باربری تهران با نام تجاری نتسان از مبدا تهران و مشهد به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد: 05137336300    09150276300
تهران: 02133326300     09120776300

حمل بار و خرده بار با تخفیف 70%- باربری تهران سالهای سال است كه در محله امام زاده قاسم همچون سایر محله های منطقه یك و دیگر مناطق استان حضوری فعال و گسترده دارد. باربری تهران با برند تجاری نتسان در این مناطق شناخته می شود و با توجه به قیمت پایین و كیفیت خدمات بالا بهترین باربری در این استان محسوب می گردد.



بهترین حمل بار از محله امام زاده قاسم تهران

باربری تهران سالهای سال است كه در محله امام زاده قاسم همچون سایر محله های منطقه یك و دیگر مناطق استان حضوری فعال و گسترده دارد. باربری تهران با برند تجاری نتسان در این مناطق شناخته می شود و با توجه به قیمت پایین و كیفیت خدمات بالا بهترین باربری در این استان محسوب می گردد.
همكنون با توجه به قیمتهای مختلفی كه در شهر و بین شركتهای حمل و نقلی مرسوم است می توان گفت باربری تهران ارزان ترین باربری در سطح استان است. قیمتهای فوق العاده باربری تهران به نحوی است كه قابل رقابت با سایر باربری ها نیست.
اما قیمت ارزان تنها دلیل برای بهتر بودن یك شركت نیست. چرا كه چه بسا شركتی با كاهش كیفیت خدمات خود قیمت را كاهش دهد. مثلا از پرسنل ضعیف تر استفاده كند و یا خودروهای حمل بار قدیمی و معیوبی را به كار بگیرد كه هر لحظه امكان خرابی و توقف بار دارند و...
پس آنچه مهم است این است كه قیمت پایین همزمان با كیفیت بالا باشد. باربری تهران نیز با عنایت به این نكته علاوه بر ارائه ارزان ترین نرخ بالاترین كیفیت را نیز ارائه می دهد. از جمله خدمات استثنایی باربری تهران مواردی را به اختصار شرح می دهیم.
شما می توانید انواع محموله خود شامل انواع بار، خورده بار، اثاثیه، محصول و یا هر گونه كالایی را با خودروی مخصوص به خود حمل نمایید. زیرا باربری تهران تنوع خودرویی بالایی دارد و می تواند برای هر محموله ای خودرویی مخصوص و مناسب با همان محموله انتخاب نماید.
انواع وانت بار و نیسان جهت حمل بارهای كم حجم و سبك تر اغلب مناسب هستند. از خودرو خاور برای حمل بارهای متوسط استفاده می شود كه در دو نوع مسقف و غیر مسقف موجود است. نوع مسقف برای حمل بارهایی است كه در برابر باراندگی آسیب پذیر هستند.
خاور غیر مسقف نیز برای حمل بارهایی كه وزن كم اما حجم بالایی دارند مناسب تر است چرا كه ارتفاع را تا حد مجاز می توان با بار پر كرد.
انواع خودروهای ویژه حمل بار سنگین و حجیم مانند انواع كامیون و تریلی و ده چرخ كه هر گونه باری را با هر وزنی می توانند بارگیری كرده و به مقصد مورد نظر شما برسانند. باربری تهران با این تنوع خودرویی به خوبی جوابگوی نیاز مشتریان خود بوده است.
    استفاده از پرسنل با تجربه یكی دیگر از خدمات ویژه باربری تهران است. پرسنلی كه ضمن تجربه و دقت بالا در امر بارگیری و حمل بار از ادب و اخلاق حرفه ای كم نظیری نیز برخوردار هستند و در عین حال تعهد كاری بالایی داشته و همواره بار مشتری را همچون بار خود قلمداد می كنند.
    از دیگر ویژگی های باربری تهران استفاده از خودروهای مدل بالا است كه با توجه به رانندگان با تجربه ای كه دارد در سریع ترین زمان ممكن بار شما را به مقصد می رسانند. وقت شناسی و حضور به موقع و در زمان مقرر شده از مهمترین فاكتورهای جلب رضایت مشتری می باشد.
    ارائه بارنامه معتبر از دیگر ویژگی های باربری تهران به شمار می رود. مدیریت این باربری همواره به مردم عزیزمان توصیه می كنند كه از خدمات شركتهای معتبر بهره ببرند و هرگز بار و اثاثیه خود را به افرادی كه قابل اعتماد نیستند نسپارند.
ارائه بارنامه معتبر نشان دهنده این مهم است كه باربری توانسته است كلیه مجوزهای مربوطه را اخذ نماید و بدین ترتیب از طرفی خیال شما از بابت حمل بار آسوده می شود و از طرف دیگر می دانید كه اگر احیانا آسیبی جزئی به محموله شما وارد آید فردی هست كه پاسخگوی شما باشد.



Top