باربری تهران با نام تجاری نتسان از مبدا تهران و مشهد به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد: 05137336300    09150276300
تهران: 02133326300     09120776300

حمل بار و خرده بار با تخفیف 70%- باربری تهران با نام تجاری نتسان به عنوان منصف ترین و ارزان ترین باربری در منطقه ده شهرداری تهران شناخته شده است كه ضمن ارائه پایین ترین قیمت كیفیت خدمات خود را نیز حفظ نموده است. دلیل ارزان بودن نرخ هزینه باربری كاهش هزینه ها و سود و استفاده از رانندگان مجرب و منصف می باشد.



منصف ترین و ارزان ترین باربری در منطقه ده شهرداری تهران

باربری تهران با نام تجاری نتسان به عنوان منصف ترین و ارزان ترین باربری در منطقه ده شهرداری تهران شناخته شده است كه ضمن ارائه پایین ترین قیمت كیفیت خدمات خود را نیز حفظ نموده است. دلیل ارزان بودن نرخ هزینه باربری كاهش هزینه ها و سود و استفاده از رانندگان مجرب و منصف می باشد.
حمل انواع بارهای سبك و سنگین و انواع كالا و محصول و اثاثیه از منطقه ده شهرداری تهران به سایر نقاط استان و دیگر نقاط كشور توسط باربری تهران كه با نام تجاری نتسان شهرت یافته است به انجام می رسد. حمل بار از این مناطق با تخفیف استثنایی به شرح زیر به انجام می رسد.
مجموع قیمت حمل بار كه توسط مشتری به شركت باربری پرداخت می شود از دو سه قسمت تشكیل یافته است. نخست هزینه مربوط به كارگران باربری كه وظیفه بارگیری و تخلیه بار را بر عهده دارند. استفاده از كارگر مجرب و با تعهد امری ضروری می باشد.
 اما اگر كلیه حقوق كارگران رعات شود و امنیت كاری ایشان تامین شود همچنین اگر تعداد بارهای حمل و نقل شده در طول روز افزایش یابد می توان از كارگرانی كه كمترین هزینه را با وجود تعهد و تجربه بالا نیاز داشته باشند بهره برد. باربری نتسان با استفاده از تجربه های دراز مدت مدیریتی توانسته است در این زمینه هزینه های خود را تا حد امكان كاهش دهد.
دومین هزینه اساسی در زمینه باربری به هزینه ماشین و دستمزد راننده مربوط می شود. برای كاهش این هزینه چند راهكار در باربری نتسان به كار گرفته شده است. نخست آنكه حدالمقدور از رانندگان منصف استفاده شود.
دومین راهكار ایجاد شرایطی است كه بتوان راننده را به سود بیشتری در مجموعه كار در طول روز رساند. این امر به این طریق صورت می گیرد كه با گسترش سرویس دهی در مناطق مختلف یك خودرو وقتی باری را از یك منطقه به منطقه دیگر حمل می كند بی كار باقی نمی ماند.
بلكه این خودرو بار دیگری را نیز از همین منطقه به منطقه دیگری می تواند حمل كند. با افزایش سرویس دهی به نحوی كه ذكر شد رانندگان باربری نتسان با وجود كاهش سود خود از یك سرویس دهی در مجموع یك روز میزان سود و درآمد بیشتری را نیز جلب كند.
مشاهده می شود كه با استفاده از راهكارهای خلاقانه و مدیریتی چگونه هزینه های باربری در دو مورد فوق كاهش یافت. سومین هزینه در حمل بار سود و پوسانت دریافت شده توسط خود باربری می باشد. باربری نتسان برای كاهش هزینه های نهایی حمل بار سود خود را تا هفتاد درصد كاهش داده است.
همه موارد فوق سبب می شود كه هزینه نهایی حمل بار در باربری نتسان بسیار كاهش یابد و این مهم باعث گردیده كه باربری تهران به عنوان ارزان ترین و منصف ترین باربری در صنعت حمل و نقل كشور در میان مردم شهره گردد.
منطقه ۱۰ در بخش غربی شهر تهران قراردارد و با مناطق هفده ، یازده ، نه و دو هم مرز می‌باشد. این منطقه با بیش از هشتاد سال سابقه شكل گیری از شمال به خیابان آزادی از شرق به بزرگراه شهید نواب صفوی، از جنوب به خیابان قزوین و از غرب به خیابان شهیدان، هرمزگان و پادگان جی محدود می‌شود.
این منطقه دارای سه ناحیه خدمات شهری و ده محله قدیمی می‌باشد كه شاخص‌ترین آنها محلات سلسبیل، بریانك، حسام الدین و قصرالدشت هستند. این منطقه پرجمعیت‌ترین منطقه تهران است. در این قسمت از شهر تهران سرانه ورزشی برای هر نفر طبق استانداردهای كلانشهرها بسیار پائین است.
مساحت منطقه معادل ۸۰۷ هكتار می‌باشد و در حدود ۳۴۰ هزار نفر را در خود جای داده است كه با تراكم ۴۲۰ نفر در هكتار جزء پر تراكم ترین مناطق شهر تهران می‌باشد. كلیه این نواحی و مردمان شریف این منطقه می توانند از خدمات ویژه و تخفیفات استثنایی باربری تهران بهره ببرند.

Top