باربری تهران با نام تجاری نتسان از مبدا تهران و مشهد به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد: 05137336300    09150276300
تهران: 02133326300     09120776300

حمل بار و خرده بار با تخفیف 70%- باربری تهران با نام تجاری نتسان ارزان ترین خدمات باربری شامل حمل بار و خرده بار و اثاثیه را از شهرك صنعتی هشتگرد كرج به تهران و كلیه استانهای كشور تقدیم هم استانیهای عزیز می نماید. حمل بار از شهرك صنعتی هشتگرد به شهرهای مشهد شیراز تبریز اهواز اصفهان كرج قم كرمانشاه ارومیه رشت زاهدان كرمان اراك همدان یزد بندر عباس زنجان قزوین سنندج خرم آباد گرگان ساری بجنورد بندر بوشهر بیرجند ایلام شهركرد سمنان یاسوج و...



ارزان ترین خدمات حمل بار و خرده بار از شهرك صنعتی هشتگرد

باربری تهران با نام تجاری نتسان ارزان ترین خدمات باربری شامل حمل بار و خرده بار و اثاثیه را از شهرك صنعتی هشتگرد كرج به تهران و كلیه استانهای كشور تقدیم هم استانیهای عزیز می نماید. حمل بار از شهرك صنعتی هشتگرد به شهرهای مشهد شیراز تبریز اهواز اصفهان كرج قم كرمانشاه ارومیه رشت زاهدان كرمان اراك همدان یزد بندر عباس زنجان قزوین سنندج خرم آباد گرگان ساری بجنورد بندر بوشهر بیرجند ایلام شهركرد سمنان یاسوج و...

حمل بار و خرده بار و اثاثیه از شهرك صنعتی غیر دولتی هشتگرد كرج توسط باربری تهران با كمترین قیمت ممكن به انجام می رسد. تخفیف هفتاد درصدی حمل بار نسبت به قیمت معمول در این ناحیه ارزان ترین نرخ سود محسوب می شود.
شهرك صنعتی غیر دولتی هشتگرد با وسعتی بالغ بر ۲۵۰ هكتار، در فاصله‌ی ۹۰ كیلومتری پایتخت قرار دارد؛ و با جای دادن به حدود یكصد و پنجاه واحد صنعتی زمینۀ اشتغال بیش از ده هزار نفر از هموطنانمان را فراهم نموده است این حجم عظیم از شركتهای تولیدی نیاز مبرم و گسترده ای به خدمات حمل بار داشته اند كه باربری تهران به خوبی نیاز ایشان را برآورده نموده است.
این شهرك در امتداد بزرگراه تهران قزوین قرار گرفته و در شمال شهرك ولیعصر از شرق تا غرب امتداد یافته از بزرگترین شهرك‌های صنعتی كشور می‌باشد كه كارخانجات عظیمی در آن مشغول به فعالیت می‌باشند. این كارخانجات اغلب از خدمات باربری تهران برای حمل محصولات خود استفاده می نمایند و تجربه و تعهد كاری پرسنل این شركت اعتماد اغلب تولید كنندگان را به خود جلب نموده است.
شهر جدید هشتگرد از دو بخش عمده مسكونی و صنعتی تشكیل شده‌است. در بخش مسكونی مردمان زحمت كش و شریف هشتگرد در اغلب موارد كه نیاز به خدمات حمل بار و اثاثیه با باربری تهران  تماس گرفته و از خدمات این شركت استفاده می كنند. حمل اثاثیه از هشتگرد تا تهران و سایر شهرهای استان و دیگر استانهای كشور نیز با تخفیف تا هفتاد درصد به هم وطنان عزیز ارائه می گردد.
بخش صنعتی به مساحت حدود ۲۰۰ هكتار در اراضی جنوب اتوبان قرار دارد. این بخش بمنظور تأمین اشتغال شهر جدید و جلوگیری از خوابگاهی بودن شهر طراحی شده‌است. پیش بینی می‌شود، بخش اشتغال تا ۳۵۰ هكتار توسعه یابد. واحدهای مستقر در این بخش عمدتاً در دو گروه تقسیم بندی شده‌اند:
1.    واحدهای ماشینی، قالب سازی، صنایع ظریف و كامپیوتر. این صنایع با توجه به تولیدات گسترده خود و این مطلب كه اغلب محصولات آنها ظرافتهای بسیاری داشته و در مقابل ضربه و تكانهای شدید در زمان حمل و نقل آسیب پذیر هستند می بایست توسط كارگران با تجربه بارگیری و حمل شوند و باربری تهران به همین منظور بهترین گزینه در این زمینه است.
2.     اغلب این واحدها نیز برای حمل بار از خدمات شركت باربری تهران استفاده می كنند.

Top