باربری تهران با نام تجاری نتسان از مبدا تهران و مشهد به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد: 05137336300    09150276300
تهران: 02133326300     09120776300

حمل بار و خرده بار و اثاثیه با تخفیف 70 درصد – باربری تهران یكی از معتبرترین و شناخته شده ترین شركتهای باربری در تهران است كه حمل بار درون شهری و بین شهری را در پایتخت بر عهده دارد. حمل انواع بار و اثاثیه منزل از تهران به جعفریه و دیگر شهرهای كشور از جمله سرویسهای باربری تهران قلمداد می گردد.



حمل انواع بار و اثاثیه از تهران به جعفریه به ارزانترین قیمت


    باربری تهران یكی از معتبرترین و شناخته شده ترین شركتهای باربری در تهران است كه حمل بار درون شهری و بین شهری را در پایتخت بر عهده دارد. حمل انواع بار و اثاثیه منزل از تهران به جعفریه و دیگر شهرهای كشور از جمله سرویسهای باربری تهران قلمداد می گردد.
باربری تهران سالهاست كه با نام تجاری نتسان در بین مردم شریف تهران شناخته شده است و همواره به عنوان معتبرترین باربری مورد اعتماد ایشان قرار می گیرد.
باربری تهران نه تنها در زمینه حمل بار درون شهری در بین محله ها و مناطق مختلف تهران فعال است بلكه هر گونه محموله ای را از تهران به هر كجای ایران كه مشتری در نظر داشته باشد نیز به ارزانترین قیمت ممكن و در كمترین زمان منتقل می كند.
در همین راستا می توان به حمل انواع بار و خرده بار و كالا و محصول و اثاثیه منزل از تهران به جعفریه واقع در استان قم و دیگر شهرهای این استان مانند كهك و قنوات و... اشاره كرد كه در مجموعه سرویسهای گسترده و سراسری باربری تهران قرار دارند.
از جمله خدمات ویژه ای كه در باربری تهران به مشتریان ارائه می گردد تخفیفهای مختلفی است كه برای حمل انواع بار در نظر گرفته شده است. از ان جمله می توان به تخفیف خارق العاده هفتاد درصدی این باربری اشاره نمود كه در هزینه مدیریتی اعمال می گردد.
در توضیح این تخفیف باور نكردنی باید گفت باربری تهران پس از كسر هزینه های مربوط هب خودرو مخصوص حمل بار و حقوق راننده و كارگران مابقی مبلغ را كه به صورت متعارف و طبق عرف بازار به مدیریت تعلق می گیرد مشمول تخفیف هفتاد درصدی می كند.
بدین ترتیب مدیریت باربری تهران از دو سوم سود خالص خود به نفع مشتری چشم پوشی نموده و تاثیر قابل توجهی در نرخ حمل بار می گذارد.
این تخفیف و سایر تخفیفات باربری تهران سبب شده است كه هم اكنون باربری تهران به ارزانترین باربری در تهران شهرت یابد و نرخ حمل بار در این باربری از صدها شركت باربری فعال در استان پایینتر باشد. اما مدیریت باربری تهران خدمات دیگری را نیز برای جلب رضایت مشتریان خود در نظر گرفته است.
مدیریت این باربری معتقد است كه قیمت ارزان تنها زمانی می تواند تاثیر گذار باشد كه باربری تهران بالاترین كیفیت خدمات دهی را نیز برای مشتریان خود در نظر گرفته باشد.
به همین منظور باربری تهران از پیشرفته ترین خودروها مخصوص حمل بار كه سلامت كامل فنی را دارا هستند استفاده می كند كه كمترین امكان توقف بین راهی وجود داشته باشد. این خودرو ها به مدرن ترین تجهیزات حمل بار مجهز شده اند.
مدیریت باربری تهران همچنین حساسیت بالای در استخدام نیروها خود دارد و با تجربه ترین و كارآمدترین نیروهای صنعت حمل و نقل كشور را به خدمت گرفته است. زبده ترین و كاركشته ترین رانندگان و كارگران مخصوص بارگیری اثاثیه در باربری تهران مشغول به فعالیت هستند.
این پرسنل علاوه بر توانایی های فنی بالا به خوبی با اصول مشتری مدار آشنا هستند و بنا به تاكید مدیریت باربری تهران همواره با اخلاق حرفه ای با مشتری برخورد می نمایند.
شما می توانید جهت كسب اطلاعات بیشتر در خصوص خدمات ویژه و استثنایی باربری تهران و همچنین تخفیفات مختلف و قیمتهای باور نكردنی این باربری با یكی از شماره های روابط عمومی این شركت كه در سایت درج گردیده است تماس حاصل نمایید.
امیدواریم خدمات باربری تهران برای شما نیز مایه رضایت خاطر گردیده و شما را نیز به خیل عظیم مشتریان دائمی باربری تهران اضافه كند.


Top