باربری تهران با نام تجاری نتسان از مبدا تهران و مشهد به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد: 05137336300    09150276300
تهران: 02133326300     09120776300

حمل بار و خرده بار با تخفیف 70%- باربری سراسری تهران با نام تجاری نتسان سالهای سال است كه به عنوان ارزان ترین و مطمئن ترین باربری در منطقه دو شهری شناخته شده است. حمل انواع بار و خرده بار و اثاثیه و كالا و محصول از این منطقه به دیگ نقاط استان و همچنین سایر شهرهای كشور از جمله وظایف این باربری محسوب می گردد.



ارزان ترین و مطمئن ترین باربری در منطقه دو تهران

باربری سراسری تهران با نام تجاری نتسان سالهای سال است كه به عنوان ارزان ترین و مطمئن ترین باربری در منطقه دو شهری شناخته شده است. حمل انواع بار و خرده بار و اثاثیه و كالا و محصول از این منطقه به دیگ نقاط استان و همچنین سایر شهرهای كشور از جمله وظایف این باربری محسوب می گردد.
باربری تهران در كلیه محله های منطقه دو از جمله محله تهران ویلا و محله برق آستوم و ستارخان و سعادت آباد و شهرك غرب و شهرك مخابرات و شهر آرا و صادقیه و طرشت و فرحزاد و گیشا و همایون شهر و مرزداران فعال بوده و برای حمل بار از این محله ها تخفیف ویژه را نیز قایل می شود.
برای اطلاع از تخفیف ویژه و قیمتهای استثنایی باربری تهران در این نواحی و همچنین سایر خدمات استثنایی باربری نتسان كافی ست با شماره های روابط عمومی این شركت تماس حاصل فرمایید و سفارش خود را ثبت نمایید تا در اسرع وقت خودروهای مخصوص حمل بار باربری نتسان در محل شما حاضر شده و بار شما را به مقصد برسانند.
منطقه دو تهران در شمال و شمال غرب این شهر واقع شده است. این منطقه بیش از هفتصد هزار نفر جمعیت دارد و با توجه به موقعیت شهری مخصوصی كه داراست اغلب رفت و آمد در آن با ترافیك سنگین همراه است.
برای رهایی از این ترافیك مخصوصا زمانی كه قصد حمل بار را با خودروهای ویژه این امر داشته باشید می بایست از مسیرهای خاصی استفاده شود تا با حداقل رو به رو شوید چرا كه معمولا خودروهای حمل بار برای حركت در جاده های شلوغ دشواری های بسیار بیشتری نسبت به دیگر وسایل نقلیه دارند.
منطقه دو تهران از شمال با دامنه های البرز هم مرز است و از غرب به بزرگراه اشرفی اصفهانی منتهی می شود. برای رفت  و آمد به غرب و استان البرز و همچنین برای عبور به سمت استانهای شمالی می توان از این اتوبان استفاده كرد.
همچنین اگر قصد حمل بار به سمت جنوب و جنوب شرقی تهران را داشته باشید نیز می توان از همین اتوبان عبور كرده و تا میدان آزادی طی مسیر نمود. سپس از میدان آزادی به سمت مركز تهران و یا جنوب و یا غرب انتخاب مسیر نمود.
همچنین نباید از بزرگ راه محمد علی جناح غافل شد كه بسیاری از مواقع مسیر میانبر خوبی برای حركت به برخی نقاط تهران محسوب می شود. وجود اتوبانهای متعدد در اطراف منطقه دو شهرداری تهران سبب شده است كه همواره راههای مختلفی برای تعیین مسیر وجود داشته باشد.
اما باید توجه داشت كه تجربه بالای رانندگان باربری نتسان سبب می شود كه ایشان سعی نمایند بهترین مسیر را با كمترین ترافیك انتخاب نمایند و همین مسئله است كه موجب شده تا باربری تهران به عنوان سریع ترین باربری در زمینه حمل بار در بین مناطقه تهران شناخته شود.
منطقه دو شهرداری تهران در شرق با اتوبان شهید چمران محصور شده است. این اتوبان از شمال به جنوب و تا مركز شهر تهران ادامه دارد و در مسیر مستقیم خوب به اتوبان نواب منتهی می شود كه گذر از این اتوبان نیز ما را به سایر مناطق تهران می رساند.
اتوبانهای غربی شرقی كه با منطقه دو تلاقی دارند نیز اغلب كمك شایانی برای رسیدن هر چه شریع تر بار شما به مقصد خواهند كرد. به شرطی كه رانندگان باربری تجربه مناسبی برای انتخاب بهترین مسیر به خرج دهند. كه این مهم در باربری نتسان به خوبی به ظهور رسیده است.

Top