باربری تهران با نام تجاری نتسان از مبدا تهران و مشهد به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد: 05137336300    09150276300
تهران: 02133326300     09120776300

حمل بار و خرده بار با تخفیف 70%- باربری تهران با نام تجاری نتسان خدمات استثنایی باربری را از شهرك صنعتی قلعه امیر به سراسر كشور ارائه می دهد.. حمل بار از شهرك صنعتی قلعه امیر به شهرهای مشهد شیراز تبریز اهواز اصفهان كرج قم كرمانشاه ارومیه رشت زاهدان كرمان اراك همدان یزد بندر عباس زنجان قزوین سنندج خرم آباد گرگان ساری بجنورد بندر بوشهر بیرجند ایلام شهركرد سمنان یاسوج و...



باربری با خدمات استثنایی از شهرك صنعتی قلعه امیر تهران

باربری تهران با نام تجاری نتسان خدمات استثنایی باربری را از شهرك صنعتی قلعه امیر به سراسر كشور ارائه می دهد.. حمل بار از شهرك صنعتی قلعه امیر به شهرهای مشهد شیراز تبریز اهواز اصفهان كرج قم كرمانشاه ارومیه رشت زاهدان كرمان اراك همدان یزد بندر عباس زنجان قزوین سنندج خرم آباد گرگان ساری بجنورد بندر بوشهر بیرجند ایلام شهركرد سمنان یاسوج و...
باربری تهران خدمات استثنایی و قابل توجهی جهت عزیزانی كه قصد حمل بار از شهرك صنعتی قلعه امیر را دارند در نظر گرفته است. حمل هر گونه بار سبك و سنگین و خرده بار و اثاثیه از این شهرك صنعتی تا تهران و كرج و سایر استانهای كشور با خدمات استثنایی به انجام می رسد.
بهارستان شهرستانی در استان تهران است كه در ۲۶ اسفند ۱۳۸۹ با تركیب بخش‌های گلستان و بوستانِ شهرستان رباط‌كریم از رباط‌كریم جدا و به شهرستان بهارستان تبدیل شد.گلستان مركز شهرستان بهارستان است. در نزدیكی این شهرستان شهرك صنعتی قلعه امیر قرار دارد كه به منظور تمركز زدایی از مناطق صنعتی حاشیه تهران در شرق و غرب و انتقال صنایع آلاینده زا به جنوب تهران تاسیس گردیده است كه با وسعتی نزدیك به ششصد هكتار صنایع بزرگی را در خود جای داده است و به همین دلیل خدمات باربری در این منطقه بسیار حایز اهمیت قلمداد می گردد.
مهمترین ویژگی در صنعت حمل و نقل حضور به موقع در محل تحویل بار و سپس بارگیری سریع و حمل بدون توقف بار تا مقصد می باشد تا در كمترین زمان ممكن محموله مورد نظر منتقل گردد. در این زمینه می توان ادعا كرد كه باربری تهران سرآمد شركتهای حمل و نقل كشوری است و با توجه به اینكه خودروهای حمل بار متعددی بدین منظور به خدمت گرفته شده است در اسرع وقت كالای مد نظر مشتریانش را به مقصد میرساند.
دومین ویژگی اساسی در این زمینه كیفیت حمل بار است. كیفیت حمل بار مفهومی اساسی است كه از بارگیری آغاز می شود و به نحوه انتقال بار و تخلیه بار منتهی می شود. در بار گیری دو اصل هم وجود دارد. اول اینكه بارگیری باید به نحوی صورت گیرد كه كالاها دچار آسیب جدی نشوند. گزارشهای متعددی به گوش می رسد از كارگرانی كه با بی دقتی در بارگیری موجب می شوند كه كالا دچار ضربه شود و یا هنگام رها كردن ان در خودرو موجب آسیب دیدگی كالا می گردند. لذا بسیار حایز اهمیت است كه این امر به خوبی به انجام برسد.
اصل دوم در بارگیری اقتصاد در جای گیری است. بدین معنا كه كالاها باید به نحوی چیده شوند كه حداقل فضا اشغال شود. این مساله از انجا كه در هزینه های نهایی بسیار تاثیر گذار است همواره مورد توجه مشتریان قرار دارد و نباید مورد بی توجهی قرار گیرد.
باربری تهران با توجه به تجربه چندین ساله ای كه در زمینه حمل بار از نقاط مختلف استان تهران به شهرستانهای مختلف در استانهای دیگر كشور را دارد همواره سعی در ارائه خدماتی متفاوت و استثنایی در زمینه های ذكر شده داشته و دارد. به همین منظور با حضوری گسترده در شهرك صنعتی قلعه امیر تلاش می كند تا به شكوفایی این منطقه كمك كند.
تولید كنندگان حاضر در این ناحیه صنعتی نیز با ملاحظه شرایط و خدمات استثنایی كه توسط باربری تهران به ایشان ارائه می گردد همواره ابراز رضایت و خرسندی نسبت به شركت باربری تهران داشته اند كه خود بزرگترین سرمایه ما در زمینه جلب مشتری و به منزله با ارزش ترین فاكتور پیشرفت محسوب می گردد.



Top