باربری تهران با نام تجاری نتسان از مبدا تهران و مشهد به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد: 05137336300    09150276300
تهران: 02133326300     09120776300

حمل بار و خرده بار با تخفیف 70%- باربری سراسری تهران با نام تجاری نتسان هر گونه بار و خرده بار شما را به ارزان ترین قیمت از شهرستان ملارد تا نقاط مختلف استان البرز و تهران و حتی تا شهر های دیگر كشور حمل می كند و این مهم در حالی است كه به اذعان كیفیت خدمات باربری تهران بالاتر از باربری های دیگر است.



ارزان ترین باربری در شهرستان ملارد كجاست؟

باربری سراسری تهران با نام تجاری نتسان هر گونه بار و خرده بار شما را به ارزان ترین قیمت از شهرستان ملارد تا نقاط مختلف استان البرز و تهران و حتی تا شهر های دیگر كشور حمل می كند و این مهم در حالی است كه به اذعان كیفیت خدمات باربری تهران بالاتر از باربری های دیگر است.
نتسان نامی شناخته شده در بین اهالی زحمت كش ملارد و صنعت گران و كشاورزان این منطقه بوده كه با عنوان ارزان ترین باربری استان تهران همواره مورد عنایت ایشان قرار می گیرد. برای حمل بار و خرده بار و اثاثیه و انواع كالا و محصولات خود می توانید با روابط عمومی باربری تهران تماس حاصل فرمایید.
شهرستان ملارد با مساحت ۹۳۰ كیلومترمربع و جمعیتی بالغ بر ۴۰۰ هزار نفر یكی از شانزده شهرستان استان تهران است. این شهرستان دارای دو بخش مركزی و صفادشت می باشد كه در غرب استان تهران واقع شده است. اغلب برای عبور به سمت كرج از نزدیكی این شهر خواهید گذشت.
شهرستان ملارد از غرب و شمال با استان البرز، از جنوب با استان مركزی و از شرق با شهرستان شهریار مرز مشترك دارد. فاصله شهرستان ملارد تا مركز استان ۵۰ كیلومتر است. حمل بار از ملارد به كلیه استانها و شهرهای مذكور با توجبه قرار گرفتن ملارد در میانه راه آنها امری حایز اهمیت بوده و هست.
تا سال ۱۳۸۸ شهرستان ملارد در تقسیمات كشوری یكی از بخشهای شهرستان شهریار محسوب میشد تااینكه براساس مصوبه شماره ۱۹۰۹۴/ت۴۱۸۳۶ مورخ ۰۱/۰۲/۱۳۸۸ هیئت محترم دولت و ابلاغیه شماره ۱۷۶۹۴۹/۶۱۱ مورخ ۰۸/۰۹/۱۳۸۸ استانداری تهران، با انتزاع از شهرستان شهریار به شهرستانی مستقل ارتقاء یافت.
این شهرستان دارای دو بخش مركزی و صفادشت، دو شهر به نام¬های ملارد و صفادشت، چهار دهستان به نام¬های ملارد شمالی، ملارد جنوبی، بی¬بی سكینه و اخترآباد و ۹۱ آبادی و ۵۹ روستای دارای سكنه است. بر اساس آخرین سرشماری نفوس و مسكن در سال ۱۳۹۵، جمعیت شهرستان ملارد نزدیك به سیصد و هشتاد هزار نفر اعلام گردیده است.
باربری تهران علاوه بر خود ملارد كلیه خدمات استثنایی خود را با تخفیفات ویژه در تمامی بخشها و روستانهای شهرستان ملارد نیز اعمال كرده و برای مردمان شریف این مناطق نیز همین تخفیف را قایل می شود. همچنین سرویس دهی به تمامی این منطاق در اسرع وقت به انجام خواهد رسید.
از سوی دیگر خدمات ویژه را نیز باربری نتسان برای صنعت گران ملارد و حومه در نظر گرفته است. با توجه به اینكه شهرستان ملارد دارای بیش از ۴۰۰ واحد تولیدی ، صنعتی وكارخانه در شهرك ها و لكه های صنعتی صفادشت، دهك و قپچاق می باشد خدمات دهی به ایشان نیز جزو وظایف اصلی باربری تهران در نظر گرفته می شود.
 مهمترین این صنایع عبارتست از سازندگان قطعات خودرو و قطعات پلیمری و شركت های پرورش قارچ و تولید كنندگان لوازم آرایشی و بهداشتی و البته سازندگان قطعات مورد استفاده در شركتهای نفتی و پالایشگاهی و و مخابراتی و حتی تولید كنندگان محصولات خوراكی و لوازم خانگی و...
اغلب این صنایع باربری نتسان را برای حمل كالا و تجهیزات خود برگزیده اند و این مهم امكان پذیر نیست مگر با سابقه درخشان در ارائه خدمات با كیفیت بالا و البته قیمت پایین تر نسبت به سایر شركت های حمل و نقلی كه مجموعه این ویژگی ها در باربری تهران یكجا جمع شده است.

Top