باربری تهران با نام تجاری نتسان از مبدا تهران و مشهد به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد: 05137336300    09150276300
تهران: 02133326300     09120776300

حمل بار و خرده بار با تخفیف 70%- اگر می خواهید با خدمات ارزان ترین باربری استان تهران در منطقه یازده شهرداری تهران آشنا شوید به شما پیشنهاد می كنیم این مقاله را مطالعه فرمایید. باربری تهران كه با نام تجاری نتسان در استان فعال است به تمام نقاط كشور سرویس دهی می كند.



ارزان ترین باربری در منطقه پانزده شهرداری تهران

اگر می خواهید با خدمات ارزان ترین باربری استان تهران در منطقه یازده شهرداری تهران آشنا شوید به شما پیشنهاد می كنیم این مقاله را مطالعه فرمایید. باربری تهران كه با نام تجاری نتسان در استان فعال است به تمام نقاط كشور سرویس دهی می كند.
باربری نتسان سالهاست كه در منطقه پانزده شهرداری تهران نیز مانند سایر مناطق حضوری فعال دارد و حمل انواع محموله را به ارزان ترین قیمت در بین سایر باربری های استان به انجام می رساند. حمل انواع بار و خرده بار و اثاثیه و كالا یا محصول شما از منطقه پانزده به دیگر مناطق تهران و یا دیگر استانهای كشور با نرخ های استثنایی هنر باربری تهران است.
اما در خصوص فعالیت این باربری در منطقه 15 باید گفت این منطقه در جنوب شرقی شهر تهران قرار دارد و مهم‌ترین بخش آن شهرك افسریه و جاده خاوران است.  رشد محدوده منطقه ۱۵ شهرداری تهران  طی چند دهه اخیر پیوسته جریان داشته است و در سال‌های اخیر اكثر زمین‌های خالی سطح منطقه توسط واحدهای مسكونی اشغال شده است.
باربری تهران در كلیه محله های این منطقه از جمله محله مظاهری، مینابی، بیسیم، شوش، طیب، مطهری، ابوذر، هاشم آباد، اتابك، شهید بروجردی، كیان شهر شمالی، كیان شهر جنوبی، رضویه، مشیریه، افسریه شمالی، افسریه جنوبی، مسعودیه، والفجر، قیامدشت، خاورشهر، آهنگ، اتوبان بعثت، افسریه، خاوران و محله مشیریه فعالیت گسترده ای دارد و تمامی این ناحیه ها را پوشش می دهد.
منطقه ۱۵ از شمال به پادگان قصر فیروزه، ۴۵ متری آهنگ، خیابان خاوران و شوش شرقی و از غرب به خیابان فدائیان اسلام و از جنوب به خیابان دولت آباد، كوه بی‌بی شهربانو و كارخانه سیمان و از شرق به كوه‌های شرقی تهران و اراضی افسریه منتهی می‌شود. بخشی از محدوده منطقه نیز در حریم شهر واقع است.
موقعیت استراتژیك منطقه پانزده شهرداری تهران و نزدیكی و دسترسی آسان از این منطقه به اتوبان آزادگان امكان حمل بار به نقاط غربی استان تهران و همچنین استانهای غربی را فراهم می آورد. برای دسترسی به نقاط شمالی تر نیز می توان از اتوبان شهید باقری و اتوبان امام علی (ع) استفاده كرد.
همچنین برای دسترسی به شهركهای شرقی و استانهای سمنان و مجموعه استانهای خراسان و دیگر استانهای شرقی نیز به راحتی می توان از جاده سراسری امام رضا (ع) سود جست.
اما برای حمل بار به استانهای جنوبی دو مسیر مختلف وجود دارد. از سویی می توان در بزرگ راه آزادگان به سمت غرب طی مسیر نمود و سپس به سمت حرم مطهر امام و جنوب شهر تغییر مسیر داده در مسیر جاده سراسری خلیج فارس كه به سمت قم كاشان و اصفهان كشیده شده و تا بندر عباس ادامه دارد قرار گرفت.
همچنین از این جاده به سمت شرغ و غرب تقریبا كلیه استانهای جنوبی تر از استان تهران در دسترس خواهند بود.
مسیر دوم استفاده از جاده امام رضا (ع) و حركت به سمت شهر گرمسار است. از نزدیكی گرمسار مسیر میانبری به سمت قم وجود دارد كه با انتخاب این مسیر شما می توانید به میانه راه تهران قم وارد شده و مجددا به سمت دیگر استانهای مورد نظر خود حركت كنید.
اما از جمله خدمات گسترده ی باربری تهران علاوه بر موارد فوق می توان به استفاده از پرسنل و با تجربه و كارآمد اشاره كرد. پرسنل باربری تهران با دقت بالا و از بین متقاضیان بسیاری كه تقاضای حضور در این شركت معتبر را دارند انتخاب شده اند.
استفاده از خودروهای متنوع مانند انواع وانت بار و نیسان و خاور و خاور مسقف و تریلی و ده چرخ و كامیونهای یخچال دار و بدون یخچال و... می تواند نیاز شما را در زمینه حمل بار به خوبی برآورده نماید.
اما بارزترین ویژگی باربری تهران كه در منطقه پانزده به چشم می اید، تخفیفات ویژه مدیریت در این منطقه است. به نحوی كه همكنون باربری تهران در میان صدها باربری مشغول در استان تهران به عنوان ارزان ترین باربری شناخته می شود.

Top