باربری تهران با نام تجاری نتسان از مبدا تهران و مشهد به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد: 05137336300    09150276300
تهران: 02133326300     09120776300

حمل بار و خرده بار با تخفیف 70%- باربری سراسری تهران با نام تجاری نتسان باسابقه ترین و مناسبترین شركت بابری در شهرك صنعتی پرندك محسوب می گردد. حمل بار از شهرك صنعتی پرندك به شهرهای مشهد شیراز تبریز اهواز اصفهان كرج قم كرمانشاه ارومیه رشت زاهدان كرمان اراك همدان یزد بندر عباس زنجان قزوین سنندج خرم آباد گرگان ساری بجنورد بندر بوشهر بیرجند ایلام شهركرد سمنان یاسوج و...



باربری تهران؛ با سابقه ترین باربری شهرك صنعتی پرندك تهران

حمل بار و خرده بار با تخفیف 70%- باربری سراسری تهران با نام تجاری نتسان باسابقه ترین و مناسبترین شركت بابری در شهرك صنعتی پرندك محسوب می گردد. حمل بار از شهرك صنعتی پرندك به شهرهای مشهد شیراز تبریز اهواز اصفهان كرج قم كرمانشاه ارومیه رشت زاهدان كرمان اراك همدان یزد بندر عباس زنجان قزوین سنندج خرم آباد گرگان ساری بجنورد بندر بوشهر بیرجند ایلام شهركرد سمنان یاسوج و...

به هنگام احداث راه‌آهن تهران - جنوب ایستگاه پرندك در مجاورت روستای رحیم آباد احداث گردید و به همین دلیل این روستا بعدها به پرندك مشهور گشت و با افزایش جمعیت و تبدیل شدن این روستا به شهر به تصویب فرهنگستان رسماً نام پرندك به آن اطلاق شد. شهرك صنعتی شهید مهدی پرندك در محور قدیم جاده تهران-ساوه در نزدیكی شهر پرندك واقع شده‌است.

گر چه پرندك در تقسیمات كشوری جزء استان تهران نبوده و یكی از شهرهای استان مركزی محسوب می گردد اما باربری تهران در این منطقه نیز حضوری فعال داشته و دارد. در حقیقت شهرستان پرندك در بخش مركزی شهرستان زرندیه واقع شده و در تقسیمات كشوری عملا خارج از استان تهران قرار گرفته است. با این وجود نزدیكی این شهر به تهران و موقعیت استراتیژیك آن كه در ادمه بیشتر بدان خواهیم پرداخت مدیریت شركت باربری سراسری تهران را بر آن داشت تا شعبه جداگانه ای در این شهرك صنعتی تاسیس نمایند.

شهرستان پرندك در سر شماری سال نود و پنج كمتر از هفت هزار نفر جمعیت داشت و این در حالی ست كه در شهرك صنعتی پرندك بیش از یك صد و بیست واحد صنعتی مشغول هستند این شهرك صنعتی دارای دویست كارخانه بزرگ  بوده و حدود هزار و پانصد نفر از جوانان این منطقه را اشتغال داده است و همین مساله به خوبی موید این نكته است كه پرندك شهری صنعتی و تولیدی محسوب می شود.

پرندك در سی و پنج گیلومتری تهران واقع شده است همچنین مسیر این شهرستان تا كرج مسیر ساده تری بوده و دسترسی این منطقه به شاه راه های ارتباطی به چهار گوشه كشور بسیار سهل می باشد. از سویی با اتصال به جاده سراسری خلیج فارس می توان به سمت استانهای جنوبی مانند قم و اصفهان و... حركت كرد و سوی دیگر راه دسترسی به استانهای غربی از از مسیر كرج در دسترس است. برای رسیدن به استهای جنوبی غربی نیز می توان از مسیر استان مركزی و شهرستان اراك استافده كرد و البته مسیر مستقیمی به استانهای شرقی با استفاده از مسیر گرمسار و جاده امام رضا فراهم است. به این موارد می توان نزدیكی به فرودگاه بین المللی امام خمینی را نیز اضافه كرد تا به خوبی موقعیت استراتژیك شهرك صنعتی پرندك مشهود گردد.

باربری تهران با توجه به همه موارد فوق و با وجود قرار گرفتن این شهرك صنعتی در استان مركزی تصمیم گرفت تا در مسیر كمكم به صنعت گران كشور و تجار در این منطقه شعبه فعالی تاسیس نماید. همچنین باربری تهران خدمات ویژه ای را نیز برای كلیه تولید كنندگان و تجار شهرك صنعتی پرندك فراهم نموده است كه قطعا موجبات شگفتی و رضایت خاطر ایشان را فراهم خواهد نمود.

قیمت پایین و نرخ ارزان خدمات حمل و نقل در باربری سراسری تهران اولین ویژگی منحصر به فرد این شركت حمل و نقل محسوب می شود كه تا هفتاد درصد تخفیف را برای تولید كنندگان این شهرك صنعتی در نظر گرفته است و قطعا تاثیر بسزایی در اقتصاد شركتهایی كه محصولات خود را به استانها و شهرهای مختلف كشور ارسال می كنند خواهد گذارد.

در كنار این تخفیف بی سابقه شركت باربری سراسری تهران ویژگی دیگری را نیز اضافه نموده است كه برتری این باربری بر رقای آن را نمایان می سازد. خدمات باربری تهران كیفیت بسیار بالایی داشته تا انجه كه هیچ تولید كننده ای نیست كه یك بار از خدمات باربری تهران استفاده نموده باشد و مشتری دائم این باربری نگردد.

كیفیت بالا و قیمت مناسب همچون دو بال زرین برای پرواز هر شركت خدماتی بلكه تولیدی محسوب می شود كه باربری سراسری تهران با نام تجاری نتسان با سر لوحه قرار دادن این دو اصل اساسی راه پیشرفت و خدمت گذاری به هموطنان عزیز را در پیش گرفته است.

Top