باربری تهران با نام تجاری نتسان از مبدا تهران و مشهد به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد: 05137336300    09150276300
تهران: 02133326300     09120776300

** حمل بار و خرده بار با تخفیف 70% ** باربری سراسری تهران با نام تجاری نتسان ارزان ترین قیمت خدمات باربری از جاده مخصوص كرج را ارائه می دهد. حمل بار ازجاده مخصوص كرج به شهرهای مشهد شیراز تبریز اهواز اصفهان كرج قم كرمانشاه ارومیه رشت زاهدان كرمان اراك همدان یزد بندر عباس زنجان قزوین سنندج خرم آباد گرگان ساری بجنورد بندر بوشهر بیرجند ایلام شهركرد سمنان یاسوج و...



ارزان ترین حمل بار و خرده بار و اثاثیه از جاده مخصوص كرج


باربری سراسری تهران با نام تجاری نتسان ارزان ترین قیمت خدمات باربری از جاده مخصوص كرج را ارائه می دهد. حمل بار از جاده مخصوص كرج  به شهرهای مشهد شیراز تبریز اهواز اصفهان كرج قم كرمانشاه ارومیه رشت زاهدان كرمان اراك همدان یزد بندر عباس زنجان قزوین سنندج خرم آباد گرگان ساری بجنورد بندر بوشهر بیرجند ایلام شهركرد سمنان یاسوج و...
باربری تهران سالهای سال است كه در جاده مخصوص كرج حضوری فعال داشته و دارد. با توجه به شهرت و قدمت این جاده كه از قدیم محل استقرار تولید كنندگان بسیاری بوده و هست این منطقه با نام تجاری نتسان در جهت حمل بار و خرده بار و اثاثیه شناخته شده است.
بزرگراه فتح یا جاده‌ی قدیم كرج یكی از بزرگراه‌های تهران با كشیدگی شرقی-غربی است. بزرگراه فتح كه در غرب تهران قرار دارد، قدیمی‌ترین راه مواصلاتی تهران به كرج بوده‌است. مقر شركت‌های قدیمی و بزرگی چون شركت صنایع شیر ایران و شركت كفش ملی در حاشیه‌ی این بزرگراه قرار دارند.
كارخانجات مختلف تولید لوازم خانگی كارخانه های لوازم پلاستیكی و فلزی و شیمیایی و البته شركتهای بزرگ خودرو سازی نیز در این جاده قرار دارند و بسیاری شركتهای قطعه سازی نیز وجود دارد كه اغلب این تولید كننده ها به باربری تهران اعتماد دارند و از خدمات این شركت حمل و نقلی استفاده می كنند.
جاده مخصوص كرج كه دو استان و دو كلان شهر بزرگ مركزی كشور یعنی تهران و كرج را به هم متصل نموده است یكی از معضلات این جاده كه گاهی گریبان گیر خودروهای حمل بار می شود ترافیك شدیدی است كه در برخی گلو گاه های ان ایجاد می شود.
گاها پیش می آید كه یك خودرو تنها در میدان آزادی بیش از دو ساعت در ترافیك باقی می ماند و صبر و حوصله بسیاری می طلبد تا راننده بتواند مسیر خود را ادامه دهد. حمل بار انقدر مهم است كه باید نكات مختلفی را در مورد این محور ویژه در نظر گرفت تا با مشكلات كمتری از این جاده عبور كرد.
اولین نكته برای حمل بار از جاده مخصوص این است كه در ترافیك ورودی تهران گیر نیافتیم. بدین منظور اولین توصیه راننده های با تجربه انتخاب ساعت مناسب حمل بار است. هر چند بسیاری مواقع ساعت بارگیری قابل انتخاب نیست و پس از تماس تولید كننده می بایست در اولین فرصت به محل مراجعه نمود اما اگر در خصوص نحوه بارگیری دقت بیشتری صورت گیرد می توان زمان خروج خودرو را به نحوی تنظیم كرد كه در ساعات اوج ترافیك كه ساعات اولیه شب می باشد در گلو گاه های ترافیكی این جاده قرار نگیریم.
نكته بعدی استفاده از مسیرهای جایگزین می باشد. در مسیرهای شرق به غرب و بالعكس مسیرهای جایگزین بسیاری وجود دارد كه در صورت دسترسی به انها به راحتی می توان از دردسر ترافیكی راهی یافت. در شمال و جنوب جاده مخصوص كرج دو مسیر دیگر نیز وجود دارد كه از ترافیك میدان آزادی بدور است.
نكته دیگری كه در خصوص حمل بار از جاده مخصوص دارای اهمیت است قیمت حمل بار از این منطقه است. شركت های باربری بسیاری در این منطقه فعالیت می كنند كه در برخی مواقع بعضی از این شركتها تصمیم می گیرند تا با توجه به معضلات این جاده در خصوص بار ترافیكی و لزوم حمل بار از این منطقه برای تولید كننده ها قیمتهای بالایی را برای حمل بار در نظر می گیرند كه این امر با توجه به مشكلات تولید در دوره فعلی ناجوانمردانه به حساب می اید.
باربری تهران به همین منظور از سود خود چشم پوشی كرده و با حداقل سود اقدام به حمل بار در این منطقه حساس می زند. قیمتهایی با هفتاد درصد تخفیف كه موجبات خرسندی و رضایت مشتریان و تولید كنندگان را به همراه داشته و دارد. جهت كسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش با تخفیف بالا با روابط عمومی این شركت تماس حاصل فرمایید.

Top