شهرهای این استان مانند ارومیه و خوی و مهاباد و... تخصص و حرفه اصلی باربری تهران به شمار می رود.
باربری تهران توانسته است با اعمال تخفیفات استثنایی در زمینه حمل بار به شكلی باور نكردنی قیمتها خود را كاهش دهد. به نحوی كه همكنون در بین صدها شركت باربری بزرگ و كوچك در استان باربری تهران به عنوان ارزانترین باربری شناخته می شود.
یكی از این تخفیفات بی نظیر كه تنها در باربری تهران مشاهده می شود تخفیف استثنایی هفتاد درصدی در سهم مدیریت این شركت می باشد. این تخفیف بدین معناست كه مدیریت باربری تهران از دو سوم سود خود به عنوان تخفیف چشم پوشی نموده است.
اما همانطور كه می دانید اعمال تخفیفات گوناگون و كاهش قیمت هر چند بسیار جذاب و قابل توجه است اما نمی تواند برای جلب رضایت كامل مشتریان كافی باشد. چرا كه اگر كاهش قیمت به دلیل كاستن از كیفیت خدمات دهی یك شركت باشد هرگز مطلوب مشتریان نخواهد بود.
تصور كنید شركتی با استفاده از خودروهای فرسوده و نیروهای ضعیف و ناكارآمد و عدم اخذ مجوزهای قانونی مورد نیاز و... هزینه های جاری خود را كاهش داده و قیمت نهایی كمی ارائه نماید. این كاهش قیمت با كاهش محسوس كیفیت همراه خواهد بود.
این امر سبب می شود كه اطمینان مشتری از رسیدن به موقع و سالم محموله خود به مقصد از بین برود و عملا به مرور زمان و با توجه به اشكالات پیش امده عملا شركت مذكور اعتبار خود را از دست خواهد داد.
مدیریت باربری تهران با علم به همه این موارد سعی نموده است تا علاوه بر اعمال تخفیفات ویژه و كاهش قیمتهای خود، كیفیت خدمات دهی خویش را نیز به بالاتری سطح در بازار حمل و نقل كشور برساند به نحوی كه زبانزد تمامی كارشناسان امر شده است.
همكنون خودروهای پیشرفته و مدل بالا و مجهز باربری تهران بهترین خودروها در بین سایر رقبا به شمار می روند. رانندگان این شركت نیز از بین زبده ترین و با تجربه ترین رانندگان كشور انتخاب شده اند كه آشنایی كافی به تمامی مسیرها دارند.
پرسنلی كه در باربری تهران مشغول به فعالیت هستند ضمن راندمان بالای كاری و سابقه درخشان خود در امر حمل بار از تعهد كاری و اخلاق حرفه ای مناسب نیز برخودار هستند. شهرت باربری تهران به خوش اخلاقی پرسنلش گواه این موضوع به شمار می رود.
اخذ تمامی مجوزهای مربوطه و رعایت كلیه استانداردهایی كه توسط سازمانهای ذی ربط در نظر گرفته شده است سبب شده كه باربری تهران به معتبرترین باربری شهر تبدیل شده و بارنامه معتبر برای حمل انواع بار در اختیار مشتریان عزیز خود قرار دهد.
شما می توانید برای كسب اطلاعات بیشتر در زمینه خدمات استثنایی و تخفیفات ویژه ای كه مدیریت باربری تهران برای شما در نظر گرفته است با روابط عمومی این شركت تماس حاصل فرمایید و با اطلاع از نرخ حمل بار مورد نظر خود سفارشتان را ثبت نمایید.
امیدواریم شما نیز از خدمات باربری تهران كمال رضایت را داشته باشید.


Top