باربری تهران با نام تجاری نتسان از مبدا تهران و مشهد به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد: 05137336300    09150276300
تهران: 02133326300     09120776300

حمل بار و خرده بار با تخفیف 70%- باربری سراسری تهران با نام تجاری نتسان بزرگترین شركت باربری در شهرك صنعتی كاوه محسوب می گردد. حمل بار از شهرك صنعتی كاوه به شهرهای مشهد شیراز تبریز اهواز اصفهان كرج قم كرمانشاه ارومیه رشت زاهدان كرمان اراك همدان یزد بندر عباس زنجان قزوین سنندج خرم آباد گرگان ساری بجنورد بندر بوشهر بیرجند ایلام شهركرد سمنان یاسوج و...



مناسبترین خدمات حمل بار و خرده بار از شهرك صنعتی كاوه تهران

باربری سراسری تهران با نام تجاری نتسان بزرگترین شركت باربری در شهرك صنعتی كاوه محسوب می گردد. حمل بار از شهرك صنعتی كاوه به شهرهای مشهد شیراز تبریز اهواز اصفهان كرج قم كرمانشاه ارومیه رشت زاهدان كرمان اراك همدان یزد بندر عباس زنجان قزوین سنندج خرم آباد گرگان ساری بجنورد بندر بوشهر بیرجند ایلام شهركرد سمنان یاسوج و...

شهر صنعتی كاوه (كوروش سابق) در سال ۱۳۵۲ با مساحتی بالغ بر ۳۰۰۰ هكتار در كنار بزرگراه تهران - ساوه و در ۱۰ كیلومتری شهر ساوه ایجاد شده‌است. این شهر دارای بیش از ۶۰۰ شركت بوده و بزرگترین شهر صنعتی ایران به‌شمار می‌رود. مجاورت با فرودگاه بین‌المللی و اتوبان تهران - ساوه، برخورداری از مزایای مناطق ویژه اقتصادی (شهر صنعتی كاوه در سال ۱۳۹۰ به منطقه ویژه اقتصادی تبدیل شد)، علاوه بر دسترسی به خطوط راه‌آهن سراسری و برخورداری از تأسیسات زیربنائی مناسب حضور شركتهای باربری از جمله شركت باربری سراسری تهران به یك قطب بزرگ صنعتی بین‌المللی تبدیل شده‌است.

این قطب صنعتی در فاصله ۱۲۰ كیلومتری پایتخت ایران و در موقعیتی ممتاز قرار دارد چرا كه دسترسی آسان به سایر نقاط كشور به واسطه خطوط ریلی و جاده‌های ترانزیتی كه توسط شركت باربری تهران پوشش داده می شود، استقرار در چهار راه ارتباطی شمال به جنوب و غرب به شرق كشور، مجاورت با استان‌ها و مناطق صنعتی و اقتصادی و بازارهای مصرف و برخورداری از زیرساخت‌های قوی و  مزایای مناطق ویژه اقتصادی شهر صنعتی كاوه را به قطب بزرگ صنعتی تبدیل كرده‌است.

شهر صنعتی كاوه در چهارچوب منافع كلان اقتصادی كشور و تشویق به سرمایه‌گذاری در امر تولید و رونق اقتصادی و صنعتی كشور پس از انجام مطالعات و بررسی‌های اجتماعی ،اقتصادی، زیست‌محیطی و سرزمینی با مساحتی بالغ بر 3000 هكتار  تأسیس شده و در حال حاضر روزانه ده ها ماشین باربری توسط شركت باربری تهران از این منطقه به اقصی نقاط كشور فرستاده می شود.

 

در طول سال‌های گذشته استقرار چند صد واحد تولیدی در شهر صنعتی كاوه موجب شد تا افراد بسیاری با تخصص‌های گوناگون به كار گمارده شوند به طوری كه این امر باعث شد شهر ساوه یكی از بیشترین نرخ‌های رشد را بین شهرهای مشابه داشته باشد.

 استقرار یك پست برق ۴۰۰ كیلو ولت، استقرار هتل چهار ستاره، ایستگاه ایمنی و آتش نشانی، پاسگاه پلیس و درمانگاه و اداره پست و مركز خدمات امور مشتركین و شعبه ویژه باربری سراسری تهران از نمونه واحدهای خدماتی فعال در شهر و منطقه است كه در حال فعالیت می‌باشند.قرارگیری و تمركز واحدهای تولیدی بزرگ و كوچك  در شهر صنعتی كاوه و استراتژیك بودن موقعیت جغرافیایی آن به جهت نزدیكی به شهر تهران و قرار گرفتن در مسیرهای مواصلاتی اصلی سبب شده تا چهره شهر نسبت به دیگر شهرك‌های صنعتی تغییر كرده و جریان فعالیت و زندگی در آن جاری باشد و یكی از مهمترین عوامل در برقراری فضایی فعال و پویا در این شهرك صنعتی حضور فعال و گسترده باربری تهران است كه هرگز اجازه نداده تا تاخیر در حمل بار از مراكز تولیدی این شهر عظیم صنعتی خللی در فعالیت واحدهای تولیدی به شمار آید.

باربری تهران علاوه بر پوشش سراسری شهرك صنعتی كاوه در سایر شهرك های صنعتی و مراكز تجاری استان تهران فعال است و هر گونه سفارش انتقال بار و خرده بار و اثاثیه را در مناطق مختلف این استان تا كلیه شهرهای كشور پذیراست.

Top