باربری تهران با نام تجاری نتسان از مبدا تهران و مشهد به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد: 05137336300    09150276300
تهران: 02133326300     09120776300

حمل بار و خرده بار با تخفیف 70%- باربری سراسری تهران با نام تجاری نتسان ارزان ترین خدمات باربری را از اسلام شهر تهران به سراسر كشور به مشتریان عزیز تقدیم می نماید. حمل بار از اسلام شهر تهران به شهرهای مشهد شیراز تبریز اهواز اصفهان كرج قم كرمانشاه ارومیه رشت زاهدان كرمان اراك همدان یزد بندر عباس زنجان قزوین سنندج خرم آباد گرگان ساری بجنورد بندر بوشهر بیرجند ایلام شهركرد سمنان یاسوج و...



ارزانترین خدمات باربری از اسلام شهر به سراسر كشور

باربری سراسری تهران با نام تجاری نتسان ارزان ترین خدمات باربری را از اسلام شهر تهران به سراسر كشور به مشتریان عزیز تقدیم می نماید. حمل بار از اسلام شهر تهران به شهرهای مشهد شیراز تبریز اهواز اصفهان كرج قم كرمانشاه ارومیه رشت زاهدان كرمان اراك همدان یزد بندر عباس زنجان قزوین سنندج خرم آباد گرگان ساری بجنورد بندر بوشهر بیرجند ایلام شهركرد سمنان یاسوج و...
حمل بار و خرده بار و اثاثیه با خدمات ویژه و استثنایی از اسلام شهر تهران به سراسر كشور توسط بابری تهران به انجام می رسد. همچنین باربری نتسان برای این مهم تخفیفات شگفت انگیزی را نیز در نظر گرفته است. برای اطلاع از قیمتهای باربری تهران و ثبت سفارش با روابط عمومی شركت تماس حاصل فرمایید.
اسلام شهر را در آغاز روستاهای چندی تشكیل می‌داد؛ به گونه‌ای كه كهن‌ترین قنات، مدرسه، گرمابه همگانی، آتشكده زرتشتیان باستان (درنزدیكی ایرین) و گردشگاه‌های ثروتمندان شهرنشین در روستای ضیاآباد بوده‌است. سالور به دلیل نزدیكی به رودخانه كن آبادی‌های بسیار قدیمی و زیبا بوده‌است. قاسم‌آباد و ایرین و چیچكلو و محمدآباد چهار طاقی از دیگر آبادی‌های اسلامشهر بوده‌اند.
اسلامشهر مركز شهرستان اسلامشهر و دومین شهر پرجمعیت در استان تهران است. مرودات بسیاری بین مردمان این دیار با شهر تهران در جریان است و لذا حمل بار بین این دو ناحیه كه به بهترین شكل ممكن توسط باربری تهران به انجام می رسد اهمیت ویژه ای دارد. اسلامشهر «شادشهر» نام داشت و پس از انقلاب ۱۳۵۷ به «اسلامشهر» تغییر نام یافت. این شهر نوزدهمین شهر ایران از لحاظ جمعیت می‌باشد. این شهر پرجمعیت‌ترین شهری است كه مركز استان نمی‌باشد.
اِسلام‌شَهر مركز شهرستان اسلام‌شهر واقع در استان تهران است كه در ۱۲ كیلومتری جنوب شهر تهران واقع شده‌است و از طریق بزرگراه‌های قدیم و جدید تهران-ساوه و همچنین آزادگان و احمدآباد مستوفی قابل دسترسی است. فاصله آن تا مركز شهر تهران حدود ۱۵ كیلومتر است. این شهرستان از شرق و جنوب به ری از غرب به رباط كریم و از شما غرب به شهریار محدود استو بیش از ۸۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.باستانی‌ترین محله‌های اسلامشهر سالور، مافین آباد و روستای ضیاآباد می‌باشد كه محوریت بقیه آبادی‌ها را داشته است.
برای حمل بار از اسلام شهر به استان های جنوبی با توجه به قرار گرفتن این شهر در محور خروجی تهران به سمت قم به راحتی می توان به اتوبان سراسر خلیج فارس دست یافت و از این ناحیه به اكثر استانهای كشور راه یافت. استانهای قم اصفهان مركزی فارس خوزستان و سایر استانهای جنوبی به راحتی از این مسیر در دسترس خواهند بود.
اما برای رسیدن به استانهای شرقی دو راه وجود دارد. نخست اینكه در همین مسیر به سمت قم حركت كنیم و از مسیر قم به گرمسار رفته و از انجا به سمت استان های شرقی طی مسیر نماییم. راه دوم این است كه از طریق مسیر غرب به شرق بزرگراه آزادگان به شرق تهران و سه راه افسریه رفته و به سمت شهر های سرخه و گرمسار و سمنان حركت كنیم. در این مسیر می توان به استانهای سه گانه خراسان نیز دست یافت.
از همین مسیر می توان به استانهای شمالی نیز دست یافت اما همچنین می توان از اتوبان های امام علی و... به سمت شمال تهران و جاده فیروزكوه رفته و یا از مسیر كرج به سمت جاده چالوس انتخاب مسیر نمود. البته از مسیر استان البرز و شهر كرج می توان به استانهای غربی نیز دسترسی داشت. استانهای قزوین و زنجان و آذربایجان با گذر از كرج در دسترس خواهد بود.

Top