باربری تهران با نام تجاری نتسان از مبدا تهران و مشهد به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد: 05137336300    09150276300
تهران: 02133326300     09120776300

حمل بار و خرده بار و اثاثیه با تخفیف 70 درصد – باربری تهران به عنوان یكی از برترین شركت های باربری در سطح كشور مطرح است كه انواع خدمات حمل بار درون شهری و بین شهری از تهران به دیگر شهرهای كشور از جمله شهر زیبای خرم دره را برای همشهریان عزیز در نظر گرفته است.



حمل انواع بار با تنوع خودرویی بالا از تهران به دیگر شهرهای كشور از جمله خرم دره


        
باربری تهران به عنوان یكی از برترین شركت های باربری در سطح كشور مطرح است كه انواع خدمات حمل بار درون شهری و بین شهری از تهران به دیگر شهرهای كشور از جمله شهر زیبای خرم دره را برای همشهریان عزیز در نظر گرفته است.
حمل باردرون شهری در كلان شهر تهران یكی از نخستین وظایف باربری تهران به شمار می رود كه گسترش این امر در مناطق مختلف این شهر منجر به افزایش بیش از پیش محبوبیت باربری تهران در بین مردم شریف این كلان شهر شده است.
همچنین حمل بار بین شهری با اعمال تخفیفات گوناگون سبب شده است كه باربری مشهد به گسترده ترین شبكه حمل بار بین شهری در كشور بدل شود. حمل بار از تهران به خرم دره و سایر شهرهای استان زیبای زنجان مانند ابهر و قبدار و... از جمله این سرویسها به شمار می رود.
تخفیفات استثنایی كه در باربری تهران برای حمل انواع بار در نظر گرفته شده است سبب شده كه این باربری در بین صدها شركت فعال در حوزه حمل و نقل كشور به عنوان ارزانترین باربری شناخته شود و همكنون پایین ترین قیمت حمل بار را ارائه می دهد.
یكی از این تخفیفات كه موجب تعجب و تحسین كارشناسان شده است تخفیف استثنایی هفتاد درصدی این باربری می باشد كه در زمینه سود و پورسانت مدیریتی شركت در نظر گرفته شده است. البته این تخفیف به این معنا نیست كه هزینه حمل بار در باربری تهران هفتاد درصد از سایر شركتها پایین تر است.
در توضیح باید گفت كه هزینه حمل بار كه توسط مشتری به بابری پرداخت می گردد به سه قسمت مختلف تقسیم شده و در سه بخش هزینه می گردد.
قسمت اول حقوق و درآمد راننده است كه خودرو خود را نیز به باربری آورده و مشغول به فعالیت می باشد. قسمت دوم به نیروهای مربوط می شود كه انواع بار و محموله مورد نظر شما را در خودرو مخصوص حمل بار بارگیری می نمایند.
قسمت سوم نیز بنا بر عرف بازار به عنوان سود به مدریت باربری اختصاص می یابد كه باربری تهران در این بخش با اعمال تخفیف هفتاد درصدی توانسته است هزینه نهایی حمل بار را تا میزان قابل توحهی كاهش دهد و رضایت مشتریان را به همراه داشته باشد.
اما علاوه بر تخفیفات استثنایی می بایست كیفیت خدمات دهی در یك باربری نیز از سطح بالایی برخوردار باشد تا در نهایت رضایت و خرسندی كامل مشتریان را به همراه داشته باشد.
به همین دلیل باربری تهران از بهترین خودروها كه مجهز به برترین تجهیزات حمل بار روز دنیا هستند استفاده می كند. همچنین رانندگانی كه در باربری تهران مشغول به كار هستند از بین با تجربه ترین افراد در شركتهای باربری انتخاب شده اند.
كارگرانی كه وظیفه بارگیری و تخلیه بار در خودرو مخصوص حمل بار را بر عهده دارند نیز از بین زبده ترین و كارآمد ترین افراد انتخاب شده اند كه ضمن كارایی بالا دقت عمل فوق العاده و اخلاق حرفه ای مناسبی نیز داشته و در خدمت شما عزیزان هستند.
تنوع خودرویی بالایی كه در باربری تهران در نظر گرفته شده است ای امكان را برای شما فراهم می كند كه هر گونه بار و محموله ای را كه در نظر دارید با خودرویی متناسب با همان بار حمل نمایید. این امر صرفه جویی قابل توجهی در هزینه و زمان شما به همراه خواهد داشت.
كلیه این خدمات ویژه و ده ها خدمت استثنایی دیگر در باربری تهران به هماه تخفیفات استثنایی این باربری از جمله تخفیف هفتاد درصدی مدیریتی كه شرح آن گذشت تنها برای كسب خرسندی و رضایت شما مشتریان عزیز در نظر گرفته شده است.
شما می توانید با تماس با یكی از شماره های روابط عمومی باربری تهران كه در سایت درج گردیده است ضمن اطلاع از این خدمات و تخفیفات باور نكردنی سفارش خود را نیز ثبت نمایید.

Top