باربری تهران با نام تجاری نتسان از مبدا تهران و مشهد به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد: 05137336300    09150276300
تهران: 02133326300     09120776300

حمل بار و خرده بار با تخفیف استثنایی - حمل بار و خرده بار و اثاثیه از خیابان ولیعصر تهران میدان ولیعصر و پل پارك وی به سراسر كشور توسط باربری سراسری تهران با نام تجاری نتسان انجام می شود. حمل بار از خیابان ولیعصر تهران میدان ولیعصر و پل پارك وی به شهرهای مشهد شیراز تبریز اهواز اصفهان كرج قم كرمانشاه ارومیه رشت زاهدان كرمان اراك همدان یزد بندر عباس زنجان قزوین سنندج خرم آباد گرگان ساری بجنورد بندر بوشهر بیرجند ایلام شهركرد سمنان یاسوج و...



حمل بار و اثاثیه از خیابان ولیعصر و پل پارك وی به سراسر كشور

حمل بار و خرده بار و اثاثیه از خیابان ولیعصر تهران میدان ولیعصر و پل پارك وی به سراسر كشور توسط باربری سراسری تهران با نام تجاری نتسان انجام می شود. حمل بار از خیابان ولیعصر تهران به شهرهای مشهد شیراز تبریز اهواز اصفهان كرج قم كرمانشاه ارومیه رشت زاهدان كرمان اراك همدان یزد بندر عباس زنجان قزوین سنندج خرم آباد گرگان ساری بجنورد بندر بوشهر بیرجند ایلام شهركرد سمنان یاسوج و...
حمل انواع بار در حجم های متفاوت و با اوزان مختلف و انواع خرده بار و اثاثیه شما از خیابان ولیعصر تهران به سراسر استان و به سایر استانهای كشور با قیمتی استثنایی و خدماتی ویژه توسط باربری تهران كه با نام تجاری نتسان در شهر شناخته می شود به انجام می رسد.
خیابان ولی‌عصر  بلندترین خیابانِ مُشجر تهران و همچنین بلندترین خیابان خاورمیانه با درازای ۱۷٫۹ كیلومتر است كه از میدان راه‌آهن در میانهٔ جنوبی تهران آغاز شده و به میدان تجریش در منطقهٔ شمیران در شمال تهران می‌رسد. این خیابان به دستور رضاشاه پهلوی ساخته شد. نام اولیه آن جاده مخصوص پهلوی بود و تا پیش از انقلاب ۱۳۵۷، خیابان پهلوینامیده می‌شد. در ماه‌های اول انقلاب ۱۳۵۷ ایران مدتی خیابان محمد مصدق خوانده می‌شد، اما سرانجام این خیابان به صورت رسمی به  خیابان ولی‌عصر تغییر نام یافت.
همكنون این خیابان كه به نوعی شهر تهران را به دو نیم تقسیم می كند مركز داد و ستد و رفت و آمد بوده و از انجا كه شركتهای بسیاری در این خیابان علی الخصوص در حد فاصل میدان ولیعصر تا پل پارك وی قرار دارند خدمات حمل و نقل در این منطقه تاثیر بسزایی در شكوفایی اقتصادی ان داشته و دارد.
پارك‌وی نام چهارراهی در شمال تهران است. این چهارراه در محل تقاطع خیابان ولیعصر و بزرگراه‌های چمران - مدرس قرار دارد. سمت شمال پارك‌وی در محدوده منطقه ۱ شهرداری و سمت جنوب آن در محدوده منطقه ۳ شهرداری قرار دارد.  پل پارك وی نیز یكی از شناخته شده ترین پل های تهران می باشد و حمل و نقل از این منطقه تجربیات خاص خود را می طلبد.
پل پارك‌وی با جهتی شرقی-غربی در این محل واقع شده‌است. سمت شرقی پل پارك‌وی در بزرگراه مدرس و سمت غربی آن در بزرگراه چمران امتداد یافته‌است.
خیابان ولیعصر با توجه موقعیت مركزی كه در كلان شهر تهران دارد همواره حجم بالایی از ترافیك را شاهد است. باربری تهران با تجربه فراوان در امر حمل اثاثیه و بار از این ناحیه سعی در ان دارد كه با انتخاب بهترین مسیر در زمان های مختلف بار شما را در اولین فرصت به مقصد برساند.
علاوه بر این خدمات باربری تهران در این منطقه به بهترین شكل ممكن به مشتریان ارائه می شود. این خدمات كلیه مراحل باربری از بارگیری كالا در خودرو و حمل بار و تخلیه بار در محل را شامل می شود. از جمله مهمترین خدمات باربری تهران قیمت استثنایی این باربری نسبت به شركتهای دیگر حمل و نقل در این منطقه است. باربری تهران برای رعایت حال همشهریان عزیز در شرایط اقتصادی فعلی با حداقل سود حمل بار و خرده بار و اثاثیه ایشان را بر عهده می گیرد.
جهت اطلاع از قیمت و سایر خدمات ویژه باربری تهران و ثبت سفارش با روابط عمومی این باربری تماس حاصل فرمایید و با اعلام مبدا و مقصد سفارش باربری خود را ثبت نمایید.



Top