باربری تهران با نام تجاری نتسان از مبدا تهران و مشهد به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد: 05137336300    09150276300
تهران: 02133326300     09120776300

حمل بار و خرده بار و اثاثیه با تخفیف 70 درصد – باربری تهران از جمله خوش نام ترین و محبوبترین شركتهای باربری در تهران می باشد كه خدمات گسترده ای را در زمینه حمل انواع بار در داخل شهر تهران و همچنین از این شهر به دیگر نقاط كشور ارائه می نماید. حمل بار از تهران به بندر كنگان نیز از جمله این موارد می باشد.



حمل بار سریع و ارزان در تهران و از پایتخت به دیگر شهرها و شهر بندر كنگان

باربری تهران از جمله خوش نام ترین و محبوبترین شركتهای باربری در تهران می باشد كه خدمات گسترده ای را در زمینه حمل انواع بار در داخل شهر تهران و همچنین از این شهر به دیگر نقاط كشور ارائه می نماید. حمل بار از تهران به بندر كنگان نیز از جمله این موارد می باشد.
باربری تهران سالهاست كه فعالیت خود را با برند تجاری نتسان آغاز نموده و همكنون به عنوان یكی از بهترین باربری های كشور مشهور است كه ضمن حفظ كیفیت خدمات دهی خود توانسته است ارزانترین قیمتهای حمل بار را نیز ارائه نماید.
دو زمینه اصلی فعالیت باربری تهران نخست حمل بار درون شهری در پایتخت و دوم حمل انواع بار از تهران به دیگر شهرها می باشد.
حمل انواع بار و خرده بار و اثاثیه منزل و كالا یا محصول شما از تهران به تمامی نقاط ایران از جمله بندر كنگان و دیگر شهرهای استان بوشهر مانند برازجان و بندر گناوه و... توسط باربری تهران به ارزانترین قیمت موجود در بازار به انجام می رسد.
از جمله تخفیفاتی كه سبب شده است باربری تهران به عنوان ارزانترین باربری مطرح شود تخفیف باورنكردنی هفتاد درصدی در این شركت می باشد. این تخفیف به پورسانت و سود خالص مدیریت باربری مربوط می شود و دو سوم این مبلغ را شامل می شود.
اما باید دانست كه اعمال تخفیفات گسترده به تنهایی نمی توانند سبب شود كه یك باربری به موفقیت برسد. جهت اعتبار یك شركت باربری همزمان با كاهش قیمتها می بایست كیفیت بالای خدمات دهی را نیز حفظ نمود و این دو پارامتر را در كنارهم داشت.
چرا كه اگر شركتی از كیفیت خدمات خود بكاهد به عنوان مثال از خودروهایی استفاده كند كه از رده خارج هستند و ممكن است هر لحظه دچار خرابی و توقف شوند با توجه به این كه كرایه این خودروها هزینه كمتری به دنبال دارد قطعا دست مدیریت باربری كه از انها استفاده می كند برای كاهش قیمتها بازتر خواهد بود. اما این گونه تخفیفات هرگز نمی تواند مورد توجه مشتری قرار گیرد.
به همین دلیل است كه مدیریت باربری تهران علاوه بر تخفیفات گوناگون تاكید بسیاری بر بالا بردن كیفیت خدمات دهی داشته است.
از جمله ویژگی های باربری تهران استفاده از خودروهای به روز و مدل بالاست كه به برترین و به روز ترین تجهیزات حمل بار مجهز گردیده اند و می توانند هر گونه بار و محموله ای را در كوتاه ترین زمان ممكن به مقصد مورد نظر شما برسانند.
از دیگر موارد حایز اهمیت نیروهایی هستند كه در باربری به كار مشغولند. مدیریت باربری تهران با ساسیت بالا در زمینه جذب پرسنل تنها از نیروهایی استفاده می كند كه كارایی و تجربه بالایی داشته باشند و بهترین راندمان كاری را از خود به جای بگذارند.
نیروهایی كه در باربری تهران مشغول به فعالیت هستند علاوه بر پارامترهای ذكر شده كلیه اصول مشتری مداری را نیز به خوبی رعایت می نمایند و در بازار حمل و نقل كشور به خوش رفتاری و برخورد مناسب با مشتری شهره هستند.
ارائه بارنامه معتبر نیز از دیگر ویژگی های باربری تهران به شمار می رود كه نشان دهنده این مطلب است كه این شركت توانسته است كلیه استانداردهای مورد نظر سازمانهای ذی ربط را اخذ نمایدو مجموز ارائه بارنامه معتبر را كسب كند.
كلیه خدمات و تخفیفات استثنایی باربری تهران سبب می شود كه این باربری به عنوان بهترین باربری و محبوبترین و قابل اعتماد ترین شركت در زمینه حمل بار در طی سالیان گذشته شناخته شود و اطمینان مردم به ما نشان دهنده موفیقیت برنامه های باربری تهران به شمار می رود.
امیدواریم خدمات باربری تهران رضایت و خرسندی شما را نیز بدنبال داشته باشد.

Top