باربری تهران با نام تجاری نتسان از مبدا تهران و مشهد به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد: 05137336300    09150276300
تهران: 02133326300     09120776300

حمل بار و خرده بار با تخفیف 70%- باربری تهران كه خدمات خود را با برند تجاری نتسان ارائه می دهد سالهای سال است كه در منطقه دوازده شهرداری تهران حضوری فعال و گسترده دارد و توانسته است به عنوان ارزان ترین باربری معرفی كند. قیمت ارزان حمل بار و خرده بار و اثاثیه در باربری نتسان در حالی است كه كیفیت خدمات این باربری از رتبه بسیار بالایی در شهر تهران برخوردار است.



ارزان ترین قیمت حمل بار و اثاثیه از منطقه دوازده شهرداری تهران

باربری تهران كه خدمات خود را با برند تجاری نتسان ارائه می دهد سالهای سال است كه در منطقه دوازده شهرداری تهران حضوری فعال و گسترده دارد و توانسته است به عنوان ارزان ترین باربری معرفی كند. قیمت ارزان حمل بار و خرده بار و اثاثیه در باربری نتسان در حالی است كه كیفیت خدمات این باربری از رتبه بسیار بالایی در شهر تهران برخوردار است.
منطقه ۱۲ یكی از مناطق قدیمی شهر تهران محسوب می‌شود كه در مركز این شهر واقع شده ‌است. این منطقه از شمال به خیابان انقلاب، از غرب به خیابان حافظ و خیابان وحدت اسلامی و از جنوب به خیابان شوش و از شرق به خیابان ۱۷ شهریور و اتوبان شهید محلاتی محدود می‌شود.
برای بسیاری از مراجعین سایت باربری تهران جای سوال و شگفتی است كه چطور ممكن است یك شركت خدماتی شعار تا هفتاد درصد تخفیف را سر لوحه كار خود قرار دهد. بسیاری از مراجعین می پرسند كه این شعار دقیقا به چه معناست؟
حتی گاهی با بدبینی و اعتراض نسبت به این شعار برخورد می شود اما باید خاطر نشان ساخت كه این شعار به معنایی كه ایشان گمان می برند نیست و هفتاد درصد تخفیف نسبت به نرخ معمول هزینه حمل بار لحاظ نمی شود بلكه این تخفیف به سود باربری مربوط است.
در توضیح باید خاطر نشان ساخت كه هزینه نهایی كه از مشتری جهت حمل بار یا اثاثیه دریافت می شود به چند بخش تقسیم می شود. قسمت نخست هزینه راننده و خودرو حمل بار است. قسمت دوم هزینه كارگران و پرسنلی است كه زحمت چیدمان بار در خودرو و تخلیه آن را بر عهده دارند.
سومین قسمت سود یا پورسانت باربری است كه با توجه به مسئولیت و هزینه های جاری مانند كرایه دفتر و... اختصاص می یابد. باربری تهران برای رفاه حال مشتریان عزیز خود از قسمت اعظم سود خویش چشم پوشی كرده و تا هفتاد درصد تخفیف در این زمینه در نظر گرفته است.
یعنی من باب مثال اگر هزینه حمل اثاثیه شما به نحوی باشد كه ده هزار تومان سود و پورسانت باربری در نظر گرفته شود هفتاد درصد این مبلغ به عنوا تخفیف در نظر گرفته و تنها سه هزار تومان به عنوان سود به باربری می رسد.
اما حال سوال جالبتری پیش می اید كه خوانندگان نكته سنج سایت باربری تهران بدان اشاره خواهند كرد و خواهند پرسید با این حساب چگونه است كه باربری تهران به عنوان ارزان ترین باربری در سطح كشور شهرت یافته است؟
در پاسخ به ایشان باید گفت كه قیمت پایین خدمات حمل بار در باربری تهران بیش از آنكه به كاهش سود مربوط باشد به مدیریت خلاقانه و كاهش هزینه ها مربوط است. این امر از چند جنبه مختلف قابل بررسی می باشد.
نخست انكه پرسنلی كه در شركتهای باربری كار می كنند اگر با شرایط مساعدی روبه رو شوند هم از لحاظ امنیت شغلی هم آرامش موجود در محیط كار و... حاضر هستند تا با حقوقهای مناسب تر به خدمت مشغول باشند.
از سوی دیگر با كاهش قیمت به زیر نرخ معمول بازار و افزایش متناسب تعداد حمل بار در طول روز، هم برای خودرو و رانندگان و هم برای كارگران در مجموع میزان كار افزایش یافته و متناسب با افزایش حجم كار، دریافتی و سود ایشان نیز بالاتر می رود.
لذا مدیریت باربری تهران با در نظر گرفتن این اهداف پرسنلی را به خدمت گرفته كه از تجربه بسیار بالایی در زمینه حمل بار برخوردار بوده و همچنین توان مناسبی نیز داشته باشند و به این ترتیب از طرفی قیمت تمام شده حمل بار كاهش می یابد و از طرف دیگر درآمد پرسنل بالاتر از حد نرمال خواهد بود.
این است راز ارزان ترین باربری در كشور و راز موفقیت باربری تهران.

Top