باربری تهران با نام تجاری نتسان از مبدا تهران و مشهد به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد: 05137336300    09150276300
تهران: 02133326300     09120776300

** حمل بار و خرده بار با تخفیف 70% ** باربری سراسری تهران با نام تجاری نتسان برندی مطرح در انتقال محصولات صنعتی و انواع بار از شهرك صنعتی نظر آباد كرج محسوب می گردد. حمل بار از شهرك صنعتی نظر آباد كرج به شهرهای مشهد شیراز تبریز اهواز اصفهان كرج قم كرمانشاه ارومیه رشت زاهدان كرمان اراك همدان یزد بندر عباس زنجان قزوین سنندج خرم آباد گرگان ساری بجنورد بندر بوشهر بیرجند ایلام شهركرد سمنان یاسوج و...



حمل بار و خرده بار و اثاثیه از شهرك صنعتی نظر آباد كرج با خدمات ویژه

باربری سراسری تهران با نام تجاری نتسان برندی مطرح در انتقال محصولات صنعتی و انواع بار از شهرك صنعتی نظر آباد كرج محسوب می گردد. حمل بار از شهرك صنعتی نظر آباد كرج به شهرهای مشهد شیراز تبریز اهواز اصفهان كرج قم كرمانشاه ارومیه رشت زاهدان كرمان اراك همدان یزد بندر عباس زنجان قزوین سنندج خرم آباد گرگان ساری بجنورد بندر بوشهر بیرجند ایلام شهركرد سمنان یاسوج و...
حمل بار از شهرك صنعتی نظرآباد به كرج و دیگر شهرهای استان البرز و همچنین استان تهران و سایر استانها توسط باربری تهران در اولین فرصت به انجام می رسد. باربری تهران برای حمل بار از این شهرك صنعتی خدمات ویژه ای را نیز  در نظر گرفته است كه قطعا موجبات رضایت مشتریان را فراهم خواهد آورد.
خدمات ویژه باربری این شركت شامل موارد مختلفی است كه به طور خلاصه ذكر می گردد. مورد اول تخفیف ویژه ارائه شده توسط باربری تهران است كه تا هفتاد درصد می رسد و غیر قابل رقابت با سایر شركتهای مشابه است.
مورد دوم از خدمات ویژه جهت حمل بار از این ناحیه صنعتی حضور سریع و به موقع خودروهای حمل بار این شركت است كه گاهی موجب تعجب تولید كنندگان می شود. این در حالی است كه گاها گله و شكایت و بلكه نگرانی دائمی از حضور دیر هنگام خودروهای حمل بار باعث دلخوری تولید كنندگان در این زمینه می شود.
مورد سومی كه در این منطقه جزو خدمات ویژه باربری تهران محسوب می شود جذب پرسنل بسیار با تجربه و حرفه ای در صنعت حمل و نقل است كه با تعهد كاری بالا به بهترین شكل ممكن بار و خرده بار و اثاثیه شما را بارگیری نموده و به مقصد می رسانند و تخلیه می نمایند.
نَظَرآباد یكی از شهرهای استان البرز و مركز شهرستان نظرآباد است.این شهرستان قدمتی حدود نه هزار سال دارد. به طوری كه منطقه باستان‌شناسی ازبكی در آن واقع شده است و نمونه اولین خشت دست ساز بشر كه در سازمان ملل نگهداری می‌شود، توسط محمد خاتمی به نشانه گفتگوی تمدن‌ها از این محوطه باستانی به سازمان ملل هدیه شده است. این شهر تاریخی از دیر باز خدمات حمل و نقل خود را به یكی از با سابقه ترین و معتبر ترین شركتهای حمل بار در ایران یعنی باربری تهران سپرده است.
یكی از مراكز صنعتی در این شهر كه تولید كنندگان بسیاری را به دور خود جمع نموده است شهرك صنعتی نظر آباد می باشد. این شهرك ‌در مساحتی معادل 250 هكتار در كیلومتر 75 اتوبان تهران –قزوین –جنوب شهر نظرآباد- ضلع شرقی شهرك صنعتی سپهر جهت پذیرش صنایع مزاحم و آلوده كننده محیط زیست داخل شهر تهران با اولویت صنایع با آب بری كم  پایه ریزی شده است. اما این صنایع با توجه به این بعد مسافت با با پایتخت نیاز مبرمی به خدمات حمل بار دارند.
در همین راستا باربری تهران خدمات ویژه ذكر شده را به منظور جلب رضایت و اطمینان خاطر تولید كنندگان زحمت كش این منطقه صنعتی در نظر گرفته است. جهت كسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش با روابط عمومی این شركت تماس حاصل فرمایید.

Top