باربری تهران با نام تجاری نتسان از مبدا تهران و مشهد به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد: 05137336300    09150276300
تهران: 02133326300     09120776300

** حمل بار و خرده بار با تخفیف 70% ** باربری سراسری تهران با نام تجاری نتسان نرخ حمل بار و خرده بار و اثاثیه را از شهرك صنعتی ماهدشت به كلیه نقاط كشور ارائه می دهد. حمل بار از شهرك صنعتی ماهدشت كرج به شهرهای مشهد شیراز تبریز اهواز اصفهان كرج قم كرمانشاه ارومیه رشت زاهدان كرمان اراك همدان یزد بندر عباس زنجان قزوین سنندج خرم آباد گرگان ساری بجنورد بندر بوشهر بیرجند ایلام شهركرد سمنان یاسوج و...



ارزان ترین حمل بار و خرده بار و اثاثیه از شهرك صنعتی ماهدشت

باربری سراسری تهران با نام تجاری نتسان نرخ حمل بار و خرده بار و اثاثیه را از شهرك صنعتی ماهدشت به كلیه نقاط كشور ارائه می دهد. حمل بار از شهرك صنعتی ماهدشت كرج به شهرهای مشهد شیراز تبریز اهواز اصفهان كرج قم كرمانشاه ارومیه رشت زاهدان كرمان اراك همدان یزد بندر عباس زنجان قزوین سنندج خرم آباد گرگان ساری بجنورد بندر بوشهر بیرجند ایلام شهركرد سمنان یاسوج و...
باربری تهران با حضوری همه جانبه در منطقه اقتصادی ماهدشت به یكی از فعالترین شركت های حمل و نقل در این منطقه تبدیل شده است. دلیل اعتماد و استقبال بی نظیر تولیدكنندگان و شهروندان هشترود قیمت بی نظیر این شركت و ارائه خدمات با كیفیت و رضایت بخش است. تجربه مدیریت شركت باربری تهران نشان داده است كه كسب رضایت مشتری اولین قدم برای پیشرفت و موفقیت است.
ماهدَشت شهری است در استان البرز ایران. یكی از شهرهای كرج با جمعیت ۸۵۰۰۰ نفری و مساحت ۶۱۱۶/۷ هكتار در ۱۸ كیلومتری جنوب غربی كرج. ماهدشت به‌خاطر آب‌وهوای خوش از دیر باز مورد توجه خاندان پهلوی قرار داشت و یكی از تفرجگاه‌های استان بوده كه در حال حاضر با ۲۷۰۰ هكتار زمین كشاورزی یكی از قطب‌های كشاورزی استان می‌باشد. انتقال محصولات كشاورزی و صنعتی توسط باربری تهران از این ناحیه به اقصی نقاط كشور عزیزمان ایران به شكوفایی و رونق اقتصادی این منطقه كمك شایانی نموده است.
شهرك صنعتی ماهدشت (یا پیام ماهدشت) با مساحت 400 هكتار در غرب كرج قرار دارد كه در سال 1384 شروع به فعالیت نمود. این شهرك دارای بیش از 100 واحد صنعتی و 80 واحد در حال تصویب می باشد كه حدود 3000 فرصت شغلی ایجاد كرده و تاثیر بسزایی در وضع اجتماعی شهر ماهدشت داشته است. اما آنچه سرمایه گذاران را به سرمایه گذاری در این ناحیه صنعتی ترغیب می كند خدمات ویژه و مطلوبی است كه به تولیدكنندگان آنجا ارائه می شود و از جمله مهمترین آنها خدمات حمل و نقل سریع و ارزان می باشد كه توسط باربری تهران به انجام می رسد.
حمل انواع بارهای صنعتی مقوله ای است كه تجربه بالایی نیاز دارد و از پس هر كارگری بر نمی آید. اگر بار محصولی باشد كه توسط كارخانه های مواد غذایی تولید شده و بسته بندی های ظریفی در بر دارد می بایست با ظرافت خاصی بسته بندی و بارگیری شود. چرا كه در صورتی كه دقت كافی در این زمینه به خرج داده نشود و كوچكترین آسیبی به بسته بندی محصولات وارد شود آنگاه محصول از رده خارج می شود و كلیه این موارد به ضایعات تبدیل می شود.
از طرف دیگر بار گیری قطعات فلزی و مستحكم تر هر چند می بایست دقت بالایی به كار رود اما سرعت عمل نیز در این زمینه به شكل روشن تری نمود پیدا می كند. همچنین در این موارد چیدمان صحیح محصولات و كالا باعث خواهد شد كه حداقل مكان اشغال شود و به این ترتیب حداكثر استفاده از فضای بار در خودرو باربری خواهد شد.
آنچه مهم است تجربه و تعهد كاری پرسنل باربری است كه بالاترین كیفیت بارگیری را به همراه دارد و همه اینها در صورتی با ارزش تر می شود كه نرخ خدمات نیز حداقل ممكن را دارا باشد. باربری تهران كه با نام تجاری نتسان شناخته می شود همواره ارزان ترین قیمت و نرخ خدمات را كه تا هفتاد درصد نرخ معمول می رسد ارائه می دهد.

Top