باربری تهران با نام تجاری نتسان از مبدا تهران و مشهد به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد: 05137336300    09150276300
تهران: 02133326300     09120776300

** حمل بار و خرده بار با تخفیف 70% ** باربری سراسری تهران با نام تجاری نتسان انواع بار و خرده و اثاثیه شما را از شصت متری شور آباد كاملا مطمئن و ارزان. حمل بار از شور آباد به شهرهای مشهد شیراز تبریز اهواز اصفهان كرج قم كرمانشاه ارومیه رشت زاهدان كرمان اراك همدان یزد بندر عباس زنجان قزوین سنندج خرم آباد گرگان ساری بجنورد بندر بوشهر بیرجند ایلام شهركرد سمنان یاسوج و...



حمل بار مطمئن و ارزان از شصت متری شورآباد

باربری سراسری تهران با نام تجاری نتسان انواع بار و خرده و اثاثیه شما را از شصت متری شور آباد كاملا مطمئن و ارزان. حمل بار از شور آباد به شهرهای مشهد شیراز تبریز اهواز اصفهان كرج قم كرمانشاه ارومیه رشت زاهدان كرمان اراك همدان یزد بندر عباس زنجان قزوین سنندج خرم آباد گرگان ساری بجنورد بندر بوشهر بیرجند ایلام شهركرد سمنان یاسوج و...
حمل بار از شور آباد و مناطق اطراف به تهران و سایر شهرهای ایران توسط باربری تهران با تخفیف ویژه انجام می شود. حمل بار مطمئن و ارزان از این منطقه صنعتی با كمترین قیمت ممكن و خدمات ویژه حمل و نقل به نحوی ست كه رضایت تمامی مشتریان را در این ناحیه جلب نموده است.
شور آباد روستایی است كه در دهستان كهریزك قرار گرفته است. این روستای كوچك بنا به سرشماری سال هشتاد و پنج كمتر از دو هزار و پانصد نفر جمعیت داشته ولی شهرت آن بسیار بیشتر از این مسائل است. چرا كه قاسم آباد یا شور آباد یكی از مناطق بزرگ صنعتی در استان تهران محسوب می شود و كارخانه های بسیاری در این روستا قرار دارند كه اغلب آنها خدمات باربری خود را به باربری تهران می سپارند.
علاوه بر كارخانجات مختلف در این منطقه كه به شصت متری شور آباد شهرت یافته است انبارهای بسیاری نیز در این منطقه وجود دارند. پر واضح است كه در امر نگهداری كالا در انبار بیش از هر چیز حمل و نقل و چینش كالا اهمیت دارد و اینجاست كه مشخص می گردد را باربری تهران در این ناحیه تا این حد مورد توجه قرار گرفته است.
خدمات باربری تهران انچنان مطلوب و با كیفیت بوده كه استقبال بسیار گسترده ای را پیش روی خود دیده است. حمل بار مطمئن كه شعار همیشگی ما بوده است ویژگی های بسیاری دارد كه تجربه سالیان دراز تنها راه درك و ارائه چنین خدماتی می باشد.
اولین ویژگی كه حمل بار مطمئن می بایست داشته باشد این است كه امنیت كالا توسط پرسنل حفظ شود. امنیت بار تنها به معنای حفاظت بار در مقابل سرقت نیست بلكه حفظ بار از هر گونه آسیبی كه در حین حمل بار ممكن است به كالا وارد آید زیر مجموعه باربری مطمئن قرار می گیرد.
با این اوصاف حمل بار مطمئن نیاز به چنین تجربه ای خواهد داشت. چرا كه حمل بار كه شامل سه مرحله بارگیری و انتقال  و تخلیه می باشد كه همه این مراحل ریزه كاری های بسیاری دارد  و تنها در طی سالها تجربه و دقت كشف می شود و قابل اجرا خواهد بود.
از سوی دیگری ممكن است این نگرانی برای مشتریان پیش آید كه چنین خدماتی قاعدتا باید هزینه بالایی نیز داشته باشد. اما باربری تهران مفتخر است كه كلیه این خدمات را با قیمتی استثنایی ارائه دهد. این قیمتها حتی تا هفتاد درصد نیز كمتر از قیمتهای معمول صنعت حمل و نقل بوده و همین مسئله است كه نتسان را به برندی شناخته شده و محبوب تبدیل كرده است.
مشتریان گرامی می توانند جهت كسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش با شماره های روابط عمومی این شركت تماس حاصل فرمایید.

Top