باربری تهران با نام تجاری نتسان از مبدا تهران و مشهد به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد: 05137336300    09150276300
تهران: 02133326300     09120776300

حمل بار و خرده بار و اثاثیه با تخفیف 70 درصد – باربری تهران از جمله شركتهای قدیمی در صنعت حمل و نقل كشور محسوب می شود كه سرویسهای بسیار گسترده ای در زمینه حمل بار بین شهری در نظر گرفته است. حمل بار از مشهد به درود از جمله این سرویسها می باشد. همچنین این باربری در راستای حمل بار درون شهری نیز فعال است.



حمل بار و اثاثیه از تهران به درود به ارزانترین قیمت


    باربری تهران از جمله شركتهای قدیمی در صنعت حمل و نقل كشور محسوب می شود كه سرویسهای بسیار گسترده ای در زمینه حمل بار بین شهری در نظر گرفته است. حمل بار از مشهد به درود از جمله این سرویسها می باشد. همچنین این باربری در راستای حمل بار درون شهری نیز فعال است.
یكی از شركتهای باربری قدیمی در استان تهران كه محبوبیت و سابقه درخشانی در این شهر دارد باربری تهران است كه با نام تجاری نتسان شناخته می شود.
این باربری جهت رفاه حال هموطنان عزیز از اقصی نقاط كشور سرویس دهی به تمامی شهرها و شهركهای تمامی استانها را در برنامه كاری خود قرار داده است. حمل بار از تهران به سایر شهرها در باربری تهران به ارزانترین قیمت به انجام می رسد.
حمل انواع بار و خرده بار و اثاثیه منزل و كالا و محصول از تهران به شهر كوچك درود نیز از جمله سرویسهای باربری تهران به شمار می اید. باربری تهران همچنین حمل بار از تهران به دیگر شهرهای استان لرستان مانند خرم آباد و بروجرد و كوهدشت و... را نیز تحت پوشش دارد.
علاوه بر باربری بین شهری راستای دیگر فعالیت باربری تهران حمل بار درون شهری می باشد. حمل بار بین محله ها و مناطق مختلف استان تهران نیز تحت پوشش باربری تهران قرار دارد.
اما باید دانست كه باربری تهران تخفیفات فوق العاده ای را برای رفاه حال مشتریان گرامی خود در نظر گرفته است. این امر تا اندازه ای برنامه ریزی شده است كه قیمتهای باربری تهران برای حمل انواع بار زیر قیمت نهایی كلیه باربری های دیگر در استان باشد.
 از جمله این تخفیفها می توان به تخفیف استثنایی و فوق العاده هفتاد درصدی مدیریتی باربری تهران اشاره نمود.
این تخفیف پس از پرداخت هزینه مربوطه به خودرو مخصوص حمل بار و همچنین حقوق راننده و كارگران در نظر گرفته می شود. به عبارت دیگر این تخفیف به سود و پورسانتی كه می بایست بنا به عرف به مدیریت باربری تعلق گیر اعمال می شود.
اما مدیریت باربری تهران معتقد است كه قیمت ارزان به تنهایی نمی تواند موجب شود كه یك باربری در بین شركتهای دیگر اعتبار قابل توجهی كسب كند مگر اینكه این باربری كیفیت خدمات خود را نیز در سطح بالایی حفظ نموده باشد و كیفیت و قیمت ارزان را توامان ارائه نماید.
اگر قیمت حمل بار ارزان باشد اما از خودروهای فرسوده و یا كارگران ناشی و تازه كار استفاده شده باشد كه احتمال آسیب رساندن به بار و محموله مشتری را زیاد می كنند قطعا اعتبار و محبوبیتی برای یك باربری در درارز مدت به همراه نخواهد داشت.
به همین منظور مدیریت باربری تهران حساسیت فوق العاده ای در خودروها و پرسنلی كه در این باربری مشغول به كار هستند داشته و تنها از خودروهای مدل بالا و مجهز استفاده می كند كه در مسیرهای طولانی و جاده های بین شهری بدون كوچكترین خطری به سمت مقصد حركت كنند.
همچنین رانندگان باربری تهران نیز از بین كار كشته ترین رانندگان انتخاب شده اند كه با تجربه بالای خود می توانند بار مورد نظر شما را از كوتاه ترین مسیر و با حداكثر سرعت به مقصد برسانند. این در حالی است كه نكات ایمنی و سرعت مطمئنه نیز كاملا رعایت می شود.
كارگرانی كه در باربری تهران به كار گرفته شده اند نیز سرعت عمل و تعهد كاری بالایی داشته و می توانند در نهایت ایمنی و با اطمینان كاملا در كوتاه ترین زمان بار را در خودرو بارگیری نمایند.
امیداوریم مجموعه این خدمات و ده ها خدمت برتر دیگر كه توسط باربری تهران ارائه می شود در نهایت رضایت خاطر شما را فراهم آورد.

Top