باربری تهران با نام تجاری نتسان از مبدا تهران و مشهد به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد: 05137336300    09150276300
تهران: 02133326300     09120776300

حمل بار و خرده بار با تخفیف 70%- باربری سراسری تهران با نام تجاری نتسان كمترین قیمت را در حمل بار از شهرك صنعتی آینه ورزان دماوند در میان سایر همكاران خود ارائه می دهد. حمل بار از شهرك صنعتی آینه ورزان دماوند به شهرهای مشهد شیراز تبریز اهواز اصفهان كرج قم كرمانشاه ارومیه رشت زاهدان كرمان اراك همدان یزد بندر عباس زنجان قزوین سنندج خرم آباد گرگان ساری بجنورد بندر بوشهر بیرجند ایلام شهركرد سمنان یاسوج و...



حمل بار با بیشترین تخفیف از شهرك صنعتی آینه ورزان دماوند

باربری سراسری تهران با نام تجاری نتسان كمترین قیمت را در حمل بار از شهرك صنعتی آینه ورزان دماوند در میان سایر همكاران خود ارائه می دهد.. حمل بار از شهرك صنعتی آینه ورزان دماوند به شهرهای مشهد شیراز تبریز اهواز اصفهان كرج قم كرمانشاه ارومیه رشت زاهدان كرمان اراك همدان یزد بندر عباس زنجان قزوین سنندج خرم آباد گرگان ساری بجنورد بندر بوشهر بیرجند ایلام شهركرد سمنان یاسوج و...

دماوند یكی از شهرهای استان تهران و مركز شهرستان دماوند است. شهرداری دماوند در سال ۱۳۱۲ تأسیس شد. دماوند و اطراف آن به شماره ۵۶ در آثار ملی ایران در ۲۴ شهریور ۱۳۱۰ ثبت و همچنین به عنوان شهر نمونه گردشگری ایران نیز برگزیده شده‌است.

صنعت گران شهرستان دماوند از سالها پیش در شهرك صنعتی آینه ورزان كه به شهرك صنعتی دماوند شهرت یافته است تمركز یافته اند. از جمله مزایای حضور در شهرك صنعتی دماوند وجود شركتهای خدماتی و حمل و نقل در این ناحیه است. بخصوص شعبه باربری تهران در شهرك صنعتی آینه ورزان كه با قیمتهای استثنایی تا هفتاد درصد تخفیف موجب استقبال گسترده تولید كنندگان شهرك صنعتی آینه ورزان شده است.

شهر دماوند در بین سه استان تهران سمنان و مازندران واقع شده است و به عنوان نقطه اتصال این سه استان اهمیت استراتژیك بسیار بالایی دارد. صنعت گران با سابقه كشور به همین منظور سعی در راه اندازی واحدهای تولیدی مختلف در این منطقه حساس را داشته و دارند. این امر به ایشان كمك می كند تا هزینه های حمل و نقل خود را كاهش دهند كه در این زمینه باربری تهران نقش بسیار گسترده ای بازی می كند و همواره حجم بالایی از حمل و نقل بار از شهرك صنعتی آینه سازان دماوند به این سه استان و سایر استانهای كشور بر دوش این باربری با سابقه بوده است.

یكی از ویژگی های برجسته باربری تهران كه همواره رضایت مشتریان این باربری را در پی داشته است وجود پرسنل با تجربه در این شركت باربری است.

پرسنل حاضر در صنعت حمل و نقل در بسیاری از باربری ها دست كم گرفته می شوند و اغلب سعی می شود افرادی با توانایی جسمانی بالا ولی با حقوق پایین جذب شوند. اما حضور دراز مدت در صنعت حمل و نقل به مدیران باربری تهران اثبات نموده است كه كار حمل بار حرفه ای به غایت تاثیر گذار است . اگر افرادی كه به این امر اشتغال دارند از تجربه كافی برخوردار نباشند ممكن است در هنگام بارگیری و یا تخلیه بار به كالای مورد نظر آسیب وارد آورند. این آسیب می تواند از افتادن بار گرفته تا ضربه خوردن بار و یا رها كردن بار بر روی زمین ناشی شود.

در شرایطی كه واحدهای تولیدی به دشواری سعی در حفظ سطح تولید خود و بالا بردن كیفیت كالاهای خود دارند تا بتوانند با كالاهای خارجی رقابت داشته باشند آسیب دیدن بار در زمان حمل بسیار تاسف آور است و لطمات پیش بینی نشده و جبران ناپذیری را به همراه دارد.

باربری تهران با درك اهمیت این مسئله و با به كارگیری پرسنل با تجربه به خوبی توانسته است از ضرر و زیان در این زمینه جلوگیری كند و همین امر یكی از دلایلی است كه موجب شده تا باربری تهران همچون نگینی در صنعت حمل و نقل كشور بدرخشد و مورد تحسین كارشناسان این صنعت قرار گیرد.

Top