باربری تهران با نام تجاری نتسان از مبدا تهران و مشهد به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد: 05137336300    09150276300
تهران: 02133326300     09120776300

حمل بار و خرده بار با تخفیف 70%- باربری سراسری تهران با نام تجاری نتسان خدمات حمل و نقل را با تخفیف استثنایی در شهرك صنعتی شكوهیه به تولیدكنندگان عزیز ارائه می دهد. حمل بار از شهرك صنعتی شكوهیه به شهرهای مشهد شیراز تبریز اهواز اصفهان كرج قم كرمانشاه ارومیه رشت زاهدان كرمان اراك همدان یزد بندر عباس زنجان قزوین سنندج خرم آباد گرگان ساری بجنورد بندر بوشهر بیرجند ایلام شهركرد سمنان یاسوج و...



حمل بار و خرده بار با تخفیف استثنایی از شهرك صنعتی شكوهیه تهران

باربری سراسری تهران با نام تجاری نتسان خدمات حمل و نقل را با تخفیف استثنایی در شهرك صنعتی شكوهیه به تولیدكنندگان عزیز ارائه می دهد. حمل بار از شهرك صنعتی شكوهیه به شهرهای مشهد شیراز تبریز اهواز اصفهان كرج قم كرمانشاه ارومیه رشت زاهدان كرمان اراك همدان یزد بندر عباس زنجان قزوین سنندج خرم آباد گرگان ساری بجنورد بندر بوشهر بیرجند ایلام شهركرد سمنان یاسوج و...

شهرك صنعتی شكوهیه در نزدیكی شهرستان قم قرار دارد. با این وجود با توجه به قرار گیری در مسیر تهران – قم شركت برابری تهران در این شهرك صنعتی نیز حضور یافته است.

شهرستان قم از كهن ترین و ارزشمندترین گنجینه های حرم خاندان عصمت و طهارت است. این شهر پیش از ظهور اسلام نیز وجود داشته و از شهرهای آباد ایران بوده است. آثار جا مانده از دین زرتشت مانند معابد و آتشكده های اطراف قم موید این مطلب می باشد.

در مورد نامگذاری این شهر اقوال مختلفی وجود دارد ولی مشهورترین آنها دو قول می باشد. قول اول این است كه این شهر محل جمع شدن آب دو رودخانه تیمره و اناررود (رودخانه فعلی شهر قم) بوده است كه چون در آن آب جمع می شده و هیچ منفذ و رهگذری نبوده، در اطراف آن علف و گیاهان و نبات فراوان می روئیده است و در عرب جمع شدن آن را قم می گویند.

این شهر در قرن اول اسلامی از توابع اصفهان به شمار می آمد و در سال 189 ﻫ.ق از اصفهان جدا گردیده و به صورت شهری مستقل در آمد. در اواخر قرن دوم هجری حضرت فاطمه معصومه (س)، خواهر امام رضا، كه به قصد دیدار برادر خود به خراسان می رفت در شهر قم بیمار شد و رحلت فرمود و در همانجا به خاك سپرده شد.

شهرك صنعتی شكوهیه با وسعت 955هكتار در كیلومتر12محور قدیم قم-تهران واقع گردیده و از موقعیت مناسبی برای ایجاد واحدهای صنعتی برخوردار می باشد و امكانات زیربنایی مورد نیاز همچون شبكه های توزیع آب، برق، گاز، مخابرات و فاضلاب در تمامی سطح شهرك پوشش داده شده است همچنین شركتهای خدماتی متنوعی در این شهرك صنعتی وجود دارند از جمله معتبرترین و پر كاربرد ترین شركتهای خدماتی برای تولیدكنندگان موجود در این شهرك صنعتی شركت باربری تهران است كه با نام تجاری نتسان فعالیت می كند. واحدهای صنعتی مستقر در این شهرك در زمینه های شیمیایی، فلزی، غذایی، سلولزی، برق و الكترونیك و كانی غیر فلزی فعالیت دارند .

همه این صنایع با وجود تنوع تولیدی در یكی از نیازهای خود مشترك هستند و آن نیاز به یك شركت حمل و نقل قوی و با تجربه است كه با حضوری فعال بتواند بعد مسافت این شهرك صنعتی را با مراكز شهرهای قم و تهران را پوشش دهد. باربری تهران به همین منظور همواره سعی داشته تا با حضور به موقع خود و انتقال بار و محصولات تولیدی به نقاط مختلف رضایت خاطر تولید كنندگان این ناحیه صنعتی را فراهم اورد.

همچنین با توجه به قرار گیری شهرك صنعتی شكوهیه در نزدیكی دو جاده اصلی بین تهران قم یعنی بزرگ راه خلیج فارس از یك سو و جاده قدیم قم از سویی دیگر امكان صدور محصولات به سایر استانها را به راحتی فراهم نموده است. باربری سراسر تهران نیز با عنایت به همین ویژگی شعبه خود در شهرك صنعتی شكوهیه را به تجهیزات و ماشین آلات مخصوص حمل بار در مسافتهای طولانی چند صد كیلومتری مجهز كرده است.

انواع وانت بار نیسان كامیونت و تریلی یخچال دار و بدون یخچال  شركت باربری سراسری تهران آماده خدمات رسانی به تولید كنندگان زحمت كش حاضر در شهرك صنعتی شكوهیه قم می باشد.

 

 

Top