باربری تهران با نام تجاری نتسان از مبدا تهران و مشهد به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد: 05137336300    09150276300
تهران: 02133326300     09120776300

حمل بار و خرده بار با تخفیف 70%- باربری سراسری تهران با نام تجاری نتسان ارزان ترین خدمات حمل بار و باربری را از شهرك صنعتی چهاردانگه به كلیه نقاط كشور ارائه می دهد. حمل بار از شهرك صنعتی چهار دانگه به شهرهای مشهد شیراز تبریز اهواز اصفهان كرج قم كرمانشاه ارومیه رشت زاهدان كرمان اراك همدان یزد بندر عباس زنجان قزوین سنندج خرم آباد گرگان ساری بجنورد بندر بوشهر بیرجند ایلام شهركرد سمنان یاسوج و...



ارزانترین خدمات حمل بار و باربری از شهرك صنعتی چهار دانگه

باربری سراسری تهران با نام تجاری نتسان ارزان ترین خدمات حمل بار و باربری را از شهرك صنعتی چهاردانگه به كلیه نقاط كشور ارائه می دهد. حمل بار از شهرك صنعتی چهار دانگه به شهرهای مشهد شیراز تبریز اهواز اصفهان كرج قم كرمانشاه ارومیه رشت زاهدان كرمان اراك همدان یزد بندر عباس زنجان قزوین سنندج خرم آباد گرگان ساری بجنورد بندر بوشهر بیرجند ایلام شهركرد سمنان یاسوج و...

چهاردانگه شهری با حدود ۵۰ هزار نفر جمعیت در جنوب غربی شهر تهران واقع شده است. این شهر كه از قدمت بالایی برخوردار است دارای دو شهرك صنعتی است. این شهر از تولیدی‌های بسیاری برخوردار است. شهر چهاردانگه شامل شهرك گلشهر، مطهری، قدس، ناصریه، حسین‌آباد، علی آباد، پشم‌بافی، كوی جهان، قاسم‌آباد، كاظم‌آباد و … می‌باشد.

اما صنعت شهر كوچك چهار دانگه از ظرفیتهای بالایی برخوردار است و شركت های بزرگ و معروفی در این منطقه فعال هستند. مركز شركتهای تولیدی در شهرك صنعتی چهار دانگه واقع شده است كه مطابق نقشه می توانید موقعیت این منطقه را مشاهده فرمایید.

این شهرك در راستای انتقال و ساماندهی مشاغل آلاینده شهر تهران توسط شركت ساماندهی مشاغل شهرداری طراحی گردیده است . ‏پروژه مذكور در اراضی به مساحت تقریبی 240 هكتاركه شامل 3500 ‏واحد صنفی و 3000 ‏واحد تجاری می باشد. ‏صنوف در نظر گرفته شده برای استقرار در این شهرك عبارتند از: ‏ماشین سازان، فلزتراشان، آهنگران ساختمانی، آلومینیوم كاران، مصنوعات فلزی و درودگران . ‏بخش اجرا شده توسط این گروه شامل 220 ‏واحد كارگاهی با زیر بنایی بالغ بر700000 ‏متر مربع و ساخت فضای عمومی شهرك و محوطه سازی می باشد كه در حال حاضر در حال بهره برداری توسط اصناف مربوطه است و دهها هزار نفر در شهرك فوق مشغول به كار می باشند.

این آمار به خوبی نشان می دهد كه چه حجمی از تولید كشور در این منطقه صنعتی به انجام می رسد و قطعا یكی از مهمترین نگرانی ها در این خصوص نحوه خدمات دهی شركت های باربری می باشد. در این باب و در راستای ارائه خدمات مناسب به تولید كنندگان مستقر در شهرك صنعتی چهار دانگه از شركت باربری سراسری تهران دعوت به عمل امد تا به حضور گسترده در این منطقه و استقرار ماشین آلات مجزا و اختصاص آنها به تولید كنندگان شهرك مذكور وظیفه حمل بار و محصولات انها را بر عهده بگیرد.

شركت باربری سراسری تهران نیز با توجه به اهداف بلند مدت خود در زمینه ارائه خدمات به تولید كنندگان عزیز كشورمان علی الخصوص در استان تهران شعبه خود در این شهرك صنعتی را گسترش داده و همكنون به یكی از بزرگ ترین شركت های باربری مستقر در این شهرك صنعتی تبدیل شده است كه همواره سعی دارد ضمن ارائه خدمات با كیفیت و در اسرع وقت به تولید كنندگان عزیز كشورمان پایین ترین نرخ دستمزد در این زمینه را نیز ارائه دهد.

قیمتهای ارائه شده از سوی باربری تهران در این شهرك صنعتی با هیچ یك از شركتهای دیگر قابل مقایسه نبوده و از این لحاظ و صد البته با توجه به كیفیت بالای خدمات باربری در شركت باربری تهران همواره این شركت گزینه اول در خصوص حمل بار و خرده بار از شهرك صنعتی چهار دانگه به اقصی نقاط ایران به شمار می رود.

جهت اطلاع از قیمتهای و خدمات ویژه شركت باربری تهران می توانید با روابط عمومی این شركت تماس حاصل فرمایید.

Top