باربری تهران با نام تجاری نتسان از مبدا تهران و مشهد به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد: 05137336300    09150276300
تهران: 02133326300     09120776300

حمل بار و خرده بار با تخفیف 70%- باربری سراسری تهران كه در میان مردم شریف منطقه شش شهرداری تهران با نام تجاری نتسان شناخته می شود مفتخر است كه مناسبت ترین قیمت حمل انواع بار و كالا و اثاثیه را ضمن حفظ كیفیت خدمات ارائه می دهد. پایین ترین قیمت و بالاترین خدمات باربری تهران را به بهترین باربری در كشور بدل كرده است.



مناسب ترین قیمت حمل بار با نیسان و خاور مسقف از منطقه شش تهران

باربری سراسری تهران كه در میان مردم شریف منطقه شش شهرداری تهران با نام تجاری نتسان شناخته می شود مفتخر است كه مناسبت ترین قیمت حمل انواع بار و كالا و اثاثیه را ضمن حفظ كیفیت خدمات ارائه می دهد. پایین ترین قیمت و بالاترین خدمات باربری تهران را به بهترین باربری در كشور بدل كرده است.
حمل بار از منطقه 6 شهرداری تهران به سایر مناطق و حتی به سایر استانها و گوشه و كنار مملكت عزیزمان ایران توسط باربری نتسان به انجام می رسد. مدیریت باربری تهران وظیفه خود می داند كه با توجه به شرایط اقتصادی فعلی با قناعت به حداقل سود سهمی در بهبود اوضاع مردم شریف میهنمان داشته باشد.
به همین منظور مدیریت باربری نتسان تخفیفات ویژه و قابل توجهی را برای مردم شریف منطقه شش شهرداری تهران در حمل بار و كالا و اثاثیه به سایر مناطق در نظر گرفته است.
جهت اطلاع از خدمات وتخفیفات ویژه این باربری تنها یك تماس با واحد روابط عمومی آن شركت كافی است تا ضمن ثبت سفارش شما در اولین فرصت خودروهای حمل بار در محل شما حضور یافته و بار و كالای مد نظر شما را در اولین فرصت به مقصد برسانند. قطعا تلاش ما در این راستا خواهد بود كه پس از اولین تماس شما نیز به یكی از مشتریان دائمی ما تبدیل گردید.
منطقه 6 از سویی به لحاظ هندسی به طور تقریبی در مركزیت جغرافیایی شهر تهران قرار گرفته و از سوی دیگر به لحاظ موقعیت و همجواری با مركز ثقل قدیمی شهر، تحت تأثیر اقداماتی كه پهلوی اول در خصوص توسعه تهران انجام داد و با انتقال و حركت تدریجی موقعیت مركز شهر به سمت شمال و شمال غربی، از دهه 40 مركزیت فضایی ـ فعالیتی پیدا نمود.
همین امر باعث شده تا حمل و نقل كالا از این منطقه به سایر مناطق و به خارج از شهر تهران امری دشوار و حرفه ای قلمداد شود. چرا كه ترافیك سنگین محورهای مختلف در اطراف منطقه شش اغلب مشكلاتی را برای حمل بار از این منطقه ایجاد می كند و لازم است با استفاده از تجربه بالای رانندگان باربری مسیرهای جایگزین مناسب انتخاب گردد.
این منطقه با جمعیتی بالغ بر دویست و پنجاه هزار نفر در سر شماری (1395) و وسعت 2137.9 هكتار از چهار جهت غرب، شرق، شمال و جنوب به ترتیب به وسیله بزرگراههای چمران، مدرس، همت و محور انقلاب- آزادی محاط شده است.
همچنین باید در نظر داشت كه منطقه شش با سطحی معادل 3 درصد مساحت شهر تهران و 2.9 درصد كل جمعیت آن، در حال حاضر بیش از 30 درصد ساختمان‌های حكومتی - دولتی، نهادها و بانك‌های دولتی و خصوصی و ارگان‌های اصلی كشوری را در خود جای داده است. به عبارت دیگر مغز متفكر حكومتی، سیستم تصمیم‌سازی، مدیریت دولتی و همچنین موتور نظام بازرگانی - اقتصادی نوین تهران در منطقه شش استقرار یافته است.
حمل و نقل انواع خرده بار مورد نیز این ارگانهای دولتی و غیر دولتی نیز تجربه خاص خود را می طلبد. یكی از ویژگی های این نوع از حمل بار تمركز بر سرعت عمل و دقت در حفظ بار می باشد. پرسنل مجرب و متعهد باربری تهران خیال شما را از این مسئله به كلی راحت می نمایند.
 مجموعه عوامل فوق به همراه شبكه دسترسی و حمل و نقل شهری ویژه آن (تنوع سلسله مراتبی شبكه در منطقه از بزرگراههای شهری تا دسترسی محله‌ای)، برای منطقه نوعی مزیت نسبی در تقاضا برای تأمین كاربری‌های رده منطقه‌ای، شهری، ملی و حتی فراملی فراهم آورده است.
 این امر هم می‌تواند به منزله یك پتانسیل و هم به منزله یك نیروی تهدیدكننده محسوب شود. در نتیجه برنامه‌ریزی‌های آینده برای تغییر كاربری‌ها بایستی بسیار محتاطانه و با محاسبه تأثیرات جانبی این پتانسیل بر پیكره مسكونی، تعادل كاربری‌ها و زندگی شهری منطقه همراه باشد.
لازم به تاكید بیشتر نیست كه چنین منطقه ای قاعدتا باید از خدمات دهی با كیفیتی نیز خوردار باشد كه یكی از خدمات مورد نیز در این منطقه وجود باربری متعهد و با تجربه است كه شركت باربری تهران به همین منظور نقشی پر رنگ در این منطقه بازی می كند.

Top