باربری تهران با نام تجاری نتسان از مبدا تهران و مشهد به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد: 05137336300    09150276300
تهران: 02133326300     09120776300

حمل بار و خرده بار با تخفیف 70%- باربری تهران كه در منطقه چهارده با نام تجاری نتسان سالهای سال فعالیت نموده است. اكنون با توجه به خدمات گسترده خود هم از نظر كیفیت و هم از نظر قیمت به عنوان بهترین باربری این منطقه شناخته می شود. پیشنهاد می كنیم حمل بار خود را به ارزان ترین و با كیفیت ترین باربری تهران بسپارید.



بهترین باربری از نظر كیفیت خدمات و قیمت ارزان در منطقه 14 تهران

باربری تهران كه در منطقه چهارده با نام تجاری نتسان سالهای سال فعالیت نموده است. اكنون با توجه به خدمات گسترده خود هم از نظر كیفیت و هم از نظر قیمت به عنوان بهترین باربری این منطقه شناخته می شود. پیشنهاد می كنیم حمل بار خود را به ارزان ترین و با كیفیت ترین باربری تهران بسپارید.
حمل انواع بار و خرده بار و اثاثیه از منطقه چهارده تهران به سایر نقاط این شهر و دیگر شهرهای كشور توسط باربری تهران به ارزان ترین قیمت به انجام می رسد. جهت ثبت سفارش می توانید با یكی از شماره های روابط عمومی مندرج در سایت باربری تهران تماس حاصل فرمایید.
منطقه ۱۴ شهرداری در قسمت شرق تهران قرار دارد و در شمار مناطق كم وسعت تهران محسوب می‌شود. ین منطقه از شمال به خیابان پیروزی، از غرب به خیابان ۱۷ شهریور، از جنوب به خیابان خاوران و از شرق به بزرگراه بسیج مستضعفین محدود می‌شود.
منطقه ۱۴ شامل ۶ ناحیه و ۲۵ محله است وجود آبادی‌های دولاب و سلیمانیه را بعنوان نواحی مسكونی حاشیه شرقی تهران در محدوده منطقه چهارده بیان می دارد.
باربری تهران به كلیه محلات بیست و پنج گانه منطقه شهارده از جمله محله های صاحب الزمان، شكوفه، چهارصد دستگاه، ابوذر، شاهد، شاهین، دولاب، تاكسیرانی، مینا، جوادیه، صد دستگاه، شیوا، نبی اكرم، پرستار، عارف و... سرویس دهی می نماید.
    اما برای بسیاری از مراجعین سایت باربری تهران این سوال پیش می آید كه این شركت چگونه می تواند با وجود بالا نگه داشتن كیفیت خدمات خود پایین ترین قیمت را ارائه دهد و پس از چند سال به عنوان ارزان ترین باربری در سطح استان معرفی شود.
تنها كافی ست نام ارزان ترین باربری را در اینترنت جستجو كنید تا باربری تهران با برند تجاری نتسان به عنوان ارزان ترین شركت باربری در این استان به شما معرفی شود. این مهم از ابتدای تاسیس این شركت به عنوان یكی از اهداف بلند مدت مدیریتی معرفی شده است.
دست یابی به این هدف را نه در كاهش كیفیت خدمات بلكه در مدیریت خلاقانه و هوشمندانه باربری تهران می توان مشاهده كرد. برای این منظور از چند راهكار زیر استفاده شده است.
نخست انكه باربری تهران سود مربوط به خود را یعنی پورسانتی را كه از هر حمل بار دریافت می كند تا هفتاد درصد كاهش داده است. این مهم تاثیر بسزایی در كاهش قیمت حمل بار در باربری تهران سنبت به دیگر باربری های فعال در این استان محسوب می شود.
نكته بعدی استخدام پرسنلی است كه از طرفی تجربه بالایی داشته باشند تا بتوانند بهترین خدمات را به مشتریان عزیز ارائه دهند و از سوی دیگر به حداقل دستمزد قانع باشند. در اینجا برای شما سوال پیش خواهد امد كه چطور ممكن است پرسنل با تجربه راضی به فعالیت با حداقل دستمزد باشند.
برای پاسخ به این سوال خاطر نشان می سازیم كه باربری تهران با روشهای مدیریتی و تبلیغات گسترده توانسته است تعداد سرویسهای خود را از مناطق مختلف به میزان قابل توجهی افزایش دهد و با مدیریت صحیح این سفارشات به نحوی عمل نماید كه هر خودرو كه باری را از منطقه ای به منطقه دیگر حمل می كند در مسیر برگشت خود نیز دوباره بار دیگری را به نقطه دیگری حمل كند.
تعدد سفارشات و حمل بار پی در پی برای خودرو و پرسنل هر چند كه دستمزد آنها از هر حمل بار به میزان كمی بوده باشد در نهایت درامد روزانه و ماهیانه ایشان را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. به این ترتیب پرسنل با تجربه باربری تهران می توانند دستمزدی بیش از انچه انتظارش را داشتند دریافت دارند.
همین مهم برترین خودروهای حمل بار و بهترین پرسنل در زمینه حمل و نقل را ترغیب می نماید تا در باربری تهران استخدام شوند و ضمن ارائه خدمات با كیفیت از درآمد بالایی نیز سود ببرند.

Top