باربری تهران با نام تجاری نتسان از مبدا تهران و مشهد به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد: 05137336300    09150276300
تهران: 02133326300     09120776300

** حمل بار و خرده بار با تخفیف 70% ** باربری سراسری تهران با نام تجاری نتسان بار شما را ارزان و مطمئن از شهرك صنعتی سلیمان صباحی به سراسر ایران حمل می كند. حمل بار از شهرك صنعتی سلیمان صباحی به شهرهای مشهد شیراز تبریز اهواز اصفهان كرج قم كرمانشاه ارومیه رشت زاهدان كرمان اراك همدان یزد بندر عباس زنجان قزوین سنندج خرم آباد گرگان ساری بجنورد بندر بوشهر بیرجند ایلام شهركرد سمنان یاسوج و...



باربری ارزان و مطمئن از شهرك صنعتی سلیمان صباحی


باربری سراسری تهران با نام تجاری نتسان بار شما را ارزان و مطمئن از شهرك صنعتی سلیمان صباحی به سراسر ایران حمل می كند. حمل بار از شهرك صنعتی سلیمان صباحی به شهرهای مشهد شیراز تبریز اهواز اصفهان كرج قم كرمانشاه ارومیه رشت زاهدان كرمان اراك همدان یزد بندر عباس زنجان قزوین سنندج خرم آباد گرگان ساری بجنورد بندر بوشهر بیرجند ایلام شهركرد سمنان یاسوج و...
حمل فرش از شهرك صنعتی صباحی به نقاط مختلف استانهای تهران و البرز توسط باربری تهران به ارزان ترین قیمت انجام می شود. حمل بار از این شهرك صنعتی به سایر شهرهای ایران نیز با كمترین قیمت بازار به انجام می رسد.
شهرك صنعتی سلیمان صباحی بیدگلی با تولید سالیانه 35 میلیون مترمربع فرش ماشینی، قطب تولید این صنعت در كشور است. این شهرك صنعتی كه بالغ بر 80 درصد كارخانجات واقع در آن به تولید فرش ، 15 درصد صنایع وابسته به تولید فرش ماشینی و مابقی به سایر صنایع اختصاص دارند. شهرك سلیمان صباحی با 400 واحد فعال بزرگترین منطقه فرش بافی در ایران می باشد.
باربری تهران بسیاری از محصولات این شهرك را به فروشگاه های بزرگ مستقر در تهران و كرج و شهر های اطراف انها حمل می كند. فرش فروشی های بزرگ و با سابقه تهران به خوبی نسبت به خدمات با كیفیت این باربری آشنایی پیدا كرده اند.
اما این حجم عظیم از تولید فرش در این منطقه صنعتی بیش از آن است كه تنها در استانهای تهران و البرز به فروش برسد. به همین منظور نیز باربری تهران راه های مشخصی برای حمل بار از این شهرك به سایر استانهای كشور در نظر گرفته است.
از سوی دیگر مواد مصرفی این كارخانجات اغلب توسط سفارش شركتهای مذكور به باربری تهران تامین می گردد. این امادگی وجود دارد كه بار مورد نظر تولید كنندگان از هر نقطه كشور كه سفارش داده شده است تحویل گرفته و به محل كارخانه حمل گردد.
حمل فرش نیاز به تجربه های ویژه ای دارد كه از برخی جهات با سایر كالا ها متمایز می باشد. قطعا توجه نموده اید كه كارگران حمل بار به قالی شویی ها اگر دقت كافی در حمل فرشها ه داخل خودرو حمل بار نداشته باشند گاها شاهد آسیب و خط و خش و حتی پارگی در فرش می شود.
حال اگر قالی ها نو و تازه بافته شده در زمان حمل و نقل به خوبی و با دقت كافی در قسمت بار خودرو قرار نگیرند نه تنها ممكن است كاور و بسته بندی آنها آسیب ببیند بلكه حتی این احتمال می رود كه خود فرش نیز دچار آسیب شود و پر واضح است كه در این صورت تمام زحمت تولید كننده بر باد خواهد رفت.
به همین منظور است كه باربری تهران در اقدامی قابل ستایش پس از جستجو و صرف زمان بسیار كارگرانی را جذب نموده كه در این زمینه تخصص كافی دارند تا كالای مورد نظر مشتری به بهترین شكل بارگیری و تخلیه شود و رضایت خاطر مشتریان عزیز فراهم آید.
همچنین خودرو مخصوص حمل بار نیز با توجه به نوع كالا انتقال داده شده می بایست ویژگی های خاصی داشته باشد. مهمترین مساله در این زمینه پاكیزگی و نظافت خودرو است. بدین ترتیب اطمینان خاطر حاصل خواهد شد كه محصولات مورد حمل و نقل قرار گرفته به همان تمیزی كه از كارخانه خارج می شود به فروشگاه مورد نظر انتقال داده خواهند شد.
تمامی این خدمات در باربری تهران مورد نظر قرار گرفته و این در حالی است كه نرخ انجام خدمات مذكور تا هفتاد درصد نسبت به نرخ معمول بازار دارای تخفیف می باشد و با این حساب جای هیچ تعجبی نیست كه اغلب تولید كنندگان شهرك صنعتی صباحی از خدمات باربری تهران استفاده می كنند.

Top