باربری تهران با نام تجاری نتسان از مبدا تهران و مشهد به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد: 05137336300    09150276300
تهران: 02133326300     09120776300

حمل بار و خرده بار با تخفیف 70%- باربری تهران با نام تجاری نتسان خدمات ویژه باربری را در شهرك صنعتی شهریار ارائه می دهد. حمل بار از شهرك صنعتی شهریار به شهرهای مشهد شیراز تبریز اهواز اصفهان كرج قم كرمانشاه ارومیه رشت زاهدان كرمان اراك همدان یزد بندر عباس زنجان قزوین سنندج خرم آباد گرگان ساری بجنورد بندر بوشهر بیرجند ایلام شهركرد سمنان یاسوج و...



خدمات ویژه باربری حمل بار و خرده بار از شهرك صنعتی شهریار تهران

باربری تهران با نام تجاری نتسان خدمات ویژه باربری را در شهرك صنعتی شهریار ارائه می دهد. حمل بار از شهرك صنعتی شهریار به شهرهای مشهد شیراز تبریز اهواز اصفهان كرج قم كرمانشاه ارومیه رشت زاهدان كرمان اراك همدان یزد بندر عباس زنجان قزوین سنندج خرم آباد گرگان ساری بجنورد بندر بوشهر بیرجند ایلام شهركرد سمنان یاسوج و...
حمل بار از مناطق صنعتی به مهارتهای خاصی نیاز دارد تا جایی كه حمل و نقل در این مراكز به كلی حرفه ای جداگانه از حمل و نقل شهری محسوب می شود. باربری تهران با توجه به تجربه چندین و چند ساله خود هم در نقل و انتقال اثاثیه و هم در حمل بار و خرده صنعتی و غیر صنعتی همواره سعی دارد تا در مناطق مذكور از تجربیات خود برای كسب رضایت مشتریان استفاده كند.
حمل بار توسط باربری تهران از شهرك صنعتی شهریار تهران نیز به همین منظور در دستور كار مدیریت باربری تهران قرار گرفته و با عزم جزم و دست پر پا به این عرصه نهاده اند. به همین منظور باربری تهران با انواع ماشین آلات باربری سبك نیمه سنگین و سنگین در این ناحیه مشغول خدمات رسانی به تولید كنندگان گرامی می باشد.
 شهریار یكی از شهرهای استان تهران در ایران است. این شهر یكی از شهرهای غرب استان تهران و مركز شهرستان شهریار و غرب استان تهران است. شهرداری شهریار در سال ۱۳۳۱ تأسیس گردید كه در بدو تأسیس جمعیت شهر قریب ۵۰۰۰ نفر بوده و پرسنل آن با (۴ كارمند، ۷ كارگر خدماتی و یك نفر سرمكانیك موتورهای آب خدمات شهری) خدمت به شهروندان را عهده‌دار بودند. از سال تأسیس تاكنون جمعاً ۲۹ نفر در سمت شهردار آن بوده‌اند.
شهرستان شهریار به عنوان نگین غرب استان تهران با جمعیتی بیش از 800 هزار نفر به رغم ظرفیت‌های مختلف تولیدی و صنعتی فاقد شهرك صنعتی بوده و محلی كه به عنوان شهرك صنعتی در سال 88 مصوب شده تا سال 96 تنها 3 د‌رصد پیشرفت داشته و خوشبختانه با فراهم شدن زیرساخت‌ها اكنون قابلیت تبدیل به یكی از شهرك‌های مهم استان تهران را دارد. حضور پر رنگ باربری تهران در امر راه اندازی واحدهای تولیدی در این شهرك صنعتی را نیز نمی توان در بین نا دیده انگاشت.
اكنون 50 قطعه از این شهرك صنعتی واگذار شده و به زودی به محلی برای رشد تبدیل می‌شود چرا كه هم به فرودگاه نزدیك است و هم در 3 كیلومتری كمربندی قزوین- تهران قرار دارد كه با تعریف فضای مناسب جهت انجام فعالیت‌های صنعتی با زیرساخت‌های لازم می‌تواند نقش مؤثری در تولید و اشتغال شهرستان داشته باشد. این جایگاه استراتژیك سبب می شود كه شركت های تولیدی در این منطقه تمایل داشته باشند تا از خدمات یك شركت باربری با تجربه سود برند كه باربری تهران به خوبی این خلا را پر كرده است.
باربری تهران علاوه بر حضور مستمر و مفید در این شهرك نو تاسیس با ارائه خدمات ویژه كیفی و هزینه ای توانسته نمره قبولی از صنعتگران این منطقه دریافت كند و تلاش خواهد كرد بیش از پیش به این مهم نایل آید. جهت تماس با مدیریت باربری تهران و اطلاع از خدمات ویژه باربری با رئابط عمومی شركت باربری تهران تماس حاصل فرمایید.





Top