باربری تهران با نام تجاری نتسان از مبدا تهران و مشهد به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد: 05137336300    09150276300
تهران: 02133326300     09120776300

حمل بار و خرده بار با تخفیف 70%- باربری تهران با نام تجاری نتسان بیشترین تخفیف با با بالاترین كیفیت به تولید كنندگان مستقر در شهرك صنعتی نسیم شهر ارائه می دهد. حمل بار از شهرك صنعتی نسیم شهر به شهرهای مشهد شیراز تبریز اهواز اصفهان كرج قم كرمانشاه ارومیه رشت زاهدان كرمان اراك همدان یزد بندر عباس زنجان قزوین سنندج خرم آباد گرگان ساری بجنورد بندر بوشهر بیرجند ایلام شهركرد سمنان یاسوج و...



بالاترین تخفیف حمل بار و خرده بار از شهرك صنعتی نسیم شهر تهران

باربری تهران با نام تجاری نتسان بیشترین تخفیف با با بالاترین كیفیت به تولید كنندگان مستقر در شهرك صنعتی نسیم شهر ارائه می دهد. حمل بار از شهرك صنعتی نسیم شهر به شهرهای مشهد شیراز تبریز اهواز اصفهان كرج قم كرمانشاه ارومیه رشت زاهدان كرمان اراك همدان یزد بندر عباس زنجان قزوین سنندج خرم آباد گرگان ساری بجنورد بندر بوشهر بیرجند ایلام شهركرد سمنان یاسوج و...
باربری تهران جهت حمل بار از شهرك صنعتی نسیم شهر به تمامی استان ها و شهر های كشور خدمات ویژه ای در نظر گرفته است. تا هفتاد درصد تخفیف اولین ویژگی فوق العاده در این زمینه است. تخفیف هفتاد درصدی به نحوی برنامه ریزی شده است كه عملا سود باربری بسیار ناچیز بوده و صرفا در راستای تثبیت نام باربری تهران به عنوان یكی از حمایت كنندگان اصلی تولید كنندگان می باشد. در حقیقت اعتماد مشتریان بزرگترین سرمایه ماست و در این زمینه به حداقل رساندن سود بهترین انتخاب خواهد بود.
نسیم شهر شهری با بیش از دویست هزار نفر جمعیت یكی از شهر های بزرگ اطراف پایتخت می باشد كه در هفده كیلومتری جنوب غربی آن واقع شده است.صنعت این منطقه با آغاز به كار شهرك صنعتی نسیم شهر در مسیر شكوفایی و رشد قرار گرفته و در مسیری گام خواهد نهاد كه بخش بزرگی از تولید استان را از شرق و غرب به جنوب منتقل كند و بیش از پیش به رشد فرهنگی جنوب شهر كمك نماید.
قطعا خدمات حمل و نقل در این راستا بسیار حایز اهمیت است. بویژه در راستای آغاز به كا واحدهای تولیدی كه با هزینه های سرسام آوری روبه رو هستند ارائه خدمات حمل و نقل با تخفیف بالا مفید و خوشحال كننده خواهد بود. باربری تهران این تخفیفات استثنایی را به همین منظور در نظر گرفته است.
وقت شناسی یكی دیگر از شاخصه های اساسی باربری تهران است. اغلب وقتی یك مشتری درخواست ماشین حمل بار دارد كه كالا و محصولاتش آماده حمل و نقل شده باشد و اغلب نیز تقاضای تعجیل در این زمینه دارد چرا كه تاخیر در رسیدن به موقع محصولات به مقصد هزینه های اضافه بسیاری را در پی دارد.
به همین دلیل است كه همواره سعی داریم پس از اولین تماس مشتری و در اسرع وقت در مكان مورد نظر حاضر گردیده و بار و كالای ایشان را از سریع ترین راه ممكن به مقصد برسانیم.
شهرك صنعتی نسیم شهر با توجه به موقعیتی كه در جنوب شهر تهران دارد از سویی به پایتخت نزدیك است و تولید كنندگان حاضر در این شهر می توانند محصولات خود را به خیل عظیم مشتریانشان برسانند و از سوی دیگر فاصله چندانی با كرج مركز استان البرز ندارد.
همچنین نزدیكی به جاده تهران – قم نشان می دهد كه به آسانی می توان به استانهای مركزی و جنوبی دست یافت. قابلیت دسترسی این منطقه حساس به استانهای غربی و شرقی نیز كاملا میسر است هر چند مسیرهای گوناگونی وجود دارند كه هر راننده ای می تواند انها را به تناسب نیاز خود انتخاب كند و در این بین تجربه و تعهد رانندگان شركت باربری تهران باعث می گردد كه محصول شما از نزدیك ترین راه ممكن به مقصد برسد.
مجموع همه این مزیتهاست كه خدمات باربری تهران را در میان سایر شركتها همچون نگینی درخشان معرفی نموده و باعث اعتماد و خرسندی هموطنان و هم استانی های عزیز شده است. جهت ثبت سفارش می توانید با روابط عمومی این شركت تماس حاصل فرمایید.

Top