باربری تهران با نام تجاری نتسان از مبدا تهران و مشهد به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد: 05137336300    09150276300
تهران: 02133326300     09120776300

حمل بار و خرده بار با تخفیف 70%- باربری تهران با برند تجاری نتسان سالهاست كه در منطقه نه تهران فعالیت می كند. نتسان به عنوان ارزان ترین و با كیفیت ترین باربری در منطقه نه تهران با انواع خودرو از جمله وانت بار و نیسان و خاور مسقف و تریلی و كامیون و... آماده خدمات رسانی به مشتریان عزیز می باشد.



حمل بار با نیسان و خاور مسقف و... از منطقه نه شهرداری تهران

باربری تهران با برند تجاری نتسان سالهاست كه در منطقه نه تهران فعالیت می كند. نتسان به عنوان ارزان ترین و با كیفیت ترین باربری در منطقه نه تهران با انواع خودرو از جمله وانت بار و نیسان و خاور مسقف و تریلی و كامیون و... آماده خدمات رسانی به مشتریان عزیز می باشد.
    حمل انواع بار و خرده بار و اثاثیه و انواع كالا و محصولات شما از منطقه 9 شهرداری تهران به اقصی نقاط استان و دیگر شهرهای كشور توسط باربری تهران با انواع خودروهای مدل بالای مخصوص حمل از خودروهای حمل بار سبك مانند وانت بار و نیسان گرفته تا خودروهای مخصوص حمل بار نیمه سنگین مانند خاور های مسقف و غیر مسقف و حتی خودروهای ویژه بارهای حجیم و سنگین مانند انواع كامیون و تریلی و ده تن در خدمت مردمان شریف شهرمان است.
منطقه ۹ شهرداری تهران یكی از مناطق شهری تهران است كه در غرب شهر تهران قرار دارد. این منطقه از دو ناحیه تشكیل شده است و دارای هشت محله می‌باشد. ناحیه یك شامل سه محله و ناحیه دو شامل پنج محله می‌باشد. از مهمترین اماكن این منطقه می‌توان به فرودگاه مهرآباد، پادگان جی، پارك المهدی اشاره كرد.
محله های این منطقه شامل محله استاد معین و امام زاده عبد الله و دكتر هشیار و محله سر آسیاب مهرآباد و محله شمشیری و شهید دستغیب و محله فتح و محله صنعتی و محله فرودگاه مهر آباد جنوبی هستند كه سرویس دهی به كلیه این محله ها توسط باربری نتسان به خوبی به انجام می رسد.
باربری تهران با نام تجاری نتسان تخفیفات استثنایی تا مرز هفتاد درصدی را برای حمل بار از منطقه نه شهرداری تهران به سایر نقاط استان و سایر شهرهای كشور در نظر گرفته است. برای اطلاع از این تخفیفات و ثبت سفارش می توانید با یكی از شماره های روابط عمومی این باربری كه در سایت موجود است تماس حاصل فرمایید.
تنوع خودرو از جهات مختلفی در كیفیت خدمات باربری تاثیر گذار است. یكی از این جهات تاثیری است كه در هزینه باربری می گذارد. اگر برای حمل بار با حجم كمتر از خودرو بزرگ تر استفاده شود با توجه به اینكه معمولا هزینه خودروها متفاوت است ان امر هزینه نهایی را افزایش خواهد داد.
همچنین هر نوع بار با توجه به جنس آن نیاز به خودرو مخصوصی دارد به عنوان مثال بارهایی كه آسیب پذیرتر هستند می بایست از خودروهایی با لرزش و ارتعاش كمتر استفاده شود. همچنین برای حمل آهن آلات و یا ماشین آلات سنگین می بایست از خودروهای قوی تر استفاده شود.
    از دیگر جنبه هایی كه انتخاب خودرو حمل بار دارای اهمیت می باشد مسقف و یا غیر مسقف بودن خودرو است. با توجه به افزایش بارندگی در یك سال اخیر در اقصی نقاط كشور از جمله استان تهران و امكان شروع غیر مترقبه بارندگی این مهم قابل توجه می گردد.
بسیاری از انواع بار از انواع بارهای چوبی مانند انواع مبلمان و میزهای اداری و انواع بارهای بسته بندی شده و البته كالاهایی كه به عنوان محصول تولیدی حمل و نقل می گردند در مقابل بارندگی آسیب پذیر هستند. استفاده از خاور مسقف در این جاست كه اهمیت بسزایی خواهد داشت.
حتی در صورت عدم بارندگی برخی محصولات در مقابل گرد و غبار و باد نیز حساس هستند و استفاده از خودرو حمل بار مسقف در اینجا نیز اهمیت بیشتری می یابد.


Top