باربری تهران با نام تجاری نتسان از مبدا تهران و مشهد به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد: 05137336300    09150276300
تهران: 02133326300     09120776300

حمل بار و خرده بار با تخفیف استثنایی - باربری سراسری تهران با نام تجاری نتسان ارزان ترین خدمات حمل بار از اتوبان فتح تهران به سراسر كشور را با تخفیف استثنای انجام می دهد. حمل بار از اتوبان فتح تهران به شهرهای مشهد شیراز تبریز اهواز اصفهان كرج قم كرمانشاه ارومیه رشت زاهدان كرمان اراك همدان یزد بندر عباس زنجان قزوین سنندج خرم آباد گرگان ساری بجنورد بندر بوشهر بیرجند ایلام شهركرد سمنان یاسوج و...



ارزان ترین خدمات حمل بار و اثاثیه از اتوبان فتح به سراسر كشور

باربری سراسری تهران با نام تجاری نتسان ارزان ترین خدمات حمل بار از اتوبان فتح تهران به سراسر كشور را با تخفیف استثنای انجام می دهد. حمل بار از اتوبان فتح تهران به شهرهای مشهد شیراز تبریز اهواز اصفهان كرج قم كرمانشاه ارومیه رشت زاهدان كرمان اراك همدان یزد بندر عباس زنجان قزوین سنندج خرم آباد گرگان ساری بجنورد بندر بوشهر بیرجند ایلام شهركرد سمنان یاسوج و...
حمل بار و خرده بار و اثاثیه از اتوبان فتح به استان تهران و البرز و سایر استانهای كشور تنها با یك تماس و در اسرع وقت توسط باربری تهران كه با نام تجاری نتسان در كل كشور شناخته می شود به انجام می رسد. همچنین به مدت محدود مدیریت نتسان تخفیف ویژه و استثنایی برای این مسیر در نظر گرفته است.
بزرگراه فتح یا جاده‌ی قدیم كرج یكی از بزرگراه‌های تهران با كشیدگی شرقی-غربی است. بزرگراه فتح كه در غرب تهران قرار دارد، قدیمی‌ترین راه مواصلاتی تهران به كرج بوده‌است. مقر شركت‌های قدیمی و بزرگی چون شركت صنایع شیر ایران و شركت كفش ملی در حاشیه‌ی این بزرگراه قرار دارند.
كلیه شركتهای قدیمی و جدید بزرگ وكوچك كه در حاشیه این جاده مستقر شده اند شناخت كافی نسبت به باربری تهران و خدمات ویژه این باربری كسب نموده اند و همواره به عنوان اولین و بهترین گزینه در زمینه حمل و نقل محصولات و لوازم مصرفی خود بر روی باربری تهران حساب ویژه ای باز نموده اند.
باربری تهران نیز با ارج نهادن به این مهم و تقدیر و تشكر فراوان از اعتماد صنعت گران حاضر در این منطقه همواره سعی داشته و دارد تا بهترین خدمات ممكن را به ایشان ارائه دهد و این كوچكترین قدردانی از حسن اعتماد مشتریان برای هر شركتی محسوب می شود.
علاوه بر این باربری تهران تخفیفات ویژه و استثنایی برای حمل كالا و اثاثیه از هر نقطه اتوبان فتح تا نقاط مختلف استان تهران بلكه هر یك از شهرها و استانهای كشور در نظر گرفته است كه شما می توانید تنها با یك تماس با روابط عمومی شركت باربری تهران از شرایط ویژه و استثنایی این شركت مطلع شوید.
جاده قدیم كرج كه در گذشته یكی از محورهای مواسلاتی اصلی كشور قلمداد می گردیده است اكنون نیز به دو دلیل در مركز توجهات بسیاری از افراد قرار دارد. نخست آنكه بسیاری از شركتهای قدیمی و دارای بنیه قوی كماكان در حاشیه این جاده مستقر هستند.
دوم اینكه با توجه به بار ترافیكی جاده مخصوص كرج بخصوص در ساعات ابتدایی صبح و نخستین ساعات غروب آفتاب اتوبان فتح به عنوان یك مسیر جایگزین به خوبی شناخته شده است و مورد استفاده رانندگان با تجربه قرار می گیرد. بلكه در بسیاری مواقع كه قصد حمل باراز جنوب تهران را داشته باشید كاملا معقولانه است كه لااقل قسمتی از مسیر را از اتوبان فتح عبور نمایید.
همچنین شهرك های اطراف تهران همچون شهریار در نزدیكی این جاده قرار دارند و تامین مایحتاج مردمان این شهرهای كوچك ولی نزدیك به تهران اغلب از مسیر اتوبان فتح به انجام می رسد. به همین منظور نیز باربری تهران اهمیت ویژه ای برای جاده قدیم كرج قائل است و تعدادی از ماشین آلات به روز خود را برای حمل كالا از این منطقه به مقاصد گوناگون اختصاص داده است.
امید است با همت والای رانندگان زحمت كش و با تجربه باربری تهران در زمینه حمل بار و خدمات باربری در این منطقه به زودی شاهد رونق روز افزون و شكوفایی هر چه بیشتر تولید ملی در حاشیه اتوبان فتح باشیم.

Top