باربری تهران با نام تجاری نتسان از مبدا تهران و مشهد به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد: 05137336300    09150276300
تهران: 02133326300     09120776300

حمل بار و خرده بار با تخفیف 70%- باربری تهران با نام تجاری نتسان تخفیف فوق العاده ای را برای حمل بار از خیابان مصطفی خمینی تهران به سراسر كشور در نظر گرفته است. حمل بار از خیابان مصطفی خمینی تهران به شهرهای مشهد شیراز تبریز اهواز اصفهان كرج قم كرمانشاه ارومیه رشت زاهدان كرمان اراك همدان یزد بندر عباس زنجان قزوین سنندج خرم آباد گرگان ساری بجنورد بندر بوشهر بیرجند ایلام شهركرد سمنان یاسوج و...



تخفیف فوق العاده حمل بار از خیابان مصطفی خمینی تهران به سراسر كشور

باربری تهران با نام تجاری نتسان تخفیف فوق العاده ای را برای حمل بار از خیابان مصطفی خمینی تهران به سراسر كشور در نظر گرفته است. حمل بار ازخیابان مصطفی خمینی تهران به شهرهای مشهد شیراز تبریز اهواز اصفهان كرج قم كرمانشاه ارومیه رشت زاهدان كرمان اراك همدان یزد بندر عباس زنجان قزوین سنندج خرم آباد گرگان ساری بجنورد بندر بوشهر بیرجند ایلام شهركرد سمنان یاسوج و...
باربری سراسری تهران با نام تجاری نتسان تخفیف فوق العاده ای را برای حمل انواع بار و خرده بار و اثاثیه از خیابان مصطفی خمینی تهران به سراسر كشور در نظر گرفته است. جهت كسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و ثبت سفارش می توانید با شماره های روابط عمومی این شركت تماس حاصل فرمایید.
خیابان شهید مصطفی خمینی یكی از خیابان های مركزی تهران است كه در جهت شمالی جنوبی كشیده شده است. حمل بار و خرده بار كسبه و تجار و اثاثیه مردمان شریف این منطقه و چهار راه سیروس به اقصی نقاط كلان شهر تهران و سایر نقاط استان تهران و حتی به استان البرز و شهر كرج و سایر استانهای كشور توسط باربری تهران به انجام می رسد.
در ابتدا این خیابان وجود خارجی نداشت و تنها سه راهی به نام سیروس در خاطره ها مانده ، البته می گویند شخصی یهودی در این سه راه بنگاه شادی به نام بنگاه سیروس داشته است. بعد از اصلاحات نیك پی شهردار وقت خیابانی شهید مصطفی خمینی احداث شد كه از مولوی تا چهارراه سرچشمه به نام سیروس ، از چهارراه سرچشمه تا بالای میدان بهارستان به نام نظامیه و از شمال میدان بهارستان تا انقلاب به امین الدوله شهره شد.
پس از انقلاب ، نام پسر ارشد حضرت آیت الله روح الله خمینی بنیان گذار جمهوری اسلامی به نام شهید مصطفی خمینی نام گذاری شد. اكنون این خیابان به عنوان یكی از خیابانهای مركزی شهر تهران مطرح است و رفت و آمدهای بسیاری به این منطقه در طول روز به انجام می رسد.
با توجه به قیمت نسبی مناسب تری منازل این منطقه اسباب كشی و حمل اثاثیه از این منطقه به سایر مناطق تهران امری متداول است. اما با توجه به موقعیت مركزی خیابان شهید مصطفی خمینی و چهار راه سیروس در شهر تهران خروج خودرو های باربری از مبدا عملا دشواری های خاصی دارد.
از طرفی اغلب خیابان های این منطقه یك طرفه هستند و عبور از انها برای فردی كه تجربه كافی در این زمینه نداشته باشد بسیار سخت است. از طرف دیگر با توجه به نزدیكی این منطقه به محدوده طرح ترافیك و طرح زوج و فرد برای بسیاری از مسیرها پیدا كردن مسیر خروجی سر راست بسیار دشوار خواهد بود.
باربری تهران با استخدام رانندگان با تجربه و كارآمد توانسته است همواره بهترین مسیر را برای مقاصد مختلف انتخاب نماید و بار و اثاثیه شما را از كوتاه ترین مسیر به مقصد برساند. علاوه بر این نام باربری نتسان سالهای سال به عنوان یك شركت باربری منصف و متعهد شناخته شده است.
كلیه خدمات حمل و نقل از ابتدای كار كه حضور به موقع در مبدا می باشد تا مراحل بعدی كه شامل بارگیری اثاثیه و قرار دادن آن در خودرو می باشد و پیدا كردن مسیر مناسب و انتقال بار در اسرع وقت به مقصد و همچنین تخلیه بار با دقت و تامل كافی به نحوی كه اثاثیه كمترین آسیبی را نبینند جزو تجربیات اساسی و تاثیر گذار باربری تهران به شمار می رود.
كلیه این خدمات كه با بهترین كیفیت تقدیم مشتریان عزیز می شود جهت مثبت دیگری را نیز شامل می شوند و آن اینكه مدیریت باربری تهران تصمیم به ارائه تخفیف فوق العاده زیادی برای مشتریان خود در منطقه خیابان شهید مصطفی خمینی و چهار راه سیروس گرفته است.
جهت ثبت سفارش تنها یك تماس با روابط عمومی شركت باربری تهران كافی است تا شاهد حضور به موقع خودروهای باربری در محل شما شود.

Top