باربری تهران با نام تجاری نتسان از مبدا تهران و مشهد به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد: 05137336300    09150276300
تهران: 02133326300     09120776300

** حمل بار و خرده بار با تخفیف 70% ** باربری سراسری تهران با نام تجاری نتسان قیمتهای فوق العاده استثنایی جهت حمل بار از شهرك صنعتی سیمین دشت كرج را تقدیم مشتریان خود می كند. حمل بار از شهرك صنعتی سیمین دشت كرج به شهرهای مشهد شیراز تبریز اهواز اصفهان كرج قم كرمانشاه ارومیه رشت زاهدان كرمان اراك همدان یزد بندر عباس زنجان قزوین سنندج خرم آباد گرگان ساری بجنورد بندر بوشهر بیرجند ایلام شهركرد سمنان یاسوج و...



قیمتهای استثنایی حمل بار و خرده بار و اثاثیه از شهرك صنعتی سیمین دشت

باربری سراسری تهران با نام تجاری نتسان قیمتهای فوق العاده استثنایی جهت حمل بار از شهرك صنعتی سیمین دشت كرج را تقدیم مشتریان خود می كند. حمل بار از شهرك صنعتی سیمین دشت كرج به شهرهای مشهد شیراز تبریز اهواز اصفهان كرج قم كرمانشاه ارومیه رشت زاهدان كرمان اراك همدان یزد بندر عباس زنجان قزوین سنندج خرم آباد گرگان ساری بجنورد بندر بوشهر بیرجند ایلام شهركرد سمنان یاسوج و...
در نزدیكی شهر كرج مركز استان البرز این ناحیه صنعتی قرار گرفته كه حمل بار از آنجا به نقاط مختلف استان البرز و تهران و البته سایر استانهای توسط باربری تهران مدتهاست به انجام می رسد. ویژگی بارز باربری تهران نسبت به سایر شركت های حمل و نقل در این ناحیه تخفیف فوق العاده استثنایی این شركت تا مرز هفتاد درصد است كه به متقاضیان خدمات باربری در این شهرك تقدیم می گردد.
منطقه صنعتی سیمین دشت با قدمتی حدود 30 سال در جنوب شرق شهرستان كرج و به موازات جاده كرج به شهریار قرار دارد. این شهرك از غرب به شهرك وحدت، از شرق به دهستان هفت جوی شهریار، از جنوب به منطقه پیك و اهری و از شمال به رودخانه كرج محدود می شود.منطقه صنعتی سیمین دشت با مركز شهر كرج 10 كیلومتر، با ایستگاه مترو 6 كیلومتر، با ایستگاه راه آهن حدود 7 كیلومتر، با فرودگاه پیام حدود 20 كیلومتر، گمرك شهریار حدود 30 كیلومتر و بزرگراه تهران كرج حدود 6 كیلومتر در چشم انداز شمال رشته كوههای البرز را در پیش دارد كه با شیب بسیار ملایم از سمت شمال به جنوب جاده كرج – شهریار ختم می شود.
حمل بار از این ناحیه مطابق با جغرافیای ذكر شده به تمام استانهای كشور ممكن خواهد بود. باربری تهران مسیر خود را به سمت استانهای غربی مانند زنجان و قزوین و آذربایجانهای شرقی و غربی و... در غرب این شهرك صنعتی به سمت كرج به خوبی در نظر گرفته است.
برای حمل بار به استانهای جنوبی نیز می توان از اتوبان تهران كرج و یا جاده شهریار به كرج استفاده نمود. سپس به جنوب تهران و بزرگراه خلیج فارس وارده شده و از انجا به راحتی سایر استانهای مركزی و جنوبی كشور از قم و اصفهان گرفته تا شیراز و كرمان و هرمزگان و خوزستان در دسترس خواهند بود.
برای حمل بار به استانهای شرقی نیز می بایست مجددا یكی از دو مسیر تهران كرج و یا شهریار تهران را برگزید. سپس به جنوب تهران رفته و از انجا دو مسیر در انتظار شماست. می توان در مسیر آزادگان به شرق تهران و از آنجا وارد بزرگراه امام رضا (ع) شد و یا به سمت جنوب ادامه مسیر داده و از جاده تهران قم به سمت گرمسار راهی شویم.
باربری تهران معمولا در زمانهایی كه اتوبان آزادگان و مسیر غرب به شرق تهران بزرگ ترافیك شدیدی را شاهد باشد مسیر دوم را انتخاب می كند. مخصوصا كه خودروهای حمل بار معمولا سرعت پایین تری در ترافیك دارند و گاهی نیز ورود این خودروها به اتوبان ممنوع گردیده است. هر یك از این دو راه می تواند جهت رسیدن به استانهای شرقی مانند سمنان و خراسان بزرگ انتخاب گردد.
باربری تهران با در نظر گرفتن تخفیف فوق العاده خود همواره سعی در كسب رضایت شما مشتریان عزیز داشته و پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما می باشد. جهت كسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش با روابط عمومی این شركت تماس حاصل فرمایید.

Top