باربری تهران با نام تجاری نتسان از مبدا تهران و مشهد به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد: 05137336300    09150276300
تهران: 02133326300     09120776300

حمل بار و خرده بار و اثاثیه با تخفیف 70 درصد – باربری تهران یكی از قدیمی ترین و در عین حال مدرن ترین باربری های كشور است كه هم در زمینه حمل بار درون شهری فعالیت می كند و هم حمل انواع بار از تهران به دیگر شهرها را بر عهده دارد. حمل بار از تهران به لردگان از جمله این موارد می باشد.



قیمت استثنایی و خدمات برتر حمل بار در تهران و از تهران به شهرهاری دیگر و شهر لردگان

باربری تهران یكی از قدیمی ترین و در عین حال مدرن ترین باربری های كشور است كه هم در زمینه حمل بار درون شهری فعالیت می كند و هم حمل انواع بار از تهران به دیگر شهرها را بر عهده دارد. حمل بار از تهران به لردگان از جمله این موارد می باشد.
حمل بار از هر منطقه شهر تهران به دیگر مناطق توسط باربری تهران با قیمتهای استثنایی به انجام می رسد. حمل بار درون شهری را باربری تهران از سالها پیش در این شهر آغاز نموده و همكنون تجربه فراوانی در این زمینه كسب نموده است.
حمل بار بین شهری نیز دومین وظیفه باربری تهران می باشد كه در این زمینه نیز بابری تهران تجربه بالایی داشته و می توانند بارهای شما را در كوتاه ترین زمان ممكن از تهران به هر مقصد دیگری كه شما در نظر داشته باشید منتقل نماید.
حمل انواع بار و خرده بار و اثاثیه و كالا و یا محصولی كه شما در نظر داشته باشید از تهران به لردگان و دیگر شهرهای استان چهار محال و بختیاری مانند شهر كرد و بروجن و فرخ شهر و... نیز از جمله سرویس دهی های بین شهری فعال باربری تهران به شمار می رود.
باربری تهران برای جلب رضایت خاطر مشتریان خود تخفیفات گسترده ای را در نظر گرفته است كه در مجموع باعث شده نرخ ارائه شده از باربری تهران برای حمل یك محموله خاص نسبت به دیگر شركتهای باربری در تهران بسیار ارزانتر خواهد بود.
یكی از این تخفیفات كه به عقیده كارشناسان در صنعت حمل و نقل كشور بی نظیر بوده است تخفیف هفتاد درصدی مدیریتی باربری تهران است. این تخفیف به سود و پورسانت مدیریت باربری تهران تعلق می گیرد و عملا دو سوم سود خالص مدیریت را شامل می شود.
مدیریت باربری تهران با توجه به این نكته كه ارزانی تنها نمی تواند رضایت خاطر كامل مشتریان را در پی داشته باشد از همان ابتدای فعالیت خود تاكید بسیاری داشته كه كیفیت خدمات دهی در این شركت می بایست زبانزد خاص و عام باشد.
به همین منظور از همان ابتدا حساسیت بالایی در جذب نیرو داشته و تنها نیروهایی را جذب می نماید كه تجربه كاملی در امر بارگیری و تخلیه بار داشته باشند.
نیروهای باربری تهران در كوتاه ترین زمان ممكن محموله مورد نظر شما را خودرو بارگیری می كنند و این در حالی است كه این پرسنل دقت ویزه نیز در كار خود می كنند و هرگز كوچكترین آسیبی به محموله مورد جا به جایی نمی رسد.
همچنین با توجه به تاكید مدیریت باربری تهران بر اصل مشتری مداری نیروهایی كه در این باربری فعال هستند بیشترین احترام را برای مشتری قائل هستند و مطابق با اصل همیشه حق با مشتری است با مشتریان باربری تهران برخورد می نمایند.
رانندگانی كه در باربری تهران استخدما شده اند نیز به همین ترتیب كاملا با تجربه بوده و می توانند كوتاه ترین و كم ترافیك ترین مسیرها را برای رساندن محموله مورد نظر مشتری به مقصد انتخاب نمایند.
همچنین باید اشاره كنیم كه خودروهایی كه در باربری تهران به كار گرفته می شوند از بهترین خودروهای مخصوص حمل بار در كشور هستند و به مدرن ترین و به روز ترین تجهیزات حمل بار مجهز شده اند تا كمترین آسیبی به بار مشتری وارد نیاید.
شما می توانید جهت اطلاع از سایر خدمات ویژه و استثنایی باربری تهران و همچنین تخفیفات گسترده ای كه شامل حال شما می شود با یكی از شماره های روابط عمومی سازمان مندرج در سایت تماس حاصل فرمایید و سفارش خود را نیز ثبت نمایید.
امیدواریم خدمات باربری تهران منجر به كسب رضایت كامل شما نیز گردد. سایت باربری تهران همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما عزیزان می باشد.




Top