باربری تهران با نام تجاری نتسان از مبدا تهران و مشهد به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد: 05137336300    09150276300
تهران: 02133326300     09120776300

حمل بار و خرده بار با تخفیف ویژه – باربری تهران پایین ترین نرخ حمل انواع بار و خرده بار و اثاثیه از منطقه پنج تهران به سایر نقاط استان و سایر استانهای كشور را ارائه می دهد. باربری تهران كه با نام تجاری نتسان شناخته می شود به عنوان ارزان ترین و با كیفیت ترین باربری سالهای سال است كه مورد اعتماد مردم شریف تهران قرا می گیرد.



پایین ترین نرخ حمل بار در منطقه پنج تهران و اقصی نقاط استان

باربری تهران پایین ترین نرخ حمل انواع بار و خرده بار و اثاثیه از منطقه پنج تهران به سایر نقاط استان و سایر استانهای كشور را ارائه می دهد. باربری تهران كه با نام تجاری نتسان شناخته می شود به عنوان ارزان ترین و با كیفیت ترین باربری سالهای سال است كه مورد اعتماد مردم شریف تهران قرا می گیرد.
جهت حمل بار از منطقه پنج تهران با توجه به نوع و حجم و وزن بار شما می بایست خودرو مخصوصی انتخاب گردد. باربری تهران با تنوع بالای خود از انواع وانت بار و نیسان گرفته تا خاور مسقف و كامیون و تریلی و ده چرخ و حتی خودروهای حمل بار یخچال دارد آمادگی دارد تا انواع بار و خرده و بار و اثاثیه شما را به مقصد برساند.
این شركت برای حمل بار از منطقه پنج شهرداری تهران در این ایام تخفیف ویژه ای نیز در نظر گرفته است كه قطعا مورد توجه مردمان این منطقه قرار گرفته و خرسندی و رضایت خاطر بیش از پیش ایشان را در پیش خواهد داشت.
استفاده از خاور مسقف برای حمل اثاثیه مزایای بسیاری دارد. از آن جمله می توان به پوشش بهتر اثاثیه اشاره كرد. بویژه در شرایط یك سال اخیر كه وضعیت اقلیمی و آب و هوایی كشور دچار تغییرات غیر منتظره ای شده است تاكید بر این مسئله اهمیت ویژه ای دارد.
در یك سال اخیر شاهد بوده ایم كه بارندگی ها در سطح كشور بسیار افزایش یافته و گاهی به طور ناگهانی شاهد بارانهای شدید و طولانی مدت می باشیم. همین امر نشان می دهد كه استفاده از خاور مسقف برای حمل اثاثیه تا چه اندازه می تواند مفید باشد.
چرا كه بارندگی در بسیاری از مواقع آسیبهای جبران ناپذیری بر اثاثیه شما وارد خواهد آورد. همین امر در خصوص سایر كالاهایی كه در معرض بارش باران امكان آسیب دیدگی دارند به همین نحو صدق می كند و استفاده از خاور یا خودرو حمل بار مسقف و با پوشش مناسب ضروری است.
اما در خصوص منطقه پنج باید گفت كه این منطقه از جنوب به جاده مخصوص كرج، از شمال به دامنه كوه های البرز، از غرب به رودخانه كن و منطقه بیست و دو و از شرق به بزرگراه محمد علی جناح و اشرفی اصفهانی محدود می‌شود.

جهت حمل بار از منطقه پنج شهرداری تهران به سمت استانهای غربی می توان از جاده مخصوص كرج استفاده كرد و به استان البرز و سایر استانهای غرب كشور از جمله قزوین و زنجان و آذربایجان دست یافت. همچنین در صورتی كه مسیر خود را تا میدان آزادی ادامه دهیم و از انجا به سمت جنوب پیش رویم به بزرگ راه آزادگان می رسیم.

از بزرگ راه آزادگان نه تنها مناطقه جنوبی و شرقی استان تهران در دسترس خواهد بود بلكه می توان به سمت سایر استانها در شرق كشور نیز انتخاب مسیر نمود. استانهای سمنان و مجموعه استانهای سه گانه خراسان در این مسیر در دسترس خواهند بود.
منطقه پنج كه به پهنه توسعه شهر تهران معروف است، پس از انقلاب اسلامی به دلایل مختلف از جمله سرریز جمعیت تهران از مناطق مركزی و جنوبی و سیل مهاجرین به تهران، با افزایش جمعیت و توسعه روبرو بوده است.
رشد سریع جمعیت این منطقه در سال‌های پس از پیروزی انقلاب، نشان دهنده میل مردم به سكونت در این منطقه جوان بوده است. منطقه ۵ به دلیل قرار گرفتن در كوهپایه دارای آب و هوای سرد و كوهستانی است.
باربری تهران حمل بار ازتمامی محلات این منطقه را از جمله پونك شهران آریا شهر مهران برحزاد شهر زیبا جنت آباد باغ فیض سردار جنگل كن و سولقان شهرك آپادانا شهرك اكباتان و محله اشرفی اصفهانی با تخفیف ویژه تقدیم همشهریان عزیز می نماید.
جهت اطلاع از شرایط ویژه این باربری و قیمتهای تخفیف دار آن می توانید با شماره های روابط عمومی تماس گرفته و سفارش خود را ثبت نمایید.

Top