باربری تهران با نام تجاری نتسان از مبدا تهران و مشهد به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد: 05137336300    09150276300
تهران: 02133326300     09120776300

حمل بار و خرده بار و اثاثیه با تخفیف 70 درصد – باربری تهران كه سالهای سال است به عنوان ارزانترین باربیر در استان تهران مشهور شده است. مفتخر است كه ضمن حفظ كیفیت خدمات دهی خود تخفیفات استثنایی و قیمتهای باور نكردنی در حمل بار بین شهری و از جمله از تهران به طبس ارائه دهد.



قیمتهای باور نكردنی حمل بار از تهران به طبس و دیگر شهرهای ایران

باربری تهران كه سالهای سال است به عنوان ارزانترین باربیر در استان تهران مشهور شده است. مفتخر است كه ضمن حفظ كیفیت خدمات دهی خود تخفیفات استثنایی و قیمتهای باور نكردنی در حمل بار بین شهری و از جمله از تهران به طبس ارائه دهد.
حمل بار درون شهر تهران و از این شهر به دیگر نقاط كشور از جمله وظایف اصلی باربری تهران به شمار می رود كه در این چند سال به خوبی از عهده ان بر امده و به گواه مشتریان این باربری همكنون باربری تهران برترین باربری در استان تهران محسوب می شود.
باربری تهران همچنین حمل بار بین شهری را نیز در برنامه دارد . انواع محموله از بارهای سبك و سنگین تا انواع كالا و محصول و اثاثیه منزل از تهران به به طبس و دیگر شهرهای استان پهناور خراسان جنوبی مانند بیرجند و قائن و فردوس از جمله سرویسها باربری تهران به شمار می رود.
از جمله تخفیفاتی كه در باربری تهران در نظر گرفته شده است تخفیف استثنایی و باور نكردنی هفتاد درصدی است كه در بخش پورسانت مدیریتی اعمال می گردد.
در توضیح این تخفیف ویژه باید اشاره نماییم كه مبلغی كه توسط مشتری برای حمل بار پرداخت می گردد در بخشهای مختفی هزینه می گردد. از جمله می توان به هزینه خودرو و راننده ای كه محموله را از مبدا به مقصد می رسانند اشاره نمود.
باربری تهران برای كسب رضایت خاطر مشتریان خود از بهترین و پیشرفته ترین ماشین آلات استفاده می كند تا كوچكترین آسیبی به محموله مشتری وارد نیاید و البته در وقت نیز صرفه جویی به عمل امده و از تاخیرهای احتمالی ناشی از خرابی خودرو جلوگیری شود.
همچنین رانندگانی كه در باربری تهران مشغول به فعالیت هستند نیز از بین زبده ترین و كارامدترین رانندگان صنعت حمل و نقل كشور انتخاب شده اند تا بتوانند با اطمینان كامل محموله مورد نظر را از مبدا تا مقصد از كوتاه ترین مسیر ممكن انتقال دهند.
قطعا می بایست بخش قابل توجهی از هزینه پرداختی توسط مشتری به ایشان تعلق گیرد.
اما با توجهی این كه محموله مورد نظر مشتری را می بایست كارگرانی باشند كه در خودرو بارگیری نمایند باربری تهران از با تجربه ترین و كارا ترین نیروها استفاده می كند كه در كوتاه ترین زمان ممكن و با ایمنی كامل بار را در خودرو بچینند.
همچنین طبق روال بازار درصدی نیز به عنوان پورسانت و سود مدیریت باربری در نظر گرفته می شود كه در باربری تهران به این مبلغ تخفیف استثنایی هفتاد درصدی اعمل می گردد و عملا مدیریت این باربری دو سوم سود خود را به نفع مشتری شامل تخفیف می نماید.
باربری تهران همچنین تخفیفات و خدمات ویژه و گسترده ای را در نظر گرفته است كه در مجموع می تواند رضایت خاطر هر فردی را جلب نماید.
جهت كسب اطلاعات بیشتر در خصوص نرخ حمل بار از تهران به دیگر شهرها می توانید با یكی از شماره های روابط عمومی شركت تماس حاصل فرمایید.
با اولین تماس شما و ثبت سفارش بلافاصله برنامه ریزی دقیقی برای حمل بار مورد نظر شما به انجام می رسد. راس ساعت مورد نظر شما خودرو حمل بار در مبدا حاضر خواهد شد و در كوتاه ترین زمان ممكن محموله در خودرو بارگیری می گیرد.
سپس از كوتاه ترین مسیر بار مورد نظر شما به مقصد منتقل می گردد و مجددا وسط كارگران مربوطه بار در محل تخلیه و به نحوی كه شما بخواهید چیده خواهد شد.
امیدواریم این خدمات بتواند رضایت خاطر شما را بیش از پیش جلب نماید و شما نیز به یكی از مشتریان دائمی ما تبدیل شوید. سایت باربری تهران در جهت بتهر شدن خدمات دهی خود اماده دریافت كلیه انتقادات و پیشنهادات شما عزیز می باشد.



Top