باربری تهران با نام تجاری نتسان از مبدا تهران و مشهد به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد: 05137336300    09150276300
تهران: 02133326300     09120776300

** حمل بار و خرده بار با تخفیف 70% ** باربری سراسری تهران با نام تجاری نتسان تخفیف ویژه خدمات باربری از شهرك صنعتی اشتهارد را تا هفتاد درصد ارائه می كند. حمل بار از شهرك صنعتی اشتهارد به شهرهای مشهد شیراز تبریز اهواز اصفهان كرج قم كرمانشاه ارومیه رشت زاهدان كرمان اراك همدان یزد بندر عباس زنجان قزوین سنندج خرم آباد گرگان ساری بجنورد بندر بوشهر بیرجند ایلام شهركرد سمنان یاسوج و...



تخفیف ویژه خدمات باربری از شهرك صنعتی اشتهارد

باربری سراسری تهران با نام تجاری نتسان تخفیف ویژه خدمات باربری از شهرك صنعتی اشتهارد را تا هفتاد درصد ارائه می كند. حمل بار از شهرك صنعتی اشتهارد به شهرهای مشهد شیراز تبریز اهواز اصفهان كرج قم كرمانشاه ارومیه رشت زاهدان كرمان اراك همدان یزد بندر عباس زنجان قزوین سنندج خرم آباد گرگان ساری بجنورد بندر بوشهر بیرجند ایلام شهركرد سمنان یاسوج و...
جهت حمل بار از شهرك صنعتی اشتهارد به تهران و سایر شهر های كشور باربری تهران با تخفیف فوق العاده تا هفتاد درصدی خود پایین ترین نرخ باربری را به صنعتگران این شهرك تقدیم می كند. همین دلیل باعث شده باربری نتسان شناخته شده ترین و مورد اعتماد ترین باربری در این شهرك صنعتی به شمار رود و همواره مورد اعتماد ایشان قرار گیرد.
اشتهارد مركز شهرستان اشتهارد استان البرز و از شهرهای باستانی ایران است كه در ۵۰٫۳۷۲۲ طول شرقی و ۳۵٫۷۲۰۸ عرض شمالی قرار دارد. با شهر تهران حدود ۱۲۲ كیلومتر و با شهر كرج حدود ۸۸ كیلومتر فاصله دارد. این شهر در یك منطقه با آب و هوای نیمه خشك واقع شده‌است. فاصله تا تهران از سویی موجب شده شركتهای بیشتری در این منطقه دست به سرمایه گذاری بزنند و از سوی دیگر نقش شركت های حمل بار بویژه باربری تهران را پر رنگ تر از پیش ساخته است.
در نزدیكی این شهر بزرگ ترین شهرك صنعتی ایران یعنی شهرك صنعتی اشتهارد قرار دارد و حمل بار و تولیدات از این ناحیه به شركت بزرگی مانند باربری تهران نیاز دارد كه با تجربه و حضور گسترده خود بتواند به خوبی نیاز تولید گران این ناحیه را پوشش دهد.
شهرك صنعتی اشتهارد به دلیل نزدیكی به پایتخت و همچنین قرار گرفتن در شعاع بالای 120 كیلومتری از تهران ( معافیت مالیاتی ) می تواند مكان مناسبی برای سرمایه گذاری باشد . سهولت در دسترسی به شاه راه های ایران ، وجود نیروی انسانی متخصص و همچنین معافیت مالیاتی ( در صورت واجد شرایط بودن ) ، ارزانی زمین ، امكانات كامل ( آب ، برق ، گاز و ... ) و حضور فعال و گسترده شركت باربری تهران كه حمل كالا را از این منطقه سهل نموده این شهرك را به مكان مناسبی جهت احداث كارخانجات جدید نموده است.
جهت حمل كالا و بار از شهرك صنعتی اشتهارد به استانهای غربی با توجه به قرار گیری این ناحیه در غرب شهر تهران بدور از ترافیك و توقفهای طولانی به آسانی می توان انتخاب مسیر نمود. همچنین برای رسیدن به استنهای جنوبی نیز می توان با عبور از شهر مقدس قم به سهولت به مقصد رسید.
حمل بار از بزرگ ترین شهرك صنعتی كشور به استانهای شرقی با دور زدن شهر تهران و قرار گرفتن در جاده امام رضا بهترین گزینه می باشد. در این مسیر می توان به استانهای جنوب شرقی كشور همچون كرمان و سیستان و بلوچستان نیز ادامه یابد.
باربری تهران با توجه به تجربه بالای خود همواره سعی داشته كالا و بار و خرده بار مشتریانش را با توجه به شرایط جوی و شرایط جاده ای بهترین مسیر را انتخاب كند تا در سریع ترین زمان ممكن به مقصد برساند. علاوه بر این تعهد كاری پرسنل این شركت نیز در كسب رضایت تولید كننده گان این منطقه بزرگ اقتصادی تاثیر بسزایی داشته و دارد.
جهت ثبت سفارش و كسب اطلاعات بیشتر با روابط عمومی باربری تهران تماس حاصل فرمایید.

Top