باربری تهران با نام تجاری نتسان از مبدا تهران و مشهد به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد: 05137336300    09150276300
تهران: 02133326300     09120776300

** حمل بار و خرده بار با تخفیف 70% ** باربری سراسری تهران با نام تجاری نتسان نامی شناخته شده در انتقال محصولات صنعتی و مواد اولیه از شهرك صنعتی قرچك در استان تهران محسوب می گردد. حمل بار از شهرك صنعتی قرچك به شهرهای مشهد شیراز تبریز اهواز اصفهان كرج قم كرمانشاه ارومیه رشت زاهدان كرمان اراك همدان یزد بندر عباس زنجان قزوین سنندج خرم آباد گرگان ساری بجنورد بندر بوشهر بیرجند ایلام شهركرد سمنان یاسوج و...



حمل بار و خرده بار و اثاثیه از شهرك صنعتی قرچك با خدمات ویژه

باربری سراسری تهران با نام تجاری نتسان نامی شناخته شده در انتقال محصولات صنعتی و مواد اولیه از شهرك صنعتی قرچك در استان تهران محسوب می گردد. حمل بار از شهرك صنعتی قرچك به شهرهای مشهد شیراز تبریز اهواز اصفهان كرج قم كرمانشاه ارومیه رشت زاهدان كرمان اراك همدان یزد بندر عباس زنجان قزوین سنندج خرم آباد گرگان ساری بجنورد بندر بوشهر بیرجند ایلام شهركرد سمنان یاسوج و...

شهرستان قرچك یكی از شهرستان‌های استان تهران ایران است. این شهرستان در آذر ماه ۱۳۹۱ به مركزیت شهر قرچك و از تركیب بخش مركزی شامل دهستان‌های ولی‌آباد و قشلاقی جیتو در تابعیت استان تهران ایجاد شد. شهرستان قرچك با انتزاع از شهرستان ورامین ایجاد شده‌است. صنعت شهرستان قرچك نو پا محسوب می شود اما چشم انداز بلندی در شهرك صنعتی این شهر به چشم می خورد كه همین موضوع نقش باربری تهران را به عنوان یكی از ركن های اساسی حرفه باربری در سطح استان تهران به خوبی روشن می نماید.

شهرك صنعتی قرچك در صدد ایجاد ۴ فاز به وسعت ۷۵۰ هكتار است. فاز اول دارای زون بندی های فلزی، شیمیایی، غذایی و نساجی بوده كه قطعات آن واگذار شده است. دارای ۷۰ واحد صنعتی فعال است . فاز دوم علاوه بر زون بندی های  فاز۱ دارای برق الكترونیك ، كانی غیر فلزی و سلولوزی نیز می باشد، در حال تكمیل ساخت و ساز است بزودی واگذاری آن آغاز میگردد.

جواز های تاسیس جهاد ، صنایع (جواز تاسیس  مجاز داخل  شعاع ۱۲۰ كیلومتری شهر تهران ) و همچنین صنوفی( نظیر خشكبار كیف و كفش، خیاطی جوراب و…) كه اتحادیه آنها با این شركت  دارای تفاهم نامه میباشند، می توانند نسبت به عقد قرارداد اقدام نمایند.

جهت حمل بار از شهرك صنعتی قرچك به استانهای مختلف كشور مسیرهای قابل دسترس بسیاری وجود دارد. شركتهای باربری با تجربه با استفاده از این مسیرها سریع ترین راه را برای رساندن كالا و محصول مشتریان خود انتخاب خواهند كرد كه از این بابت باربری تهران به عنوان عضو موثر صنعت حمل و نقل كشور همواره مورد توجه صنعت گران این منطقه قرار گرفته است.

تهران در شمال شهرك صنعتی قرچك قرار گرفته و دسترسی به این شهر بسیار ساده خواهد بود. اما برای دسترسی به استانهای همسایه مانند سمنان و استانهای شرقی كشور مانند خراسان رضوی و خراسان شمالی می توان از جاده امام رضا (ع) استفاده كرد.

دسترسی به استانهای مركزی و جنوبی و غربی حتی از این هم راحت تر خواهد بود چرا كه راهیابی به بزرگ راه خلیج فارس كه به سمت استان قم و اراك كشیده شده و دروازه راه یابی به نیمه جنوبی و غربی كشور قلمداد می گردد.

باربری سراسری تهران با نام تجاری نتسان با وجود اینكه شهرك صنعتی قرچك هنوز در ابتدای راه برای تبدیل شدن به قطب صنعتی استان قرار دارد با حضور به موقع و با تمام امكانات در این شهرك صنعتی به خوبی توانسته است نیاز صنعتگران شهرك صنعتی قرچك را چه در جابه جایی محصولات و چه در انتقال مواد مورد نیاز ایشان براورده نماید.

از جمله مزایای باربری تهران شناسایی مناطقی است كه در مسیر گسترش خود به امر باربری و حمل قطعات نیاز مبرم دارند و بر همین اساس امید آن می رود كه همچون سایرمناطق صنعتی استان تهران شهرك صنعتی قرچك نیز بتواند سال های متمادی از مزایا و خدمات گسترده و بی نظیر باربری سراسری تهران استفاده كند.

Top