باربری تهران با نام تجاری نتسان از مبدا تهران و مشهد به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد: 05137336300    09150276300
تهران: 02133326300     09120776300

حمل بار و خرده بار با تخفیف 70%- باربری تهران با نام تجاری نتسان كلیه خدمات خود را با تخفیف ویژه به تولیدكنندگان شهرك صنعتی زاگرس ارائه می نماید. حمل بار از شهرك صنعتی زاگرس به شهرهای مشهد شیراز تبریز اهواز اصفهان كرج قم كرمانشاه ارومیه رشت زاهدان كرمان اراك همدان یزد بندر عباس زنجان قزوین سنندج خرم آباد گرگان ساری بجنورد بندر بوشهر بیرجند ایلام شهركرد سمنان یاسوج و...



تخفیف ویژه خدمات باربری از شهرك صنعتی زاگرس شهر قدس

باربری تهران با نام تجاری نتسان كلیه خدمات خود را با تخفیف ویژه به تولیدكنندگان شهرك صنعتی زاگرس ارائه می نماید. حمل بار از شهرك صنعتی زاگرس به شهرهای مشهد شیراز تبریز اهواز اصفهان كرج قم كرمانشاه ارومیه رشت زاهدان كرمان اراك همدان یزد بندر عباس زنجان قزوین سنندج خرم آباد گرگان ساری بجنورد بندر بوشهر بیرجند ایلام شهركرد سمنان یاسوج و...

حمل بار و اثاثیه از شهرك های اطراف تهران ریزه كاری های خاص خودش را دارد. انتخاب خودرو باربری مناسب برای این امر بسیار مهم است. حمل و نقل با وانت بار نیسان كامیون و یا تریلی هر كدام در شرایط خاصی می بایست به كار گرفته شوند. گاهی استفاده از وانت بار در چند نوبت از استفاده از كامیون به صرفه تر است و همه اینها به تجربه شركت باربری مربوط می شود.

باربری تهران همواره بهترین انتخاب برای شركتهای تولیدی در شهرك صنعتی زاگرس محسوب می شود و یكی از دلایل ان تخفیف ویژه و استثنایی این شركت است كه باعث شگفتی و استقبال بی نظیر صنعتگران این منطقه گردیده است. این تخفیف بسته به شرایط زمانی و مكانی تا هفتاد درصد نرخ معمول می باشد و كمك بزرگی به واحدهای تولیدی مستقر در این شهرك خواهد بود.
قُدس یكی از شهرهای استان تهران در ایران است. این شهر مركز شهرستان قدس است. همچنین شهر قدس یكی از شهرهای قدیمی استان تهران می‌باشد كه با قرار گرفتن این شهر در بزرگراه فتح و موقعیت خوب جغرافیایی و آب و هوای خوب كوهپایه‌ای در این چند سال اخیر میزبان سكونت مهاجرین بسیاری از سایر شهرهای كشور بوده‌است. به همین دلیل است كه خدمات باربری تهران همواره مورد استقبال ساكنان این منطقه بوده است.
شهرك صنعتی زاگرس با 151 هكتار مساحت بزرگترین ناحیه صنعتی در شهر قدس است كه حدود 700 واحد صنعتی در آن فعال هستند. این تعداد بالا از واحدهای تولیدی به خدمات ویژه باربری نیاز دارند كه باربری تهران در این زمینه نقش بسیار پر رنگی را بازی می كند. مشتریان عمده باربری تهران در این شهرك صنعتی برندهای قدیمی هستند كه در صنایع غذایی ، نساجی ، خودرو سازی ، قطعات خودرو ، چرم ، سلولزی ، صنایع فلزی ، كانی غیر فلزی ، دارویی ، شیمیایی ،برق و الكترونیك ، صنایع كشاورزی و صنایع ماشین سازی فعالیت دارند نیز مشغول به كار هستند.
هر یك از این صنایع با توجه به محصولات متنوعی كه تولید می كنند به خدمات مخصوص به خود نیاز دارند. بارگیری مواد غذایی از نوع خودرو باربری گرفته تا نحوه جای گذاری بسیار متفاوت است از حمل محصولات شیمیایی  و یا محصولات فلزی كه به كلی شرایط جداگانه ای دارند و... به همین دلیل باربری تهران با توجه به تجربه سالیان دراز حضور در این منطقه همواره سعی دارد تا بهترین خدمات را ارائه دهد.

Top