باربری تهران با نام تجاری نتسان از مبدا تهران و مشهد به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد: 05137336300    09150276300
تهران: 02133326300     09120776300

حمل بار و خرده بار و اثاثیه با تخفیف 70 درصد - باربری تهران یكی از با سابقه ترین باربری ها استان محسوب می شود كه در زمینه حمل بار درون شهر تهران و همچنین از این شهر به دیگر نقاط كشور را به ارزانترین قیمت ممكن به انجام می رساند. حمل بار از تهران به خمینی شهر نیز از جمله این موارد می باشد.



ارزانترین و برترین حمل بار درون شهری در تهران و به شهرهای دیگر و خمینی شهر



باربری تهران یكی از با سابقه ترین باربری ها استان محسوب می شود كه در زمینه حمل بار درون شهر تهران و همچنین از این شهر به دیگر نقاط كشور را به ارزانترین قیمت ممكن به انجام می رساند. حمل بار از تهران به خمینی شهر نیز از جمله این موارد می باشد.
حمل بار درون شهری كه یكی از وظایف باربری تهران در قبال مشتریانش در این شهر محسوب می شود امری تخصصی است كه می بایست با توجه به تجربه بالا و توانایی های یك باربری معتبر به آن واگذار شود تا به بهترین نحو ممكن به انجام برسد.
باربری تهران تخصص بالایی در زمینه حمل بار درون شهری علی الخصوص در دو شهر تهران و مشهد دارد. علاوه بر این در زمینه حمل بار بین شهری نیز این باربری فعالیت گسترده ای داشته و علاوه بر شعبه ای كه در مشهد تاسیس نموده حمل بار به كلیه نقاط كشور را در برنامه دارد.
حمل بار از تهران به خمینی شهر و همچنین سایر شهرهای استان اصفهان همچون سمیرم و كاشان و نجف آباد و... نیز از جمله این سرویسها می باشد.
باربری تهران با اعمال تخفیفات اعجاب انگیز در زمینه حمل بار و ارائه قیمتهای باور نكردنی توانسته است در بین ده ها شركت باربری بزرگ كه در این استان و به صورت كشوری فعالیت می كنند عنوان ارزانترین باربری را به خود اختصاص دهد.
یكی از این جمله تخفیفات استثنایی و بی نظیر كه تنها در باربری تهران به چشم می خورد تخفیف هفتاد درصدی مدیریتی است.
در توضیح این تخفیف باید گفت كه هزینه حمل بار به چند بخش مختلف تقسیم می شود و هر بخش در مورد خاصی هزینه می شود. بخشی به عنوان حقوق پرسنل در نظر گرفته می شود و بخشی نیز به خودرو و راننده مربوطه و... تعلق می گیرد.
یكی از بخشها نیز به عنوان سود مدیریت باربری می باشد و در قابل پورسانت به مدیریت باربری تعلق می گیرد. مدیریت باربری تهران در این مورد با اعمال تخفیف هفتاد درصدی توانسته است تاثیر قابل توجهی در قیمت نهایی حمل بار بگذارد.
اما باید اشاره نموده كه اعمال تخفیفات گسترده و اعجاب اور كه در نهایت به ارائه قیمتهای بسیار پایین می انجامد به تنهایی نمی تواند موجب كسب رضایت و خرسندی مشتریان شود.
چه بسا شركتهایی باشند كه با كاهش كیفیت خدمات دهی خود قیمت نهایی خود را بكاهند. به عنوان مثال با استفاده خودروهای فرسوده و از رده خارج و یا پرسنلی كه تجربه كافی ندارند و تخصیص حقوق ناچیز به آنها و... كیفیت خدمات دهی را كاهش دهند.
پر واضح است كه این موارد نه تنها به استقبال مشتریان منجر نمی شود بلكه باعث خواهد شد كه اعتبار و آبروی باربری مذكور نیز به شدت خدشه دار شود.
مدیریت باربری تهران نیز با توجه به اهمیت این موضوع هم راستا با كاهش بی سابقه قیمتهای حمل بار كیفیت خدمات دهی خود را در بالاترین سطح ممكن در بین دیگر باربری های استان حفظ نموده است.
بهره گیری از خودروهای مدرن و پیشرفته كه به با كیفیت ترین و به روز ترین تجهیزات حمل بار مجهز شده اند یكی از ویژگی های باربری تهران می باشد كه سبب شده است كیفیت خدمات دهی در این باربری مثال زدنی و قابل تقدیر باشد.
به كار گیری نیروهای با تجربه و زبده ای كه سابقه ای درخشان در صنعت حمل و نقل كشور دارند نیز از دیگر ویژگی های منحصر به فرد و شایسته باربری تهران به شمار می رود.
همچنین رانندگانی كه در باربری تهران مشغول به كار هستند جملگی از بین با تجربه ترین رانندگان شهر انتخاب شده اند كه تسلط كافی بر كلیه مسیرهای درون شهری و جاده های بین شهری كشور را دارند و می توانند از بهترین مسیر بار را به مقصد برسانند.

Top