باربری تهران با نام تجاری نتسان از مبدا تهران و مشهد به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد: 05137336300    09150276300
تهران: 02133326300     09120776300

حمل بار و خرده بار با تخفیف 70%- باربری تهران با نام تجاری نتسان مفتخر است كه ارزان ترین باربری در بین شركت های فعال در زمینه حمل و نقل بار از بازار آهن مكان تهران به همه جای شهر و بلكه شهرهای اطراف تهران شناخته شده است. باربری نتسان كلیه تخفیفات خود را ضمن حفظ كیفیت خدمات باربری تقدیم مشتریان عزیز می كند.



بالاترین تخفیف حمل بار از بازار آهن مكان تهران


باربری تهران با نام تجاری نتسان مفتخر است كه ارزان ترین باربری در بین شركت های فعال در زمینه حمل و نقل بار از بازار آهن مكان تهران به همه جای شهر و بلكه شهرهای اطراف تهران شناخته شده است. باربری نتسان كلیه تخفیفات خود را ضمن حفظ كیفیت خدمات باربری تقدیم مشتریان عزیز می كند.
باربری نتسان مفتخر است كه در زمینه حمل بار از بازار آهن تهران به عنوان ارزان ترین باربری شناخته می شود كه در عین حال در سریع ترین زمان ممكن و با پرسنلی مجرب و خودروهای مدل بالا و مناسب حمل انواع بار و خرده بار و اثاثیه بهترین خدمات باربری را ارائه دهد.
بازار آهن مكان بورس آهن الات - دستگاه ها و ماشین آلات صنعتی تهران می باشد.برای دسترسی به این منطقه از وسیله نقلیه شخصی یا عمومی (اتوبوس )استفاده شود.اما برای حمل بار و اهن آلات از این بازار به خودروهای مخصوص حمل بار سنگین نیاز است كه به طور مطمئن بار مشتری را به مقصد برسانند.
این منطقه جزو محدوده طرح ترافیك و زوج و فرد نمی باشد. اما با توجه به ترافیك بالایی كه در ساعات اوج شلوغی در جنوب غرب تهران رخ می دهد مشكلاتی در زمینه حمل بار از انجا به نقاط مختلف شهر ایجاد می شود كه رانندگان با تجربه نتسان همواهر می توانند از بهترین مسیر بار را به مقصد برسانند.
بازار بزرگ آهن مكان تهران اولین بازار معتبر در زمینه فروش ، نصب و خدمات تیغه و موتور های كركره های برقی ، درب اتوماتیك پاركینگی ، درب اتوماتیك شیشه ای و دوربین مدار بسته می باشد. این شهرك صنعتی در قسمت جنوبی تهران بزرگ واقع شده است.
بازار آهن مكان دارای دو هزار و چهارصد دهنه كارگاه بوده كه حدود چهارصد دهنه آن در زمینه كركره های برقی ، درب اتوماتیك پاركینگی و درب اتوماتیك شیشه ای فعالیت دارند . بسیاری از كارخانجات تولید تیغه كركره برقی و همچنین واردكنندگان موتور و یراق آلات كركره برقی در این بازار دارای انبار و شعبات فروش می باشند. در این مكان انواع مدل تیغه های كركره برقی با برند های مختلف موجود می باشد.
هر یك از این محصولات با توجه به ابعاد و وزن ویژه ای كه دارند نیازمند خودروی مناسبی هستند چرا كه اگر مدل و نوع خودرو باربری متناسب با بار نباشد مشكلات مختلفی از معیوب شدن چرخ خودرو گرفته تا خرابی آن احتمال وقوع دارند. كلیه محصولات این ناحیه صنعتی توسط خودروهای حرفه ای باربری تهران به نقاط هدف مورد نظر مشتریان منتقل می گردد.
جهت حمل بار از این ناحیه صنعتی با توجه به نزدیكی بازار آهن تهران به بزرگ راه آزادگان اغلب از این بزرگ راه استفاده می شود. با استفاده از این اتوبان كه از شرق تا غرب جنوب تهران كشیده شده است می توان به اكثر نقاط شهر دست یافت چرا كه اتوبانهای شمال جنوبی نیز معمولا به اتوبان آزادگان متصل شده است. لذا با عبور از این مسیرها می توان به اغلب نواحی شهر تهران دست یافت.
اما در مسیرهای جنوبی تر و برای حمل بار به استانهای جنوبی مانند قم و اصفهان و... نیز مسیر بسیار خوبی وجود دارد. با حركت به سمت بارگاه امام خمینی و اتوبان شهید تندگویان حركت به سمت اتوبان بین المللی خلیج فارس می توان به كلیه استانهای جنوبی نیز دست یافت.
باربری تهران به عنوان ارزان ترین باربری در سطح كشور و با توجه به تجربه بالایی كه در طول سالیان دراز كسب نموده توانسته است اعتماد كلیه همشهریان و هموطنان عزیز را برای حمل بار از تهران به سایر نقاط كشور جلب نماید. افتخار باربری تهران كسب رضایات و خشنودی مشتریانش است.

Top