باربری تهران با نام تجاری نتسان از مبدا تهران و مشهد به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد: 05137336300    09150276300
تهران: 02133326300     09120776300

حمل بار و خرده بار و اثاثیه با تخفیف 70 درصد – باربری تهران در زمینه حمل بار بین شهری شبكه ای گسترده در سراسر كشور ایجاد كرده و حمل بار از تهران به اقصی نقاط كشور از جمله رفسنجان را به انجام می رساند. حمل بار درون شهری در كلان شهر تهران نیز توسط این باربری به انجام می رسد.



باربری تهران به رفسنجان به ارزانترین قیمت در بازار


    باربری تهران در زمینه حمل بار بین شهری شبكه ای گسترده در سراسر كشور ایجاد كرده و حمل بار از تهران به اقصی نقاط كشور از جمله رفسنجان را به انجام می رساند. حمل بار درون شهری در كلان شهر تهران نیز توسط این باربری به انجام می رسد.
باربری تهران یكی از قدیمی ترین و معتبر ترین شركت های فعال در صنعت حمل و نقل كشور محسوب می شود كه سالهاست با نام تجاری نتسان در این شهر فعالی می كند.
این باربری در دو زمینه فعالیت خود را متمركز نموده است. نخست حمل بار و اثاثیه منزل به صورت درون شهری می باشد كه در بین مناطق مختلف شهر تهران است كه توسط باربری تهران به سریع ترین و ارزانترین شكل ممكن به انجام می رسد.
دومین زمینه فعالیت باربری تهران حمل بار بین شهری از تهران به دیگر شهرهای كشور است كه از ان جمله می توان به حمل بار از تهران به شهر رفسنجان اشاره نمود.
همچنین حمل انواع بار و خرده بار و كالا و محصول و حتی اثاثیه منزل نیز به سایر شهرهای استان كویری كرمان مانند سیرجان و جیرفت و... با تخفیفات استثنایی و قیمتهای باور نكردنی از جمله سرویسهای شبكه گسترده حمل بار بین شهری باربری تهران محسوب می شود.
یكی از تخفیفات باربری تهران تخفیف فوق العاده مدیریت این باربری است كه به میزان هفتاد درصد برای كلیه مسیرها در نظر گرفته شده است. البته این تخفیف بدین معنا نیست كه باربری تهران قیمتهای خود را یك سوم قیمتها سطح بازار ارائه می دهد.
بلكه برای توضیح باید اشاره نمود كه هزینه حمل بار به سه قسمت تقسیم می شود. قسمت نخست به خودرو مخصوص حمل بار تعلق می گیرد و قسمت دوم نیز به عنوان دستمزد راننده و كارگران مخصوص بارگیری و تخلیه بار را محاسبه می گردد.
قسمت سوم بنا به عرف بازار و آنچه در صنعت حمل و نقل كشور مرسوم است به عنوان سود خالص و پورسانت مدیریت باربری در نظر گرفته می شود. مدیریت باربری تهران تخفیف باور نكردنی هفتاد درصد خود را در این قسمت اعمال می نماید.
اما علاوه بر ارائه قیمتهای استثنایی و زیر قیمت سایر باربری ها باید گفت كه خدماتی كه توسط باربری تهران ارائه می شود نیز در بالاترین سطح ممكن قرار دارد.
این باربری از مدرن ترین و پیشرفته ترین خودروهای مخصوص حمل بار استفاده می كند و به همین دلیل توانسته است سریع ترین باربری در بین سایر شركتها باربری تهران به شمار اید. البته عوامل دیگری نیز در سرعت عمل باربری تهران موثر هستند.
از ان جمله می توان رانندگان با تجربه و كار بلد باربری تهران اشاره نموده كه این توانایی را دارند كه در نهایت امنیت بار مورد نظر مشتری را از كوتاه تارین مسیر و با حداكثر سرعت مجاز به سمت مقصد هدایت كنند و در زمان كمتری حمل بار را به انجام رسانند.
همچنین كارگرانی كه در باربری تهران مسئول بارگیری محموله در خودرو هستند نیز ازبین كارآمدترین كارگران حوزه حمل و نقل انتخاب شده اند و در كوتاه ترین زمان ممكن به نحوی محموله مورد نظر شما را بارگیری می كنند كه كوچكترین آسیبی نبیند.
مجموع این عوامل سبب شده است كه باربری تهران نه تنها عنوان ارزانترین باربری را در بین صد ها شركت فعال در حوزه حمل و نقل از ان خود كند بلكه به عنوان سریع ترین باربری كشور نیز شناخته شود كه افرادی كه سرعت عمل برایشان اهمیت دارند مستقیما به سراغ باربری تهران می ایند.
امیدواریم شما نیز از قیمتهای خارق العاده و خدمات منحصر به فرد باربری تهران كمال رضایت را داشته باشید.

Top