باربری تهران با نام تجاری نتسان از مبدا تهران و مشهد به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد: 05137336300    09150276300
تهران: 02133326300     09120776300

حمل بار و خرده بار و اثاثیه با تخفیف 70 درصد – باربری تهران به عنوان معتبرترین باربری در كشور است كه هم حمل بار درون شهری بین مناطق مختلف تهران را به انجام می رساند و هم حمل انواع بار از تهران به دیگر شهرها را. حمل بار از تهران به ایرانشهر نیز از جمله سرویسها باربری تهران محسوب می شود.



حمل بار درون شهری و بین شهری به ارزانترین قیمت از تهران به ایرانشهر

باربری تهران به عنوان معتبرترین باربری در كشور است كه هم حمل بار درون شهری بین مناطق مختلف تهران را به انجام می رساند و هم حمل انواع بار از تهران به دیگر شهرها را. حمل بار از تهران به ایرانشهر نیز از جمله سرویسها باربری تهران محسوب می شود.
باربری تهران سالهاست كه در بین مردم شریف تهران با نام تجاری نتسان شناخته می شود. این باربری با توجه به خدمات ویژه ای كه ارائه می دهد و همچنین با عنایت به تخفیفات گسترده ای كه برای حمل بار در نظر گرفته است به یكی از محبوبترین شركتهای حمل بار در تهران تبدیل شده است.
حمل بار و اثاثیه منزل به صورت درون شهری و بین مناطق و محله های مختلف تهران یكی از وظایف باربری تهران محسوب می شود.
همچنین حمل بار به صورت درون شهری و از تهران به دیگر شهرها نیز وظیفه دیگر این شركت به شمار می رود. حمل انواع بار و خرده بار و كالا و محصول از تهران به ایرانشهر و دیگر شهرهای استان سیستان و بلوچستان مانند زاهدان و زابل و چابهار و... از این جمله است.
باربری تهران توانسته با تخفیفات استثنایی خود در بین ده ها شركت حمل بار درون شهری و بین شهری در تهران بزرگ عنوان ارزانترین باربری را از ان خود كند. از جمله این تخفیفات می توان به تخفیف باور نكردنی هفتاد درصدی این باربری اشاره نمود.
این تخفیف استثنایی پس از كسر هزینه مربوط به راننده و خودرو و كارگران از سود و پورسانت متداول مدیریت باربری كسر می گردد.
بدین ترتیب باربری تهران دو سوم سود خالص خود را به عنوان تخفیف برای مشتری در نظر گرفته و گام تاثیر گذاری در راستای كاهش قیمت نهایی حمل بار برداشته است. حسن نیت مدیریت باربری تهران در صرفه نظر از سود خالص خود به خوبی نمایان گردیده است.
اما همانطور كه می دانید قیمت پایین به تنهایی نمی تواند موجب كسب رضایت مشتریان مشكل پسند باربری تهران به شمار آید. به همین منظور مدیریت این شركت تاكید فراوان نموده كه كیفیت خدمات دهی در این باربری نیز به بالاترین سطح ممكن برسد.
به همین منظور مدیریت باربری تهران تنها خودروهایی را به خدمت می گیرد كه كلیه تستهای ادواری فنی را پشت سر گذاشته و هیچگونه احتمال خرابی در بین حمل بار برای انها وجود نداشته باشد.
همچنین در این باربری از خودروهایی استفاده می شود كه سلامت كامل داشته و لرزش زیادی نداشته باشند كه موجب آسیب رسیدن به محموله مشتری شوند.
رانندگانی كه در این باربیر فعال هستند نیز از بین برترین و با تجربه ترین رانندگان در صنعت حمل و نقل كشور انتخاب شده اند كه آشنایی كاملی به مسیرهای درون شهری و جاده های بین شهری دارند و می توانند كوتاه ترین مسیرها را انتخاب نمایند.
حال ممكن است این سوال مطرح شود كه چطور ممكن است این خدمات با كیفیت با چنین قیمتهایی ارائه شود و چگونه ممكن است رانندگان و كارگران با تجربه و زبده با قیمتهای استثنایی و خارق العاده باربری تهران حاضر به ادامه فعالیت باشند.
در این خصوص می توان به امتیازاتی كه مدیریت باربری تهران برای ایشان در نظر گرفته است اشاره نمود. اما مهمترین دلیل تعدد سرویسهای موجود در باربری تهران است كه هر خودرو و راننده در طول روز تعداد بسیار بیشتری سرویس را پشتیبانی می كند.
این امر سبب می شود كه نیروها باربری تهران با وجود قیمتهای استثنایی این شركت به درآمدی معقول و متعارف دست یابند.
شما می توانید جهت ثبت سفارش با یكی از شماره های روابط عمومی این سازمان كه در سایت مندرج گردیده است تماس حاصل فرمایید. امیدواریم شما نیز از خدمات با كیفیت و تخفیفات استثنایی باربری تهران كمال رضایت را كسب نمایید.


Top