باربری تهران با نام تجاری نتسان از مبدا تهران و مشهد به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد: 05137336300    09150276300
تهران: 02133326300     09120776300

حمل بار و خرده بار با تخفیف 70%- باربری تهران كه با نام تجاری نتسان در بین مردم شهر تهران شناخته شده است. با توجه به قیمت فوق العاده ارزان و كیفیت بالای خدمات باربری و وجود پرسنل باتجربه و متعهد و خودروهای پیشرفته خود در منطقه هفت تهران و سراسر كشور به عنوان بهترین و محبوب ترین باربری در بین مردم مشهور است.



بهترین و ارزان ترین شركت باربری در منطقه هفت شهرداری تهران

باربری تهران كه با نام تجاری نتسان در بین مردم شهر تهران شناخته شده است. با توجه به قیمت فوق العاده ارزان و كیفیت بالای خدمات باربری و وجود پرسنل باتجربه و متعهد و خودروهای پیشرفته خود در منطقه هفت تهران و سراسر كشور به عنوان بهترین و محبوب ترین باربری در بین مردم مشهور است.

حمل بار از منطقه هفت شهرداری تهران به دیگر مناطق و شهر و دیگر نواحی استان و حتی استانهای دیگر توسط باربری تهران این امكان را به شما خواهد داد تا از خدمات ویژه ی این باربری استفاده نمایید و این در حالی است كه نرخ حمل بار در این شركت كمتر از نرخ اتحادیه و بلكه پایین تر از هر شركت باربری دیگری است.

دلیل این امر لحاظ كردن تخفیفات ویژه پاییزه جهت همشهریان عزیز است. با كاهش هزینه ها و كاهش سود باربری نتسان به این مهم دست یافته و از همین طریق توانسته است رضایت و خرسندی كامل مشتریان خود را كسب نماید.

یكی از فاكتورهایی كه برای تشخیص درجه و رتبه یك شركت باربری مد نظر قرار می گیرد خودروهای مورد استفاده در آن شركت است. كارشناسان صنعت حمل و نقل همواره تاكید بسیاری بر این موضوع داشته و دارند.

این مسئله از دو جهت قابل تامل است؛ نخست كیفیت و مدل خودروهای مورد استفاده است. چرا كه استفاده از خودروهای فرسوده می توانند مشكلات عدیده ای به همراه اورد. از یك سو خودروهای فرسوده و پر كار ممكن است در مسیر حمل بار دچار خرابی شوند و از سوی دیگر سرعت عمل این خودروها بسیار پایین خواهد بود.

همچنین در صورتی كه از خودروهای مدل پایین و پر كار استفاده شود ممكن است كه به علت پوسیدگی قسمتهای مختلف محفظه بار به كالا و اثاثیه مشتری آسیب وارد شود. چرا كه اثاثیه منزل در هنگام حمل و نقل بسیار آسیب پذیر هستند و كالاهای مختلف نیز مخصوصا اگر محصولات تولیدی باشند و دارای بسته بندی خاص خود باشند ممكن است در این نوع خودروها دچار آسیب گردند.

باربری نتسان با عنایت به همین امر سعی نموده كه اغلب خودروهای مدل بالاتر و با كیفیت تر را به خدمت بگیرد تا رضایت خاطر مشتریان خود را بیش از پیش فراهم نماید.

از سوی دیگر تنوع خودروهای موجود در یك شركت باربری اهمیت بسزایی دارد. برای حمل انواع بار و خرده بار و اثاثیه و انواع محصولات تولیدی با توجه به شرایط محصول می توان از خودروهای مختلفی استفاده كرد. از جمله شرایط مد نظر می توان به وزن كالا، حجم كالا، حساسیت كالا، آسیب پذیری كالا در برابر بارندگی و... اشاره نمود.

اغلب تاكید می شود كه برای هر بار مخصوصی از خودروی متناسب با آن بار استفاده شود. همین امر وجود تنوع خودرو در شركت باربری را دارای اهمیت جلوه می دهد. باربری نتسان به همین منظور با بهره گیری از خودروهای متنوع از وانت بار و نیسان گرفته تا خاور مسقف و كامیون و تریلی در خدمت مردمان شریف تهران است.

جهت اطلاع از تخفیفات و خدمات ویژه باربری تهران برای حمل انواع بار و اثاثیه می توانید با شماره های روابط عمومی این شركت تماس حاصل فرموده و سفارش خود را ثبت نمایید.

Top