باربری تهران با نام تجاری نتسان از مبدا تهران و مشهد به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد: 05137336300    09150276300
تهران: 02133326300     09120776300

حمل بار و خرده بار با تخفیف 70%- باربری تهران با نام تجاری نتسان خدمات ویژه ای را برای حمل بار از شهرك صنعتی بهارستان كرج به تمام شهرهای كشور در نظر گرفته است. حمل بار از شهرك صنعتی بهارستان كرج به شهرهای مشهد شیراز تبریز اهواز اصفهان كرج قم كرمانشاه ارومیه رشت زاهدان كرمان اراك همدان یزد بندر عباس زنجان قزوین سنندج خرم آباد گرگان ساری بجنورد بندر بوشهر بیرجند ایلام شهركرد سمنان یاسوج و...



خدمات ویژه و استثنایی برابری از شهرك صنعتی بهارستان كرج

باربری تهران با نام تجاری نتسان خدمات ویژه ای را برای حمل بار از شهرك صنعتی بهارستان كرج به تمام شهرهای كشور در نظر گرفته است. حمل بار از شهرك صنعتی بهارستان كرج به شهرهای مشهد شیراز تبریز اهواز اصفهان كرج قم كرمانشاه ارومیه رشت زاهدان كرمان اراك همدان یزد بندر عباس زنجان قزوین سنندج خرم آباد گرگان ساری بجنورد بندر بوشهر بیرجند ایلام شهركرد سمنان یاسوج و...
خدمات ویژه حمل بار از این ناحیه به طور خلاصه شامل تخفیف خارق العاده تا هفتاد درصد نرخ های معمول شركت های مشابه و ارائه خدمات بارگیری و تخلیه بار با پرسنل كاركشته و با تجربه و استفاده از ماشین آلات جدید و مجهز می باشد كه مجموعه اینها توسط باربری تهران با افتخار به تولیدگران این منطقه ارائه می گردد.
شهرك صنعتی بهارستان در اتوبان كرج-قزوین-جاده بهشت سكینه واقع است و باربری تهران با حضور در این شهرك حمل بار و خرده بار و اثاثیه از انجا را به تمام نقاط استان تهران و سایر استانهای كشور بر عهده گرفته است. این ناحیه صنعتی به مساحت ۲۲۳ هكتار تحت پوشش كامل باربری تهران قرار گرفته است.
شهرك صنعتی بهارستان در حال حاضر یكی از شهرك‌های صنعتی با پتانسیل بالا برای جذب نیرو و اشتغال‌زایی در استان البرز است. زیرا تا به امروز ۱۰۸ واحد صنعتی در این شهرك شروع به فعالیت كرده و بسیاری از این واحد ها به مرحله بهره برداری نیز رسیده اند. و نیاز مبرمی به خدمات باربری دارند كه با قیمت استثنایی و كیفیت بالا سعی در رفع نیاز ایشان داشته و داریم. این شهرك صنعتی با برنامه ای برای ساخت و ساز حدود ۱۷۸ واحد صنعتی پا بر عرصه گذاشته است. با هدف اینكه گامی در جهت پیشبرد اهداف كشور و اشتغال‌زایی در كشور برداشته و باعث رونق در سیستم صنعتی كشور شوند. در حال حاضر حدود ۶۰۰۰ نفر نیرو در این شهرك صنعتی مشغول به كارند.
تخفیف ویژه هفتاد درصدی باربری تهران جای هیچ چون و چرا باقی نگذاشته است چرا كه بدون شك قیمتهای این باربری غیر قابل رقابت است و در این زمینه همواره مشتریان تحسین و تشكر خود را ابراز نموده اند.
بارگیری و تخلیه بار امری بسیار تخصصی و مهم است. بسیاری از افراد گمان می كنند باربری می بایست توسط كارگران ساده به انجام برسد و توجه چندانی به این امر ندارند. اما باید دانست كه در صورتی كه از كارگران كم تجربه در این زمینه استفاده شود لطمات جبران ناپذیری را در پی خواهد داشت. مدیریت مجموعه باربری تهران همواره با عنایت به این مسئله سعی نموده اند كه از پرسنل مخصوص حمل بار كه تجربه كافی در این زمینه داشته باشند بهره ببرند.
علاوه بر تجربه پرسنل نكته ای كه حتی می تواند مهمتر باشد تعهد كاری پرسنل است. اگر كارگران در هنگام قرار دادن كالا در خودرو و یا تخلیه این كالا توجه و دقت و دلسوزی كافی به خرج ندهند ممكن است كالا دچار ضرب خوردگی شود و یا صدمات مختلف دیگری پیش آید.
مجموعه این خدمات ویژه با افتخار تقدیم هم استانی های عزیز می شود. جهت كسب اطلاعات بیشتر با روابط عمومی ما تماس حاصل فرمایید.



Top